Nikolaj - Marťasova 2106
Moderátor: Moderátoři
Vetrak (kurenia) je polohe "zamknuty volant" vypnuty...ale svetla a aj stierace su vtedy zapnute. A pokial nechal packu stieracov v polohe prerusovaneho behu, tak si to nemusel vsimnut.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, jestli 06 to má jinak než 03, myslim si, že ne, ale 03 má 2 polohy, kdy můžu vytáhnout klíčky - jedna, která elektriku úplně umrtví => všechno je vypnutý a druhá, která sice uzamkne volant, ale ňáká elektrika funguje.
Naopak ty 07 jsou nedotažený, tuty 2 polohy vytahování klíčku jsou naprosto perfektní. V podstatě to může mít uživatelskou paměť - tvojí oblíbenou rychlost větráku a automatický rozsvěcování světel.radek mb píše:Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Laďuša, tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...na 05/07 nejde...na 06 vraj ano...mne sa v 05 da vytiahnut kluc aj vo vodorovnej polohe-spinacka z 01.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No tady jde předevšim o to, jestli měl Martin ten volant zamčenej, čiže i v jakej poloze vyndal klíček a tedy je-li vůbec možný, aby mu ten větrák šelCory píše:tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
mne stierace aj vetrak kurenia jeden aj ked vytiahnem kluciky aj na 2102 (komplet bastl tam som si neni isty nicim )aj na 2106
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
radek mb, S tím větrákem je to možný, fakt totiž funguje i bez klíčů. Na 01 mi to šlo taky.
Cory, Stěrače asi ne, vim, že když jsem chtěl setřít okno, tak to při pohybu dolu cvaklo dvakrát
Laďuša, Klíč jde vytáhnout vertikálně i horizontálně, ale já je vžycky vyndavám ve svislý poloze, nejsem si jistej, jestli v tý ležatý poloze jde zámek volantu.
Každopádně jsem zvědavej, čim to bylo. Doufám, že mojí blbostí, to bych se snad nemusel v ničem rejpat Ale doufám, že to přežila ta baterka
Cory, Stěrače asi ne, vim, že když jsem chtěl setřít okno, tak to při pohybu dolu cvaklo dvakrát
Laďuša, Klíč jde vytáhnout vertikálně i horizontálně, ale já je vžycky vyndavám ve svislý poloze, nejsem si jistej, jestli v tý ležatý poloze jde zámek volantu.
Každopádně jsem zvědavej, čim to bylo. Doufám, že mojí blbostí, to bych se snad nemusel v ničem rejpat Ale doufám, že to přežila ta baterka
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Na zjištění jestli je elektrika v pořádku stačí obyčejná malá žárovka (třeba z parkovaček) . Až nabiješ baterku vem žárovku , vše v autě vypni , zavři dveře a mezi kabel a kontakt baterie dej tu žárovku . Je jedno jestli na - či + (samozřejmně musí být druhý připojen) a žárovka NESMÍ svítit (může při připojení bliknout) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
popřípadě vem multimetr a změř klidový odběr, pokud tam máš nějaký rádio, co potřebuje na udržení paměti, případně blikací diodu, tak tam nějakej malej bude, ale neměl by přesáhnout snad 150mA. Pokud cucá auto v klidu víc, pak je něco špatně. Mě auto bere v klidu půl ampéry (ne žigul) a už to vidím, že budu běhat s multimetrem okolo auta, než najdu, kde to je. Asi ten dobastlenej alarm.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Klidový odběr 150 mA je na můj vkus poněkud moc. Kdyby byl 0,5A tak bych asi lozil po zdi jak mucha . To ti snad ráno ani nestartuje ne?
Spartánsky vybavená Lada s rozumným rádiem tak do 8 mA, s hodinami tak 14 mA. Pozor na autorádia stylu "AAA Auto", ty polykají s klidem i 40 mA. Jen tak pro zajímavost, Felda s alarmem, radiem Verona a aktivní GPS polykala kolem 70-80 mA. Pokud hodně mrzlo a auto stálo víc jak 3 dny byl se startem problém, potíž možná byla i v tom, že nikdo nevěděl kolik ta GPSka vlastně papá když se nikdo nedívá.
Spartánsky vybavená Lada s rozumným rádiem tak do 8 mA, s hodinami tak 14 mA. Pozor na autorádia stylu "AAA Auto", ty polykají s klidem i 40 mA. Jen tak pro zajímavost, Felda s alarmem, radiem Verona a aktivní GPS polykala kolem 70-80 mA. Pokud hodně mrzlo a auto stálo víc jak 3 dny byl se startem problém, potíž možná byla i v tom, že nikdo nevěděl kolik ta GPSka vlastně papá když se nikdo nedívá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Já v tom měl stovku baterku. Je fakt, že to moc nevydrží. Při přiložení kontaktu baterky a při vypnutym autě přeskočí jiskra. A ne malá. Musim to najít. Snad to nebude u Marťase nějaká tragédie. Mimochodem, když praskne pojistka dobijení, kontrolka dobijení by se měla rozsvítit, ne? Když na to zejtra nezapomenu, tak udělám pokus s vyndanou pojistkou.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno