karburátor
Moderátor: Moderátoři
karburátor
Tak jsem se dal do renovace karburatoru, novy těsnení, čištění atd. Doporučte mina co se mam zaměřit když uz to je na šroub rozebrané. Nejspis jsem měl prasklé těsnění mam vodní kámen. A tyto šroubky na obrázku, nebylo by dobry koupit nově? dekuji
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
hodit do vriacej vody
-ale ne, poriadne vyčistit,ak maš dobre tesnenia tak nove nekupuj ak ne tak kup,trysky prefuknut s kompresorom,ihlou vyčistit,nastavit hladinu,klapky,volnobeh....hotovo
-ale ne, poriadne vyčistit,ak maš dobre tesnenia tak nove nekupuj ak ne tak kup,trysky prefuknut s kompresorom,ihlou vyčistit,nastavit hladinu,klapky,volnobeh....hotovo
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na tuto jsem slyšel varování, že se má čistit žíní z důvodu zabránění poškození trysky. Ale když do toho člověk nebodá jako zběsilej, tak se nemůže snad nic stát.Jany_RS píše:ihlou vyčistit
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
mysliš tu čo je v strede difuzora?cackler píše:hlavně je dobrý vyčistit emulzní trubice, který jsou pod vzdušníkama.
edit:a kde su odbornici na vačky?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
Těsnění radši vyměn, pokud to nepotřebuješ rychle složit. Není to zas tak nákladná záležitost aby stálo za to karb kvůli tomu případně zase rozdělávat.
Na čištění jehlou bacha, trysky mají zvláštní tvar (něco jako difuzor) a jehlou ji mužeš poškrábat. Ještě z dob pionýra sem se naučil používat "chlup ze smetáku".
Na čištění jehlou bacha, trysky mají zvláštní tvar (něco jako difuzor) a jehlou ji mužeš poškrábat. Ještě z dob pionýra sem se naučil používat "chlup ze smetáku".
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Přesně tak, chlup ze smetáku, nic tvrdýho! A na velké kusy kartáček na zuby třeba. Uprostřed je tryska akcelerační pumpičky a dva vzdušníky a pod nima dvě emulzní trubice - všechno ven. V plovákovce máš ještě dvě trysky - taky ven. A vyndej ještě difuzory z komor, stačí tahem k sobě.
Ty první dva "šroubky" jsou trysky, bacha, snadno se to ucpe bincem. Jdou dál rozebrat.
Ty druhý dva jsou regulační šrouby.
Do nastavení klapek bych nesahal, dá se to i pokazit.
Mimochodem horká voda s jarem nebo jiným čisticím prostředkem by mohla být fajn.
Ty první dva "šroubky" jsou trysky, bacha, snadno se to ucpe bincem. Jdou dál rozebrat.
Ty druhý dva jsou regulační šrouby.
Do nastavení klapek bych nesahal, dá se to i pokazit.
Mimochodem horká voda s jarem nebo jiným čisticím prostředkem by mohla být fajn.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
připrav si nadobu s nitro ředidlem a dej ho do toho (rozebranej).. ty nejhrubší nečistoty z venku a v difech omeješ štetečkem a hadrem, pak vše vysušíš a vyfoukáš kompresorem a složíš.. vem si na to pořádnej šroubovák, ty trysky ze žlutého kovu se rady nechávaj různe vyjet a pak tam máš akorát šponky..
spodni díl možná rači nerozdělávej, protože klapky je potřeba tam pak ustavit do správné polohy (speciálně u ozona), ale jinak se to taky dá, ale je potřeba vzít v potaz že šroubky zajištující klapky v osičkách, mají rozkleplý konec, takže se může stat že se ti akorát strhaj závity.. a dorazové šroubky klapek hlavně vubec nepovoluj!!
ještě před skládáním je vhodné srovnat všechny plochy kam přijde těsnění (jako pod vikem a mezi spodním dilem karbiku a prostředním), uděláš to na rovné desce se šmirglem..
těsnění dej nové (mužeš ho zlecha potřit olejem), taky membránky je dobre vyměnit, pak ještě filtr.. a jestli budeš kupovat opravnou sadu, tak se připrav na "super" kvalitu, počitej s tim že z ni užiješ asi jen membránky a ty těsnění, pokut tam budou všechny.. jinak zbytek co je kovove (trisky a vzdušníky, jehlovej ventil) jsou většinou dost zmetkoidní, tak dej bacha co tam davaš aď si tam nenasadiš nějakou šponku.. tak otázka jestli je výhodne to koupit po dilech, nebo v sadě..
spodni díl možná rači nerozdělávej, protože klapky je potřeba tam pak ustavit do správné polohy (speciálně u ozona), ale jinak se to taky dá, ale je potřeba vzít v potaz že šroubky zajištující klapky v osičkách, mají rozkleplý konec, takže se může stat že se ti akorát strhaj závity.. a dorazové šroubky klapek hlavně vubec nepovoluj!!
ještě před skládáním je vhodné srovnat všechny plochy kam přijde těsnění (jako pod vikem a mezi spodním dilem karbiku a prostředním), uděláš to na rovné desce se šmirglem..
těsnění dej nové (mužeš ho zlecha potřit olejem), taky membránky je dobre vyměnit, pak ještě filtr.. a jestli budeš kupovat opravnou sadu, tak se připrav na "super" kvalitu, počitej s tim že z ni užiješ asi jen membránky a ty těsnění, pokut tam budou všechny.. jinak zbytek co je kovove (trisky a vzdušníky, jehlovej ventil) jsou většinou dost zmetkoidní, tak dej bacha co tam davaš aď si tam nenasadiš nějakou šponku.. tak otázka jestli je výhodne to koupit po dilech, nebo v sadě..
Já si myslím, že opravnou sadu ani nesežene, takže vše vyčistit.
Sháněl jsem sadu na OZONa a obvolal snad všechny mototechny co mám v dosahu a nikde už ani "Ň".
Ale pokud opravnou sadu seženeš, tak dej prosím vědět kde a já si ji snad taky koupím (i když jsem už v zoufalosti kvůli šroubu bohatosti směsi koupil starý karbec za 500 )
Sháněl jsem sadu na OZONa a obvolal snad všechny mototechny co mám v dosahu a nikde už ani "Ň".
Ale pokud opravnou sadu seženeš, tak dej prosím vědět kde a já si ji snad taky koupím (i když jsem už v zoufalosti kvůli šroubu bohatosti směsi koupil starý karbec za 500 )
BA3 2107, 1988, sky blue
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Dodo 2105, tady máš odkaz ,sice z Moskvic fóra ,ale je to on .
http://forum.moskvich.cz/memberlist.php ... ofile&u=55
http://forum.moskvich.cz/memberlist.php ... ofile&u=55
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)