Nikolaj - Marťasova 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Vetrak (kurenia) je polohe "zamknuty volant" vypnuty...ale svetla a aj stierace su vtedy zapnute. A pokial nechal packu stieracov v polohe prerusovaneho behu, tak si to nemusel vsimnut.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Na 06 ne.Když vytáhneš klíče ze zapalování,tak větrák topení zůstává zapnutý,pokud před tím byl.Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Aha, myslel som ze krabice to maju rovnako.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nevim, jestli 06 to má jinak než 03, myslim si, že ne, ale 03 má 2 polohy, kdy můžu vytáhnout klíčky - jedna, která elektriku úplně umrtví => všechno je vypnutý a druhá, která sice uzamkne volant, ale ňáká elektrika funguje.
radek mb píše:Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
Naopak ty 07 jsou nedotažený, tuty 2 polohy vytahování klíčku jsou naprosto perfektní. V podstatě to může mít uživatelskou paměť - tvojí oblíbenou rychlost větráku a automatický rozsvěcování světel.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Laďuša, tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...na 05/07 nejde...na 06 vraj ano...mne sa v 05 da vytiahnut kluc aj vo vodorovnej polohe-spinacka z 01.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Cory píše:tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...
No tady jde předevšim o to, jestli měl Martin ten volant zamčenej, čiže i v jakej poloze vyndal klíček a tedy je-li vůbec možný, aby mu ten větrák šel :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

mne stierace aj vetrak kurenia jeden aj ked vytiahnem kluciky aj na 2102 (komplet bastl tam som si neni isty nicim )aj na 2106
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

radek mb, S tím větrákem je to možný, fakt totiž funguje i bez klíčů. Na 01 mi to šlo taky.
Cory, Stěrače asi ne, vim, že když jsem chtěl setřít okno, tak to při pohybu dolu cvaklo dvakrát :D
Laďuša, Klíč jde vytáhnout vertikálně i horizontálně, ale já je vžycky vyndavám ve svislý poloze, nejsem si jistej, jestli v tý ležatý poloze jde zámek volantu.

Každopádně jsem zvědavej, čim to bylo. Doufám, že mojí blbostí, to bych se snad nemusel v ničem rejpat :) Ale doufám, že to přežila ta baterka :|
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Baterka dostala na zadek, ale snad přežije. No musíš ji hned nabít.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Na zjištění jestli je elektrika v pořádku stačí obyčejná malá žárovka (třeba z parkovaček) . Až nabiješ baterku vem žárovku , vše v autě vypni , zavři dveře a mezi kabel a kontakt baterie dej tu žárovku . Je jedno jestli na - či + (samozřejmně musí být druhý připojen) a žárovka NESMÍ svítit (může při připojení bliknout) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

popřípadě vem multimetr a změř klidový odběr, pokud tam máš nějaký rádio, co potřebuje na udržení paměti, případně blikací diodu, tak tam nějakej malej bude, ale neměl by přesáhnout snad 150mA. Pokud cucá auto v klidu víc, pak je něco špatně. Mě auto bere v klidu půl ampéry (ne žigul) a už to vidím, že budu běhat s multimetrem okolo auta, než najdu, kde to je. Asi ten dobastlenej alarm.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Klidový odběr 150 mA je na můj vkus poněkud moc. Kdyby byl 0,5A tak bych asi lozil po zdi jak mucha :D . To ti snad ráno ani nestartuje ne?

Spartánsky vybavená Lada s rozumným rádiem tak do 8 mA, s hodinami tak 14 mA. Pozor na autorádia stylu "AAA Auto", ty polykají s klidem i 40 mA. Jen tak pro zajímavost, Felda s alarmem, radiem Verona a aktivní GPS polykala kolem 70-80 mA. Pokud hodně mrzlo a auto stálo víc jak 3 dny byl se startem problém, potíž možná byla i v tom, že nikdo nevěděl kolik ta GPSka vlastně papá když se nikdo nedívá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Já v tom měl stovku baterku. Je fakt, že to moc nevydrží. Při přiložení kontaktu baterky a při vypnutym autě přeskočí jiskra. A ne malá. Musim to najít. Snad to nebude u Marťase nějaká tragédie. Mimochodem, když praskne pojistka dobijení, kontrolka dobijení by se měla rozsvítit, ne? Když na to zejtra nezapomenu, tak udělám pokus s vyndanou pojistkou.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ona ta pojistka nepraskne. Ona se rozbije. Objeví se tam přechodový odpor a altík má napětí, takže kontrolka nem ádůvod svítit, jenže nedobíjí, protože nedá proud. Zlatý ampermetr na palubce.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Zdá se, že jsem fakt blbec, asi jsem nechal běžet ten větrák :oops: Půjdu to teď ještě zkusit a jestli to bude nabité jako včera, tak je problém vyřešen :)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“