(ten odkaz mi nejede, ale když se zkopíruje do adresy, funguje to)
To vypadá spíš jako ňáká radlice
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Ještěže ten člověk dostal rozum. Už začal s tím starým kufrem na střeše, dobře že nepřihodil kanystr. už sem se začal bát, jedné žluté mlhovky. Proboha, nevím, co to má znamenat, fakt ne, tomuto nerozumím.
To zrcátko musí být hooodně praktický při parkování do garáže... i když, tenhle to spíš parkuje vedle toho rypadla, či co to bylo. Chlapci, je nějaký řád v tom, které jedničky měli zrcátko kulaté, které chromové, které obě a které plastové?
Všechny lady staré řady, pokud vím, měly pouze levé zrcátko. Všechny byly chromové, plastové nikdy - je to domácí bastl. Dříve bylo kulaté na nožičce na blatníku, potom byla zřejmě varianta hranatého zrcátka na blatníku v přechodu a skončilo to hranatým zrcátkem na dveřích. Všechny zrcátka jsou na jedničce a dvojce plochý. Pouze modely 03 a 06, 061 měly zrcátko hlubší.
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
Prístrojová doska je s imitáciou dreva a s čiernym tachometrom. Takto to majú aj novšie 2101. A lada 21011 má inakšie tapacíry a sedačky.
A ešte sú rozdiely v nárazníkoch, zadných svetlách, 21011 má ako aj 2103 a 2106 výduch na zadnom stĺpiku.Zadné čelo je tiež trocha inakšie. Je Na ňom štítok LADA 1300 a myslím že aj cúvacie svetlo. Ale tým si niesom istý. Predné čelo je s výrezmi, takto to majú aj novšie typy 2101. Motor je objemu 1300cm3. Viac rozdielov ma nenapadá.
Jéje ... těch je!
Nárazníky, přední mřížka, přední čelo, větračka v C sloupku, zadní sdružená svítilna, couvačka, zadní odrazky.
V interiéru trošičku jiný palubní štít, přepínač pod volantem, místo šedé barvy imitace dřeva ... .
A to určitě není všechno. L.
Myslím, že 011tek je u nás jako šafránu...
A slyšel sem, že 1200 byla dynamicky a provozně lepčí...
A navíc i hezčí, protože sovětský úpravy italskýmu stylu moc neprospěly...viz zadní světla...origo užasně elegantní a jednoduché...po sovětském zásahu bych se je styděl dát i na vlečňák za traktor...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Docela odvážný tvrzení, dyť jsou ty světla skoro stejný. Navíc mě se líbí víc, to je prostě subjektivní. A zrovna teda vylepšení italských Fiatů, co se týče zadních světel, bylo dost strašný, aneb krásnej italskej dizajn např zde: http://www.coches.com/fotos_historicas/ ... -72_r4.jpg
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
rozdiel je hlavne v motore silnejší motor u 21011 a čo sa týka dizajnu obe autá sú dosť podobné a záleží od individuálneho vkusu.Podľa mňa je VAZ 21011 pekné auto ale VAZ 2101 sa mi páči viac
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.