Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

co ma nepoznas :-D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

ger007 píše:co ma nepoznas :-D
To se mi líbí! :prayer: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

stretol sa už niekto z dlhšimi ramenami na ladu :?: to znamena že pružina by ostala tam kde je len koniec by sa predlžil.A čo si myslite dokaže sa otvorit a zavriet ventil 80 krat za sekundu,to je 20 000 ot/min. :shock: :roll: A ešte niečo som sa chcel opytať ohladom lady ale zabudol som :roll:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

:koko:
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Jany_RS píše:dokaže sa otvorit a zavriet ventil 80 krat za sekundu,to je 20 000 ot/min.
Pokud jde o sací nebo výfukový ventil auta vracený pružiniu tak ani náhodou . U Lady to již nestíhá ani při 9200 ot/min (testnuto).
Pokud tedy nechceš namontovat do motoru Desmodronický rozvod , ten by to při dobré vůli chvilku stíhal :|
Pokud ovšem jde o nějaký elektroventil tak 80Hz není až tak moc .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Toužim vidět Ladamotor při 20 000 točkach. Netoužim ale stát u něj. :|
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

TO SU NEZVLADATELNE OTACKY ANI PRE LADA VANKEL PRE BOHA ! motory ktore su stavane na tieto otacky vyzeraju trocha inac :-D
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Chlopi nejedna sa o ladu ale o formulu F1,s kamaratom sa furt hadam že ventil sa nedokaže otvorit a zavriet 80 krat za sekundu a dostat dostatok zmesi do valca na udržianie otačok.Preto si myslim že použivaju dvojtakty alebo štvortakty bez ventilov s niečim inym.
A tie ramena videl niekto z vas na lade predlžene horne a dolne rameno :?:
Saša desmodronicky rozvod zatvara ventil pomocou vačky a nie pružiny tak :?: a ten elektroventil je použity namiesto pružiny alebo vačky?
Naposledy upravil(a) Jany_RS dne čtv úno 24, 2011 19:34, celkem upraveno 1 x.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

mno ja si myslim ze za pouziti dobreho materialu a ak to inzinieri dobre napocitaju (PRUZNOST PEVNOST ! ) tak je to mozne, preco aj by nie, urcite si nemyslim ze by to bol 2T, a navyse keby to bolo bez ventilov na beton to nema taku ucinnost, to si neviem predstavit
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

F1-kový motor je 4 takt a má "normální" ventily . Jen nevím zda li desmo nebo hydraulicky ovládané . Jen vím že k žazení se používá hydraulika s tlakem 120bar a brzdy bez posilovače a ohromnou ovládací silou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jany_RS píše: 80 krat za sekundu,to je 20 000 ot/min.
Ať počítam jak počítam, tak mi to nevychází. :roll:

Při otáčkách 3000rpm je frekvence rotace klikovky 50Hz - polovina z toho je 25Hz ( vačka )

tzn.

že při rotaci 9000rpm je frekvence vačky 75Hz.

Myslim, že nějakých 10 000rpm není zas tak moc. Když motorky točej 15 - 17 000rpm
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Spočítejme to ještě jinak - možná jednodušeji:
Na každé 2 otáčky kliky je jedno otevření ventilu (je jedno, zda sací nebo výfukový). To znamená, že při 4000 ot/min je to 2000 otevření/min = 33 otevření/sec. Trojčlenkou dosadíme, že na otevření 80 x za minutu je potřeba otáček kolik? 9600.
Mám pocit, že u své bývalé 1,5 jsem vytočil 7500 což je 62 otevření/sec ... a víc se tomu motoru už moc nechtělo.
Uvědomte si, že velkozdvihy nejsou moc otáčkový motory. Nízkozdvihy se točí podstatně lépe. A velký vliv na to mají i hmotnosti pohybujících se částí. S těžkou klikou (potažmo setrvačníkem) dosáhnete klidného běhu motoru a setrvačné síly. Pokud chcete otáčky - musíte odlehčit (a tím zlepšit/zpevnit použité materiály). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

1000 ot/min=16.666 ot/s :2=8.333 ot vačky x 20=160 krat/sekundu sa otvori ventil pri 20000 ot/min pomylil som sa v prvom prispevku,sorry
tak tu mame hodnotu 160 čo je dvakrat viac ako 80 a tomu sa mi už vôbec nechce verit,že sa otvori a jak to može stihat nasavat smes ved ten čas musi byt velmi maly

ramena videl niekto dlhšie,resp.širšie :?:
je nejaka dokumentacia od lady na upravy "doma" podobne ako predavali škodovky(priklad navrhy na upravy podvozku ,priloženy subor ) za 20kčs :) :?:

program na vypočet rychlosti podla prevodovych pomerov abo vzorec, dik :?:
Přílohy
podvozek_130la.pdf
(1.74 MiB) Staženo 172 x
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Jany_RS, :shock: :roll: :hrob:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jany_RS, vím, jak tě ukojit. nauč se bukvy a přelušti si toto:

Doma na koleně to v klidu postavíš, podobně jak tu šáde, neboj. A ušetříš těch 20Kčs.

Začni s tím zítra, jinak to do prázdnin nestihneš. Vidím to na sobě, času málo a bude to jen horší, pětkové sání a termoklapku jsem spářil teprve minulý týden, a to už mi to doma leží čert ví jak dlouho. a v autě to ještě není dané.

Takže nakup kotóče do flexy a hurá na to.
Přílohy
VAZ2105_sportivnyj_avtomobil_po_gruppe_A2_1.doc
(554.5 KiB) Staženo 174 x
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“