čmelák píše:jeste neco akoze chcem byt s tebu kamarat sefko.. zabudni na motor mtx, zabudni na 16V zabudni na osadzanie inej hlavy
pozri si toto
tu sa skus trochu odrazit.... uz len tento jeden obrazok
MPi
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
MPi
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever

-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ja si proste myslim, ze plynem regulujes klapky v tech 4 rourach sani a ze podle toho ktery pist prave saje, tak ten si z toho "vstrikovaciho" zarizeni vezme benzin (to je jako u karburatoru. sajes luft s benzinem). Mozna je to palivo nejak tlaceno do sani, ale to muze byt dle meho jen jisty konstatni tlak, ktery ale musi pusobit ve spravnem sani jen pri sani spravneho valce a rozhodne to nemuze byt jedina sila, ktera reguluje mnozstvi paliva. Neb pak by slo paliva porad stejne. Proto myslim, ze vlastne kazda ta saci trubice je smesovac. Vyhodou je asi stejna delka sani u vsech valcu, takze pravidelny a vyvazeny chod motoru a asi take lepsi moznosti davkovani paliva.
Mozna se pletu, ale myslel jsem, ze u praveho MPi ta vstrikovaci tryska umi ridit kolik palive vstrikne. Takze do ni jednak vede palivo a pak asi kabel s napetim, ktery zajisti vstrik. Tedy bud umi urcit mnozstvi, nebo delku vstriku nebo oboji.
Tady zadne takove kabely nevidno.
Proto si myslim, ze je to takovy hybrid
.
Mozna se pletu, ale myslel jsem, ze u praveho MPi ta vstrikovaci tryska umi ridit kolik palive vstrikne. Takze do ni jednak vede palivo a pak asi kabel s napetim, ktery zajisti vstrik. Tedy bud umi urcit mnozstvi, nebo delku vstriku nebo oboji.
Tady zadne takove kabely nevidno.
Proto si myslim, ze je to takovy hybrid

VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
No pokial si is spravne vsimol tak plynovym pedalom nie len otvaras klapky na tych "trubach" ale pokracuje bowden do toho bazmeku co davkuje benzin takze asi aj to tam hra rolu.
No ja si pod pojmom MPI predstavim viacbodove vstrekovanie ktore je riedene ECU
Podmienkov MPI nie je to aby auto bolo bez rozdelovaca ale z pravidla to tak byva. Koniec koncov u ickovych motorov je ten rozdelovac iba oska s palcom ktory urcuje valec ale vsetko ostatne robi ECU. Rozdelovac je asi ekonomickejsie riesenie lebo tie dvojite cievky byvaju dost mastne. Co som pocul tak na nivu mpi to stoji cca 7000sk
No ja si pod pojmom MPI predstavim viacbodove vstrekovanie ktore je riedene ECU
Podmienkov MPI nie je to aby auto bolo bez rozdelovaca ale z pravidla to tak byva. Koniec koncov u ickovych motorov je ten rozdelovac iba oska s palcom ktory urcuje valec ale vsetko ostatne robi ECU. Rozdelovac je asi ekonomickejsie riesenie lebo tie dvojite cievky byvaju dost mastne. Co som pocul tak na nivu mpi to stoji cca 7000sk
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever

Expedicia Eesti 2010