
Čili ono to samozřejmě jede, ale mohlo by to jeti lépe

U lehkých motorů, tedy motorů s malým stupněm komprese, se to až tolik neprojevuje. Ovšem kdybys měl motor s kompresním poměrem dejme tomu 10:1, poznal bys rozdíl velmi zásadně.
Moderátor: Moderátoři
Jo. Je. V nekonečným čase. "Nekonečnej" čas má cívka když se zapne zapalování a nenastartuje. Od volnoběhu výš má cívka odhadem 20ms a míň.Marek píše:I indukčnost je jen drát s určitým odporem, ne?
Není elektronické zápalko, jako elektronické zápalko (EZ). Vše o čem jsem se přel s K-L se týkalo klasického EZ, včetně toho, kde je kladívko/kovadlinka nahrazeno spínacím tranzistorem a jde zde o cívky s primárním odporem 2 - 4 ohmy.MartasBrno píše: Ale co to elektronické zápalko vlastně dělá? Copak ono spíná desítky ampér?
Dusan píše:NO ja mam cievku od coryho vraj k tomu ele zapalku...a ked som ju meral tak mala taky isty odpor ako origo cievka tak neviem....