snižoval si kompresní poměr??Petr HC píše:těsnění pod hlavou u Pionýra.

Moderátor: Moderátoři
Ventilům s největší pravděpodobností nic nebude. Nejspíše bych tipoval, že motor šel skutečně na dva válce a palivo, které neshořelo ve válcích , hořelo v katu. Příčina - vadný zapalovací transformátor (cívka), nebo jeho spínací tranzistor. V lepším případě přerušený vodič od ŘJ k tomuto obvodu. Ovšem pokud to trvalo déle, nejspíš to odnesl i kat.jjenik píše:zdravím mám problém s výfukovým potrubí při mé cestě sem najednou stratil výkonmotor divně bručel jako by na dva válce nemohl sem auto rozjet skoro na jedničku po té začlo všechno smrdět z jistil sem že mám podsvícenej spodek auta od rozžhavenýho katalizátoru do ruda i další díl byl úplně rudej nevíte někdo čím to je ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??
vejfuk nebo katalyzátor?jjenik píše:že se mi proopálil vejfuk