Ano, přesně to myslím. Jo, máme stejný ročníkmayo456 píše:myslíš tie humicky na ramienkach?
Tak si ma konečne našla.........alebo ja ju? :)
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
počujte mám problém a potrebujem pomoc. Dnes som do auta sadol normálne som naštartoval jazdil. prišiel som pred blok na 15 minút som auto odstavil. potom som ho chcel znova naštartovať ale ako som začal štartovať len začal cvakať startér a kontrolky oleja a dobíjania ako aj interierové osvetlenie mierne zhasli. dal som dobíjať baterku no bez výsledku. na indukčnej cievke som si všimol, že ten čierny káblik ktorý ide od rozdeľovača k indučke je voľný a taktiež je tam strhaný závit čiže ho neviem poriadne prichytiť. mohlo odísť silové relé, alebo regulátor napätia?? prosím poradťe lebo už mám z toho hlavu ako melón. ďakujem.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
pokud startér cvakal a neměl snahu točit , drcnul bych do auta aby se posunulo s kvaltem - jestli to není starterem. Kontrolky pohasly moc? No, po nabití to poznáš. Ale to cvakání bych řekl že je věc startéru a vhodné konstelace hvězd. když jsem koupil modrého, taky cvakal, každý pátý start sem musel zkoušet několikrát. Pak se toběhem podzimu samo zajelo a od té doby vždycky točí na poprvé.
kontrolky aj osvetlenie interiéru pri polohe štartovanie hasne asi tak o polovicu svietivosti. skusal som to aj trochu popohybovať so zaradenou štyrkou a nič. skúsim ešte vymeniť prech na spínacej skrinke mám dve spínacie skrinky tak uvidím či to pomôže. dúfam že to bude tým...
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
mayo456, nevím, jestli v tuto pozdní hodinu ještě dobře chápu, nebo jestlis při popisu nesmotal víc věcí dohromady.
Zcela logickou úvahou vzato, pokud při poloze klíčku "startování" cvakne startér, pohasnou světla s kontrolkama a motor se ani nehne, tak zcela jistě NENÍ problém ve spínací skříňce, ani v relé startéru, natož pak v zapojení zapalovací cívky. Při tomto projevu se dá závada lokalizovat velmi snadno, neboť oblast pátrání lze zúžit na:
- špatný kontakt mezi baterií a kostrou, resp. velký přechodový odpor v zakončení vedení u baterie
- porucha startéru
Já osobně sázím na druhou možnost. Vede mě k tomu to, že baterii jsi měl venku a v případě špatného kontaktu je zde tedy možnost, že by při opětovné montáži došlo k odstranění chyby. Navíc já sám jsem měl jednou prakticky identickou poruchu. Starér cvaknul, světla pohasla a motor se ani nehnul. Po výměně baterie se nic nezměnilo a dokonce i při připojení druhého auta přes kabely byl výsledek stejný. Nakonec jsem po demontáži startéru zjistil, že upadl jeden držák uhlíku a vinutí tak šlo do zkratu.
Zcela logickou úvahou vzato, pokud při poloze klíčku "startování" cvakne startér, pohasnou světla s kontrolkama a motor se ani nehne, tak zcela jistě NENÍ problém ve spínací skříňce, ani v relé startéru, natož pak v zapojení zapalovací cívky. Při tomto projevu se dá závada lokalizovat velmi snadno, neboť oblast pátrání lze zúžit na:
- špatný kontakt mezi baterií a kostrou, resp. velký přechodový odpor v zakončení vedení u baterie
- porucha startéru
Já osobně sázím na druhou možnost. Vede mě k tomu to, že baterii jsi měl venku a v případě špatného kontaktu je zde tedy možnost, že by při opětovné montáži došlo k odstranění chyby. Navíc já sám jsem měl jednou prakticky identickou poruchu. Starér cvaknul, světla pohasla a motor se ani nehnul. Po výměně baterie se nic nezměnilo a dokonce i při připojení druhého auta přes kabely byl výsledek stejný. Nakonec jsem po demontáži startéru zjistil, že upadl jeden držák uhlíku a vinutí tak šlo do zkratu.
kontakty na baterke ako aj kostru na kasni som čistil tam chyba byť nemôže. takže asi štartér. To isté sme skúšali aj my prepojiť dve autá štartovacími káblami a nič. len cvaklo a nešlo. takže to môže byť tým držiakom uhlíku resp. samotnými uhlíkmi? koľko ich tam je?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
sú medzi tými uhlíkmi nejaké rozdiely alebo sú všetky stejné? pretože by som kúpil šecky nové. a ešte raz ďakujem táta Hurikán za pomoc
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
takže uhlíky sú nakoniec dobré, problém je v tom že sa štartér nedokázal pretočiť, niečo ho zablokovalo. vymenia sa však preventívne uhlíky, puzdrá na štartéry a premaže sa.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
po čase aby to tu nezapadlo, som urobil kvalitné fotky pre porovnanie ako sa auto zmenilo alebo nezmenilo za dva roky. za tieto dva roky som najazdil 6000 km, vyriešil niekoľko závad ako nepremazaný štartér, tečúce zadné valčeky a pod. ale aj kozmetických detailov. trošku som to rozleštil a ešte ako to je na starom aute zvykom ma veľa čaká. Dúfam že už viac prezradia fotky http://mayo456.rajce.idnes.cz/Lada meno Lada a heslo 2101.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Pěkná .Ten zadní blatník si zapoměl rozleštit
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)