hlava válcov
Moderátor: Moderátoři
Nevim hosi co vam rikali na zakladni skole, ale obecne zazite nazvy pro jednotky SI pro objem jsou tyto:
centimetr krychlovy = mililitr
metr krychlovy = kubik
toz tak. nevymyslejte si vlastni znaceni a pokud nevite co se jak menuje, pouzivejte znaceni SI, ktere je standardizovane
samozrejme wiki neni smerodatna, ale prece jen to neco napovi:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Centimetr_krychlov%C3%BD
http://cs.wikipedia.org/wiki/Metr_krychlov%C3%BD
centimetr krychlovy = mililitr
metr krychlovy = kubik
toz tak. nevymyslejte si vlastni znaceni a pokud nevite co se jak menuje, pouzivejte znaceni SI, ktere je standardizovane
samozrejme wiki neni smerodatna, ale prece jen to neco napovi:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Centimetr_krychlov%C3%BD
http://cs.wikipedia.org/wiki/Metr_krychlov%C3%BD
VAZ 2104 1.3 1989
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Asi jsi chtěl napsat kvadratické, ne??? Kubický může být maximálně obsah (objem) válce, jakožto prostorového tělesa. Kruh není prostorové těleso, neb je plošné.JmJ píše:no jo, jenze kubicke jsou vsechny delkove jednotky, ktere se umocni na treti. plochu kruznice taky udavas v metrech ctverecnich a neni to ctverecradek mb píše:Není to tím,že kubických=krychlových?(kubík=kostka=krychle) a pak se akorát dodá,čeho že to.
Sorry, že se vám tady do toho motám, vy odporníci.
coze? sak ja nikde nepisu o plose merene v metrech^3. ted jsem zamten bud ja, ze nechapu svou vlastni vetu, nebo ty, ze nechapes mou vetu. ale asi se to da vysvetlit tim, ze jsem asi oba nemocni. teda nevim jestli ty jeste, ale ja uzHurikán píše:Asi jsi chtěl napsat kvadratické, ne??? Kubický může být maximálně obsah (objem) válce, jakožto prostorového tělesa. Kruh není prostorové těleso, neb je plošné.JmJ píše:no jo, jenze kubicke jsou vsechny delkove jednotky, ktere se umocni na treti. plochu kruznice taky udavas v metrech ctverecnich a neni to ctverecradek mb píše:Není to tím,že kubických=krychlových?(kubík=kostka=krychle) a pak se akorát dodá,čeho že to.
Sorry, že se vám tady do toho motám, vy odporníci.
VAZ 2104 1.3 1989
Tak teď jsem zmaten zase já. Asi tu tvou větu fakt nechápu Asi je to skutečně tou nemocí. Já jsem nemocný ještě, takže jisté následky to mít může.JmJ píše:coze? sak ja nikde nepisu o plose merene v metrech^3. ted jsem zamten bud ja, ze nechapu svou vlastni vetu, nebo ty, ze nechapes mou vetu. ale asi se to da vysvetlit tim, ze jsem asi oba nemocni. teda nevim jestli ty jeste, ale ja uz
EDIT: tak po asi desátém přečtení ta Tvoje věta opravdu nedává smysl (alespoň mě), neboť se v ní píše:
EDIT2: tedy už mě to smysl začíná dávat, ale nechápu, proč po umocňování na třetí, najednou mluvíš o ploše kružnice???. Tohle mě opravdu zmátlo.JmJ píše:kubicke jsou vsechny delkove jednotky, ktere se umocni na treti. plochu kruznice taky udavas v metrech ctverecnich a neni to ctverec
Jak je vidět, ještě do pracovního procesu nemůžu. Výsledky mé práce by byly velmi zajímavé.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
maximalne hodnoty uprav hlavy
čo sa tyka uprav hlav ,ake boli maximalne hodnoty jednotlivych uprav?zistil som niečo z homologačnych listov predpisov FIA (vfts) ,prosim doplnte niektore veci,ked viete.Napisal som hodnoty seriove aj hodnoty maximalne(tie maximalne som zobral z FIA VFTS ale možu byt ešte väčšie,ked viete napište) keby to niekomu trebalo pri upravovani hlavy,aby to nehladal.
časovanie vačky=podľa diagramu 232/232??? vfts 330/320
saci aj vyfukovy=dlžka ventilu 113 mm(vfts 112,7),zdvih 9,728mm-vfts11.5 ,priemer drieku ventila -8mm,zmenšeny na 7mm???vôla ventilu 0.15mm-0mm(vfts)
saci ventil= priemer 37 mm (max.41),
vyfukovy ventil=priemer 31,5mm(36mm) ,
saci kanal 30 mm-max.36mm???
vyfukovy 28mm-max.31mm???
kompresny pomer 8.5-vfts 11.5
čo sa tyka vodnych kanalov ???
spaľovaci priestor 34 ccm uprava??? asi bol menši kvôli zvyšeniu kompresii,upravovali asi aj tvar komory aby motor neklepal pri vysokej kompresii,"hranate" tvary zaoblili aby sa zmes rozvirila(smes lepšie hori) a pravdepodobne upravovali aj tvar piestov aby sa stlačena zmes sustredila okolo sviečky(to som vyčital )???
VFTS FIA homologačny predpis
2105 FIA homologačny predpis
2107 FIA homologačny predpis
časovanie vačky=podľa diagramu 232/232??? vfts 330/320
saci aj vyfukovy=dlžka ventilu 113 mm(vfts 112,7),zdvih 9,728mm-vfts11.5 ,priemer drieku ventila -8mm,zmenšeny na 7mm???vôla ventilu 0.15mm-0mm(vfts)
saci ventil= priemer 37 mm (max.41),
vyfukovy ventil=priemer 31,5mm(36mm) ,
saci kanal 30 mm-max.36mm???
vyfukovy 28mm-max.31mm???
kompresny pomer 8.5-vfts 11.5
čo sa tyka vodnych kanalov ???
spaľovaci priestor 34 ccm uprava??? asi bol menši kvôli zvyšeniu kompresii,upravovali asi aj tvar komory aby motor neklepal pri vysokej kompresii,"hranate" tvary zaoblili aby sa zmes rozvirila(smes lepšie hori) a pravdepodobne upravovali aj tvar piestov aby sa stlačena zmes sustredila okolo sviečky(to som vyčital )???
VFTS FIA homologačny predpis
2105 FIA homologačny predpis
2107 FIA homologačny predpis
Naposledy upravil(a) Jany_RS dne pon úno 14, 2011 09:47, celkem upraveno 1 x.