Unik oleje..
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Unik oleje..
Někam mi uniká olej , tak na 600 KM litr.... těsnění pod hlavou je nové,auto za studena čoudí plynově, občas trošku modro-bíle,ale to jen občas a po zahřátí ubec, spíš bych to přirovnal tomu ,že není seřízené . Luďek měnil těsnení , koukaly jsme tušim i na písty ,vypadaly OK . Jsou nová gufera ventilů. Mam poblitej pravej bok u silentbloku, kudy by to mohlo chcát ? Nic sem nenašel ani kapky pod autem nejsou ...
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Pokud se měnili gufera na ventilech, jakou značku jsi dával? Už se mi stalo, že nová gufera po naražení - ano poctivém, až nadoraz a jemně - vyskákali ven. Jednalo se o zelené gufera, značky .... myslím že origo lada.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
I kdyby tam ty simeringy nebyly tak to neudělá přece litr na 600 km
Tím nebráním svou práci - měnil jsem gufera jen na těch dvou ventilech 4. válce. L.
Tím nebráním svou práci - měnil jsem gufera jen na těch dvou ventilech 4. válce. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Patrně ty ostatní si zaslouží také výměnu .Luděk Musil píše: měnil jsem gufera jen na těch dvou ventilech 4. válce. L.
Jde o to kolik má motor za sebou . Když jsem prodával svou 02 se stavem tachometru 598 000 km motor stále bez problému startoval tlaky kolem 6 bar ale žral oleje víc než 1L/100(sto) Km !Luděk Musil píše:I kdyby tam ty simeringy nebyly tak to neudělá přece litr na 600 km
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pokud by čistě teoreticky byly vadné všechny simeringy na ventilech, bude spotřeba oleje cca 1 až 1,5 litru na 1000 km. Takže bych to, Luďku, zase tak nereálně neviděl.
Ale může to být cokoli jiného - třeba vadné těsnění hlavy a olej může prosakovat do válce (sice je měněné, ale známe kvalitu dílů...).
Ale může to být cokoli jiného - třeba vadné těsnění hlavy a olej může prosakovat do válce (sice je měněné, ale známe kvalitu dílů...).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
lenze ked simering vyskoci ta kto vecsinou zerie viac oleja ako keby tam bol zly... by som povedal ze az cerpaci efekt vznikne... tj simerin zacne tlacit olej cez voditko......
Ale staci dat dole viko ventilov aj tak by si mal postelovat znova ventily lebo si sadli a pri tejto prilezitosti poziet na simeringy ked si ventili zatvorene tak vidno coi nevyskocili (nechapem preco ste nemenily vsetky simeringy....)
Ale staci dat dole viko ventilov aj tak by si mal postelovat znova ventily lebo si sadli a pri tejto prilezitosti poziet na simeringy ked si ventili zatvorene tak vidno coi nevyskocili (nechapem preco ste nemenily vsetky simeringy....)
Naposledy upravil(a) Dusan dne sob úno 19, 2011 17:55, celkem upraveno 1 x.
Ani já to nechápu... Myslím, že je vhodné měnit vždycky všechny. A při přetahování přes stopku ventilu je nutné dbát na to, aby se břit simeringu neroztrhl o hranu nebo zámek stopky (existuje na to takový plastový klobouček, případně omotat stopku ventilu izolačkou).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Kdyžby ten olej motor "sežral", poznáš to jednoduše na svíčkách, byly by černý jako bota - teda jen na těch válcích který jsou nemocný. Další ukazatel je spoj mezi svodama a prvním dílem výfuku, když ho rozpojíš měly by být oba svodové otvory cihlové, u sebe mam jeden cihlový a druhý jako bota (dolévám 2l na deset tisíc), odpovídá to i příslušným svíčkám!
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Přesně tak. Kamené netěsnící gufera ventilů s vyběhaným motorem dokáží sežrat klidně litr oleje na 100km. Takový motor jsme kdysi dávno jako kluci měli. Byl kompletně přetěsněný, nikde ani kapička oleje, těsnění pod hlavou nové, jen gufera na ventilech stará. Sežral litr oleje na 100km a cca po 200km bylo nutné vyčistit svíčky, poněvadž přestaly házet jiskru. Tudíž pokud ti opravdu žere tolik oleje, koukni na svíčky, musí to být na nich znát - budou černé jak bota.
Pokud máš "poblitej" pravý bok motoru - tudíž u svodů, s největší pravděpodobností to poteče od víka ventilů.
Pokud máš "poblitej" pravý bok motoru - tudíž u svodů, s největší pravděpodobností to poteče od víka ventilů.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/