čo sa tyka uprav hlav ,ake boli maximalne hodnoty jednotlivych uprav?zistil som niečo z homologačnych listov predpisov FIA (vfts) ,prosim doplnte niektore veci,ked viete.Napisal som hodnoty seriove aj hodnoty maximalne(tie maximalne som zobral z FIA VFTS ale možu byt ešte väčšie,ked viete napište) keby to niekomu trebalo pri upravovani hlavy,aby to nehladal.
časovanie vačky=podľa diagramu 232/232??? vfts 330/320
saci aj vyfukovy=dlžka ventilu 113 mm(vfts 112,7),zdvih 9,728mm-vfts11.5 ,priemer drieku ventila -8mm,zmenšeny na 7mm???vôla ventilu 0.15mm-0mm(vfts)
saci ventil= priemer 37 mm (max.41),
vyfukovy ventil=priemer 31,5mm(36mm) ,
saci kanal 30 mm-max.36mm???
vyfukovy 28mm-max.31mm???
kompresny pomer 8.5-vfts 11.5
čo sa tyka vodnych kanalov ???
spaľovaci priestor 34 ccm uprava??? asi bol menši kvôli zvyšeniu kompresii,upravovali asi aj tvar komory aby motor neklepal pri vysokej kompresii,"hranate" tvary zaoblili aby sa zmes rozvirila(smes lepšie hori) a pravdepodobne upravovali aj tvar piestov aby sa stlačena zmes sustredila okolo sviečky(to som vyčital

)???
VFTS FIA homologačny predpis
2105 FIA homologačny predpis
2107 FIA homologačny predpis 