Jaký motor použít?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

Tááák všechno špatně. Vysypaná převodovka a udělanej motor. asi po 30 kilometrech mi při podřazení na 4 zachrčelo ze skříně a od té doby jsem tam čtyřku už nedostal. Tak jsem se vracel do dílny zcela nasrán,ale ještě to nebylo všechno. Po dalších 20 kilometrech mi vyletěla teplota,z motoru se zakouřilo a konec. Takže fááákt super den na k....u. Nevíte kdo mi zrepasuje převodovku a motor?
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Stará řada, zakouřilo se z motoru a konec? Jak to tak čtu, tak to už na repas snad ani nebude ... když vyletěla teplota = přehřátí, okamžitě zastavit? ... z motoru se zakouřilo ... něco proběhlo blokem? Motor nemůže kouřit, je to zavřená krabice!
Chápu to dobře?

Jinak kdyby se to jen přehřálo, mohl by být jen zaseklý termostat, ale jestli se i zakouřilo, ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

definuj zakourilo, mozno ti len vyvrela voda z chladica,
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

jackal píše:.... Točí ale krásně, musím jen vyměnit otáčkoměr jelikož ten z 03 nějak nestíhá.

Ak sa takto sprava niekto k novopostavenemu motoru hned po jeho montazi do auta, tak sa nedivim rychlosti akou skoncil........
Roman
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

Zakouřilo se z vejfuku,za mnou byla mlha že jsem ani auta za mnou neviděl. Jel jsem po dálnici takže jsem asi kilometr dojel na benzinku,tam jsem zjistil že expancka je plná, že tlak z motoru ji naplnil vodou z chladiče. Takže to někde nevidrželo,buď hlava nebo těsnění.
Ten otáčkoměr z 03 je fakt neúčinej, musel jít jinej abych mohl sledovat opravdové otáčky a ne že to lítá + - 2000 otáček. Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150.
Ve čtvrtek příští týden jde motor zase ven a skříň na repas.Takhle se do těch 100 tisíc rozpočtu nevejdu. A to ještě nemám polepy. Doufám že ostrovačice zůstala nepoškozená.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10622
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.

Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

Luděk Musil píše:
jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.

Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky
Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200. Snížení neproběhlo zatím tak razantní jak bych si představoval,nejsou zkušenosti s tímto motorem. Ale vypadá to na to těsnění nebo hlavu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10622
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

jackal píše:Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200.
jj - to by odpovídalo
jackal píše:Snížení neproběhlo zatím tak razantní
to je kolik a u čeho?
jackal píše:vypadá to na to těsnění nebo hlavu
spíš to těsnění a profouklý do vody. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Pan motorář asi někde udělal chybu :?
BTW kolik to teda mělo/má koní? Nejlépe graf...
VAZ 1800kk na prvočinitele
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

Snížení proběhlo na hlavě,spíše bych to ale nazýval srovnání cca 0,4 mm.
Pan motorář je spíš pan ču..k, po neshodě s opravou jsem mu zbytek peněz odmítl dát a auto dnes večer odvezl do jedné dílny v Dobrovicích. Tam mi to snad dají do pořádku a hlavní je to že snad do úterý. Moto rměl mít 120 koní (nesmějte se), ale pocitově podle mě tak 90. Brzda ukáže pravdu,až to zajedu tak půjdu na měření.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Psal si: "Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor."
Takže to se asi ve skutečnosti nestalo. ?
VAZ 1800kk na prvočinitele
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

Pája píše:Psal si: "Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor."
Takže to se asi ve skutečnosti nestalo. ?
Přesně tak,skutečnost byla jiná a i proto jsem mu za motor nezaplatil (naštěstí) celou částku. Nějakej graf z brzdy jsem na ukázku dostal, ale asi je putovní protože si ho pán nechal dál. Nebylo ani jasné o jaký motor se jedná. Takže to beru jen jako úsměvnou historku o nějakém grafu. Na brzdu si pak zajedu sám.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Mohl bych se zeptat jaké úpravy konkrétně na takový motor patří, co ten člověk udělal a kolik to tak stojí? Pokud se to nehodí, prosím aspoň SZ (ikdybys mne chtěl poslat někam).
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Dusan
Příspěvky: 3973
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No bud technicka vada... alebo to niekto po.....l. x ludi tu ma snizenu hlavu o viac a neboli problemi, co sa tyka tesnenia a vody do oleja... do kompresneho pomeru skoro 10 sa tu pouzivalo standartne tesnenie a nebol problem... je pravda ze tie auta nenabehali este 100tkm. Inak 1,7 ma kompresny pomer okolo 9 a daco a ma standartne tesnenie.
Cory
Příspěvky: 11660
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

1,7 ma 9,3:1...oproti klasickemu tesneniu je vyrobene z nejakeho ineho materialu a dookola ma silikonovu vrstvu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“