2107: co sem to zvojtil?
Moderátor: Moderátoři
2107: co sem to zvojtil?
dámy, pánové. měl sem dobrý nápad vyndat baterii aby nevymrzla (je stříčká a musel sem opravdu ten den vyjet). tak když ji tam ráno cpi tak sem zavadil o termostat/spínač či cosi co je připevněné na sání- viz fotky. a Ruskej plast nevydržel -13 a moji hloupost, zalomil jsem jeden ten nátrubek. No spojil sem hadičky k sobě a lada jela dobře. Nevím jestli je to dobře, k čemu tenhle úsek je a jestli se tenhle díl dá sehnat- slepit to můžu zkusit ále asi to nebude dobře držet.
http://images.megaupload.cz/CIMG7073.JPG
http://images.megaupload.cz/CIMG7074.JPG
http://images.megaupload.cz/CIMG7073.JPG
http://images.megaupload.cz/CIMG7074.JPG
2107 a 21214
Buď v klidu. Ta věc už pravděpodobně dávno nefunguje
.
Systém AXTEC má životnost kolem 80.000 km. U bimetalových spínačů je ještě kratší. Navíc systém, který tento spínač ovládá, je pro činnost motoru naprosto zbytečný. Takže klidně jezdi a neřeš to.

Systém AXTEC má životnost kolem 80.000 km. U bimetalových spínačů je ještě kratší. Navíc systém, který tento spínač ovládá, je pro činnost motoru naprosto zbytečný. Takže klidně jezdi a neřeš to.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
aha, díky.
sem myslil, že když nam pod kapotou, tolika věcí navíc, že to je k něčemu, všechny ty hadičky, zpětnej okruh paliva, čidla, řídící jednotka (kamarád to nazval jakousi zauzlinou, kterou má hmyz- mozek to neni ale taky to řídí. pak teda si dělal legraci, že tam sice vedou kabely ale uvniř jsou jenom smotané a to je ta zauzlina), no myslil sem, že to mi pomáhá držet spotřebu do 8,5 litrů a to i v zimě a to věčně řídim v pracákach (kanady) a ekomoměru říkáme rudý Elvis.
několikrát sem slyšel, že to jede bez toho. Pochopil jsem akorát funkci toho bezkontaktního zapalování (na výjezd do Bulharska sem sehnal pouze tu 01 starou verzi, pak sem měl obavu, jestli je to kompatibilní, obzvlášť na cestě přes Rumunsko-při Srbských hranicích- samá dácka, viděli jsme jednu nivu na špalkach a pak jsme míjeli jednoho strejdu v 21O1 a ten nám mával, jinač nic) ale tyhle věci navíc- jedině sem kontroloval, jesli těsní hadičky, jesli nejsou prodřené a kabely jestli drží a v konektorech nějak divoce nekorodují.
takže v nouzi to vše lze zaslepit a vyjmout?
sem myslil, že když nam pod kapotou, tolika věcí navíc, že to je k něčemu, všechny ty hadičky, zpětnej okruh paliva, čidla, řídící jednotka (kamarád to nazval jakousi zauzlinou, kterou má hmyz- mozek to neni ale taky to řídí. pak teda si dělal legraci, že tam sice vedou kabely ale uvniř jsou jenom smotané a to je ta zauzlina), no myslil sem, že to mi pomáhá držet spotřebu do 8,5 litrů a to i v zimě a to věčně řídim v pracákach (kanady) a ekomoměru říkáme rudý Elvis.
několikrát sem slyšel, že to jede bez toho. Pochopil jsem akorát funkci toho bezkontaktního zapalování (na výjezd do Bulharska sem sehnal pouze tu 01 starou verzi, pak sem měl obavu, jestli je to kompatibilní, obzvlášť na cestě přes Rumunsko-při Srbských hranicích- samá dácka, viděli jsme jednu nivu na špalkach a pak jsme míjeli jednoho strejdu v 21O1 a ten nám mával, jinač nic) ale tyhle věci navíc- jedině sem kontroloval, jesli těsní hadičky, jesli nejsou prodřené a kabely jestli drží a v konektorech nějak divoce nekorodují.
takže v nouzi to vše lze zaslepit a vyjmout?
2107 a 21214
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ono to tam zřejmě smysl má, jinak by to tam nedávali. Jenže nikdo to pořádně neumí opravit, nebo nechce opravovat, nebo nechce umět opravovat a proto se toho lidi zbavují. Kdybych to měl v autě, asi bychse radoval a při závadě potom šedivěl. Ale možná ne.
Zřejmě to má za úkol držet spotřebu a exhalace na uzdě, což je určo bohulibý záměr. Samozřejmě, jak správně poznamenal Marek, jestli ta věc vůbec funguje. Kéž by fungovala.
Vliv závady můžeš sledovat na chování a na spotřebě, su zvědavej co to udělá.
Zřejmě to má za úkol držet spotřebu a exhalace na uzdě, což je určo bohulibý záměr. Samozřejmě, jak správně poznamenal Marek, jestli ta věc vůbec funguje. Kéž by fungovala.
Vliv závady můžeš sledovat na chování a na spotřebě, su zvědavej co to udělá.
Já mít v autě tuhle věc, mám na mysli systém AXTEC, tak je to to první, co znechuceně vytrhám a štítivým pohybem levé ruky odhodím do kopřiv, nebo lépe zakopu hodně hluboko do země, aby to náhodou nikdo nenašel a neměl v úmyslu použít.
AXTEC je systém vhodný k ničemu - nešetří ani spotřebu a ani nijak zvlášť emise. Pokud budu mít na motoru OZON 2107 s bezkontaktem nebo SOLEX 21073, budu mít emise naprosto identické, ne-li lepší, než mi poskytuje AXTEC. A budu-li chtít být ekolog, můžu pak osadit KAT, který coby neřízený bude produkovat stejné emise jako AXTEC. ALE - budu jezdit mnohem svižněji a za nižší spotřebu než s AXTECem, to je vyzkoušené.
AXTEC je systém vhodný k ničemu - nešetří ani spotřebu a ani nijak zvlášť emise. Pokud budu mít na motoru OZON 2107 s bezkontaktem nebo SOLEX 21073, budu mít emise naprosto identické, ne-li lepší, než mi poskytuje AXTEC. A budu-li chtít být ekolog, můžu pak osadit KAT, který coby neřízený bude produkovat stejné emise jako AXTEC. ALE - budu jezdit mnohem svižněji a za nižší spotřebu než s AXTECem, to je vyzkoušené.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Naprosto souhlasím.
Podobně je to vlastně s Favoritem ve verzi Ecotronic. Jedná se plus minus o identický systém. Taky s tím byly jen samé problémy, nikdo to tu neuměl opravit a lidi se vztekali jako smyslů zbavení.
Podobně je to vlastně s Favoritem ve verzi Ecotronic. Jedná se plus minus o identický systém. Taky s tím byly jen samé problémy, nikdo to tu neuměl opravit a lidi se vztekali jako smyslů zbavení.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
aha, a v jakých létech se tahle dobrůtka osazovala?
já mam 95 rok výroby, v provozu od září.
Taky katalyzátor se se mnou vozí, je to ten bez čidla (zdá se, že je to ta původní velká kráva, z podzimu jsem měnil střední díl výfuku- koukal jsem, ještě neni prázdný), myslil sem, že díky tomu sem na úřadě nechal ležet místo deseti tisíc pouze pět.
já mam 95 rok výroby, v provozu od září.
Taky katalyzátor se se mnou vozí, je to ten bez čidla (zdá se, že je to ta původní velká kráva, z podzimu jsem měnil střední díl výfuku- koukal jsem, ještě neni prázdný), myslil sem, že díky tomu sem na úřadě nechal ležet místo deseti tisíc pouze pět.
2107 a 21214
Na tom systemu neni nic panickeho, rekl bych
ma zasadne dve slabsi mista a tim jsou ty pulsujici davkovaci ventily. Pokud ty funguji mechanicky dobre a ridici jednotka a draty kolem nejsou hyn, tak to myslim celkem normalne pojede.
Ma to snad jen par snimacu, z nichz myslim zadny neni primo kriticky. Lambda jen trochu keca do davkovani, ale ani to nehlasi error, kdyz lambda nepracuje. Pak je tam snad nejake cidlo teploty, snimac zateze a to je tak mozna vsechno
. Ty ostatni kokotiny jsou kolem obehu paliva, recyrkulace splodin a vyparu.
Pokud vim, tak rizeni zapalovani je scela nezavisle od rizeni tech ventilu na karburatoru. Kazdopadne vetsina tech kramu jde promerit voltmetrem, ventily na karburatoru jsou snad sehnat/opravit. Lambda jde merit osciloskopem, stejne tak jako pulsy jdouci k tem ventilum na karburatoru.
Nerikam ze je to super vec, jen bych z toho nedelal takovou tragedii.

ma zasadne dve slabsi mista a tim jsou ty pulsujici davkovaci ventily. Pokud ty funguji mechanicky dobre a ridici jednotka a draty kolem nejsou hyn, tak to myslim celkem normalne pojede.
Ma to snad jen par snimacu, z nichz myslim zadny neni primo kriticky. Lambda jen trochu keca do davkovani, ale ani to nehlasi error, kdyz lambda nepracuje. Pak je tam snad nejake cidlo teploty, snimac zateze a to je tak mozna vsechno

Pokud vim, tak rizeni zapalovani je scela nezavisle od rizeni tech ventilu na karburatoru. Kazdopadne vetsina tech kramu jde promerit voltmetrem, ventily na karburatoru jsou snad sehnat/opravit. Lambda jde merit osciloskopem, stejne tak jako pulsy jdouci k tem ventilum na karburatoru.
Nerikam ze je to super vec, jen bych z toho nedelal takovou tragedii.
VAZ 2104 1.3 1989
Možná. Ale nic pozitivního to pro uživatele nenabízí. Spotřeba v žádném případě není lepší než u sériového karburátoru OZON nebo Solex a o emisích se nemusíme bavit - ty nedělá systém, nýbrž KAT.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Teda Ítý, ten tvuj sloh je hustej:
Eště, že si z toho nemusim brát ňáký ponaučení
JmJ píše:rekl bych
JmJ píše:tak to myslim celkem normalne pojede.
JmJ píše:Ma to snad jen par snimacu
JmJ píše: myslim zadny neni primo kriticky
JmJ píše: je tam snad nejake cidlo teploty
JmJ píše:to je tak mozna vsechno
JmJ píše:Pokud vim
JmJ píše:ventily na karburatoru jsou snad sehnat/opravit
Eště, že si z toho nemusim brát ňáký ponaučení

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tyjo, já tu zasadil takovou sprchu, to sem nečekal. Pes je zakopaný v tom, že nemám ty léta praxe a odříkání, takže můj pohled na věc je jinej než normální - vytáčí mne třeba, když tady jeden umělec přeházel feldu jednobod na karbec jen proto, že byl línej a neschopnej se seznamovat s elektronikou. Ach jo.
Co ten systém teda dělá, když nešetří a nevylepšuje zplodiny?
Co ten systém teda dělá, když nešetří a nevylepšuje zplodiny?