
tu je to trosku inak - jedno T-cko tu nieje a vyzera to jednoduchsie...
Moderátor: Moderátoři
Pěkně vysvětleno ... já to pochopil ...MartasBrno píše:Tak a zítra tu dostanu na frak za tento aditovovaný výplod.
Této větě nedokážu porozumět, sorry. Vstřikování je vždycky dobré, když se jim povede. Zvýšení výkonu nemusí být nutně jen zvýšením spotřeby. Může být třeba jen zhoršením exhalací. Ale taky je možný zvýšit výkon více, za cenu mírného zvýšení spotřeby a ještě většího zhoršení exhalací... Jde o to, jaká směs se namíchá a kdy se zapálí.Jany_RS píše:ked je vstrekovanie take dobre tak čomu robia čiptuning,ktory zvyšuje vykon,i ked to co vymysleli konstrukteri za 10 rokov tak nejaky čiptuning zvyši vykon jedine zvyšenim spotreby
Dlouhé sání není totéž, co dlouhá cesta směsi do válců! Pozor na to. Sací potrubí může být dlouhé třeba 40cm, ale směs nemusí proudit celou jeho délkou! Pouze nasátý vzduch!Jany_RS píše:ktej dlhej cesty do valcov,počul som že pri karburatore ked predlžim sanie,podložky pod karburator že sa zvyši krutiak v určitych otačkach,neni to nahodou naopak,že čim blizšie tym lepšie,najlepšie priamy vstrek i ked všetko ma svoje vyhody a nevyhody,Mpi neni nahodou viacbodove nepriame vstrekovanie do komory nad piest abo tak dajak
.Jany_RS píše: ...Mpi neni nahodou viacbodove nepriame vstrekovanie do komory nad piest abo tak dajak
myslel som to tak že ty čo robia čiptuning tak neverim žeby dokazali zvyšit vykon a znižit spotrebu a celkove zlepšit chod agregatu,ked to konštrukteri nedokazali,možno pozmenia predzapal,a mnozstvo zmesi ale žeby zvyšili vykon a znižili spotrebuMartasBrno píše:Jany_RS napsal:
ked je vstrekovanie take dobre tak čomu robia čiptuning,ktory zvyšuje vykon,i ked to co vymysleli konstrukteri za 10 rokov tak nejaky čiptuning zvyši vykon jedine zvyšenim spotreby
Této větě nedokážu porozumět, sorry
mne sa vidi že Mpi je viacbodove nepriame vstrekovanie do predkomory ale tu martan piše že na koniec sacieho potrubia nad saci ventil tak asi to tak budePetr HC píše: P.S. A nevím co jsi myslel tím v inzerátem v podpisu . Dvoudobé přeplňované vznětové motory běžně existují v železničních lokomotivách.
Jo a tu Jawu 250/353, pokud je to origo kousek z té šedomodré serie Ti docela závidím - to byla paráda.