Fišer Jiří píše:mám vlastní zkušenosti s psaním stížnosti,bohužel mi nepřišla ani odpověď.
Tak postup je:radek mb píše:Zlepšit servisní síť?Pro koho?Pro několik málo fanatiků,kteří si koupili Prioru nebo Kalinu?Pro několik možná desítek zoufalců,kteří jezdí Ladou desítkové řady?
1) zlepšit zázemí a služby
2) zvýšit prodeje
Obráceně to jde dost těžko.
Už se to tu probíralo stokrát, oni prostě nic dělat nechtějí, to není tím že by neměli prachy, mě to přijde že jim to takhle prostě vyhovuje, nikdo moc neotravuje natož aby třeba chtěl koupit auto.
Už třeba jenom Koněvka je extrém, kdo má dneska salón bez servisu. Už je to tak daleko, že ani na salonu není personál, většinou zhasnuto. Takhle se to fakt dělat nedá.
Mě to přijde jak v Desperadovi, kde barman řiká pivo tu stojí za hovno, obsluha na nic, ale furt sem někdo leze.radek mb píše:Mě v podstatě není jasné,z čeho vlastně CS Auto Lada je živo.
Kdyby chtěli něco udělat tak by to snad za těch 15 let už udělali.
Nad CS auto jsem zlomil hůl, samozřejmě jsou tam i dobrý a snaživý zaměstnanci, ale ty to obávám se nevytrhnou.