Jaký motor použít?
Moderátor: Moderátoři
Tááák všechno špatně. Vysypaná převodovka a udělanej motor. asi po 30 kilometrech mi při podřazení na 4 zachrčelo ze skříně a od té doby jsem tam čtyřku už nedostal. Tak jsem se vracel do dílny zcela nasrán,ale ještě to nebylo všechno. Po dalších 20 kilometrech mi vyletěla teplota,z motoru se zakouřilo a konec. Takže fááákt super den na k....u. Nevíte kdo mi zrepasuje převodovku a motor?
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Stará řada, zakouřilo se z motoru a konec? Jak to tak čtu, tak to už na repas snad ani nebude ... když vyletěla teplota = přehřátí, okamžitě zastavit? ... z motoru se zakouřilo ... něco proběhlo blokem? Motor nemůže kouřit, je to zavřená krabice!
Chápu to dobře?
Jinak kdyby se to jen přehřálo, mohl by být jen zaseklý termostat, ale jestli se i zakouřilo, ...
Chápu to dobře?
Jinak kdyby se to jen přehřálo, mohl by být jen zaseklý termostat, ale jestli se i zakouřilo, ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
definuj zakourilo, mozno ti len vyvrela voda z chladica,
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
Zakouřilo se z vejfuku,za mnou byla mlha že jsem ani auta za mnou neviděl. Jel jsem po dálnici takže jsem asi kilometr dojel na benzinku,tam jsem zjistil že expancka je plná, že tlak z motoru ji naplnil vodou z chladiče. Takže to někde nevidrželo,buď hlava nebo těsnění.
Ten otáčkoměr z 03 je fakt neúčinej, musel jít jinej abych mohl sledovat opravdové otáčky a ne že to lítá + - 2000 otáček. Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150.
Ve čtvrtek příští týden jde motor zase ven a skříň na repas.Takhle se do těch 100 tisíc rozpočtu nevejdu. A to ještě nemám polepy. Doufám že ostrovačice zůstala nepoškozená.
Ten otáčkoměr z 03 je fakt neúčinej, musel jít jinej abych mohl sledovat opravdové otáčky a ne že to lítá + - 2000 otáček. Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150.
Ve čtvrtek příští týden jde motor zase ven a skříň na repas.Takhle se do těch 100 tisíc rozpočtu nevejdu. A to ještě nemám polepy. Doufám že ostrovačice zůstala nepoškozená.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.
Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200. Snížení neproběhlo zatím tak razantní jak bych si představoval,nejsou zkušenosti s tímto motorem. Ale vypadá to na to těsnění nebo hlavu.Luděk Musil píše:Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.
Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
jj - to by odpovídalojackal píše:Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200.
to je kolik a u čeho?jackal píše:Snížení neproběhlo zatím tak razantní
spíš to těsnění a profouklý do vody. L.jackal píše:vypadá to na to těsnění nebo hlavu
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Snížení proběhlo na hlavě,spíše bych to ale nazýval srovnání cca 0,4 mm.
Pan motorář je spíš pan ču..k, po neshodě s opravou jsem mu zbytek peněz odmítl dát a auto dnes večer odvezl do jedné dílny v Dobrovicích. Tam mi to snad dají do pořádku a hlavní je to že snad do úterý. Moto rměl mít 120 koní (nesmějte se), ale pocitově podle mě tak 90. Brzda ukáže pravdu,až to zajedu tak půjdu na měření.
Pan motorář je spíš pan ču..k, po neshodě s opravou jsem mu zbytek peněz odmítl dát a auto dnes večer odvezl do jedné dílny v Dobrovicích. Tam mi to snad dají do pořádku a hlavní je to že snad do úterý. Moto rměl mít 120 koní (nesmějte se), ale pocitově podle mě tak 90. Brzda ukáže pravdu,až to zajedu tak půjdu na měření.
Přesně tak,skutečnost byla jiná a i proto jsem mu za motor nezaplatil (naštěstí) celou částku. Nějakej graf z brzdy jsem na ukázku dostal, ale asi je putovní protože si ho pán nechal dál. Nebylo ani jasné o jaký motor se jedná. Takže to beru jen jako úsměvnou historku o nějakém grafu. Na brzdu si pak zajedu sám.Pája píše:Psal si: "Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor."
Takže to se asi ve skutečnosti nestalo. ?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No bud technicka vada... alebo to niekto po.....l. x ludi tu ma snizenu hlavu o viac a neboli problemi, co sa tyka tesnenia a vody do oleja... do kompresneho pomeru skoro 10 sa tu pouzivalo standartne tesnenie a nebol problem... je pravda ze tie auta nenabehali este 100tkm. Inak 1,7 ma kompresny pomer okolo 9 a daco a ma standartne tesnenie.
1,7 ma 9,3:1...oproti klasickemu tesneniu je vyrobene z nejakeho ineho materialu a dookola ma silikonovu vrstvu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)