VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Zapojený je všechno. Vstřikovače sem zapojil takhle: felicia pálí 1-3-4-2 lada pálí 4-2-1-3
tak sem vstřikovač pro 1válec dal na svůj 4, 3na 2 atd... jenže sem zapomněl na to že sem rozdělovač upravil aby se jakoby točil naopak takže to mam blbě zejtra to přeházím.
Díky za připomínku :) Uvědomil sem si to až teď.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

MartasBrno píše: ...Mimochodem, jak ten motor pozná že akceleruješ? .
Pokud ŘJ nemá zvláštní snimač podtlaku (a to zřejmě nemá), obohatí se směs právě tím stoupnutím tlaku na tryskách z 2,7 na 3,3 Bar. Lambda to srovná až se zpožděním.
To je jeden ze 3 způsobů simulace akcelerační pumpičky. Druhý je založen na měření podtlaku snimačem podtlaku a předání této informace ŘJ. Třetí je odvozen od rychlosti sešlápnutí (derivace) akceleračního pedálu. Pro Tebe - je to vždy obdoba PD regulace.
To Luboš - zatím jsem se nezbavil pocitu, že se rozdělovač točí proti směru ručiček na hodinkách - ale opakuji - rád se přesvědčím o omylu. Sašo ?
Naposledy upravil(a) Petr HC dne úte úno 01, 2011 19:31, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Je tam snímač teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Tu změnu tlaku paliva dělá regulátor tlaku paliva ten má vlastní vstup podtlaku s RJ to nemá nic spokečnýho.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pokud bych chtěl vědět jestli je "vše" synchronizováno jak má dal bych na řemenici snímač (světelnou závoru) s výstupem na LED a další LED na vstřikovač . Zjistil bych kdy otevírá sací ventil - tam bych nastavil světelnou závoru a koukl bych se pri běhu zda li začátek vstřiku odpovídá otevření ventilu . Původní vačice je totiž jiná . Možná to bude chtít polaborovat s časováním vstřiku . To by až takový problém nemněl bejt .
Prostě koukni na pořadí a dobu . Opravdu je to sekvence a né polo sekvence ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Já sem si tam dal ke každýmu diodu při startu blikají všechny a po chvíli začnou blikat každá zvlášť.
Pokud vím je to sekvence každej vstřikovač má z rj svuj vývod polosekvenci má felda 1.3.
Skoušel sem několik pořadí vstřikovačů a motor se chová úplně stejně.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Hmm, tak že by vačka a odlišné časování? Chtělo by to znát původní časování a zreprodukovat ho na tento motor. Možná by se hodilo to stavitelné kolo, ikdyž je to jen polovina problému - druhá půlka je správně dlouhá vačka.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Nemoho by ten nedostatek paliva při prudkým přidání plynu dělat čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu? Když ho odpojím motor se chová uplně stejně.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Neska sem nechal udělat diagnostiku jediná závada: Spínač volnoběhu - nesmyslný signál
Ujel sem s tím tak 1km a jede to pěkně žádný cukání pěkně to táhne.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Takže po tom kilometru jsou dojmy dobrý? Srovnalo se to samo? Docela dost krátká trasa...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Nemam značky tak se stim nikde moc courat nemůžu jel sem do servisu, když sem jel z5 motor byl zakřátej tak to jelo dobře řek bych že líp jak karbec ,parádně to startuje.
Akorát ještě nevím jestli mam dobře pořadí vstřikovačů.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

luboš píše:motor byl zakřátej tak to jelo dobře
luboš píše:nevím jestli mam dobře pořadí vstřikovačů
Podle těchto informací asi jo. Pokud se motor netřepe, necuká, nestřílí a táhne ... ?
Viděl/slyšel/jel jsi někdy s motorem, který měl obráceně jen dva VN kabely :roll: ? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Táhne dobře chod je pravidelnej lepší jak s karbecem.
Já sem psal kabely ke vstřikovačům! ne VN! ty mam dobře na tom nejni co splíct.
Občas to střelí do sání za jízdy se mě to stalo jednou, to si právě myslím že dělaj ty kabely.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

luboš píše:Spínač volnoběhu - nesmyslný signál
Snímač volnoběhu ? co je to zač .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Funkci zatím přesně neznám, myslím si že ten spínač dává RJ informaci o tom jestli škrtící klapku nastavuje ten servomotor(volnoběh) nebo pedál.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Tak ten nesmyslný signál způsoboval přechodovej odpor na kontaktech v klapce.
Pořadí vstřikovačů už taky snad mam :D konečně.
Ale chtěl bych se zeptat jestli někdo neví proč u felicie mpi maji
svíčky 3 hroty?
Já tam man svíčky původní mohlo byto dělat to občasný střelení dosání?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“