Zvedání auta

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11077
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mno, a hlavně aby to stříkání dutin mělo nějaký smysl mělo by v nich být sucho a aspoň trochu teplo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Yogi
Příspěvky: 39
Registrován: úte pro 21, 2010 08:23
Bydliště: Třebechovice p.O.

Příspěvek od Yogi »

Děkuju, teď bych to měl už v pohodě zvládnout. Protože pak přijdou na řadu další věci, jako brzdy, řízení, motor atd atd, určitě zde ještě mnoha dotazy přispěji.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4341
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Yellow01 píše:Kozy vepředu dávám pod ramena co nejblíž k nápravnici. Musíš zvednout napřed zadek a pak až předek, hydraulickým heverem se to jinak nedá. Hever dej vzadu pod diferák a vepředu pod nápravnici.
Tohle mi nějak nedochází. :oops: Je nějaký hlubší smysl zvednout si nejdřív zadek a až pak předek?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Jistě, protože pokud zvednu napřed předek, budu mít auto vzadu tak blízko země, že už pod něj nezajedu pojízdným heverem a navíc je diferenciál tak daleko pod autem, že tou tyčkou nejde pumpovat nahoru a dolu. :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“