snižoval si kompresní poměr??Petr HC píše:těsnění pod hlavou u Pionýra.
Výfuk
Moderátor: Moderátoři
zdravím mám problém s výfukovým potrubí při mé cestě sem najednou stratil výkon motor divně bručel jako by na dva válce nemohl sem auto rozjet skoro na jedničku po té začlo všechno smrdět z jistil sem že mám podsvícenej spodek auta od rozžhavenýho katalizátoru do ruda i další díl byl úplně rudej nevíte někdo čím to je ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??
Ventilům s největší pravděpodobností nic nebude. Nejspíše bych tipoval, že motor šel skutečně na dva válce a palivo, které neshořelo ve válcích , hořelo v katu. Příčina - vadný zapalovací transformátor (cívka), nebo jeho spínací tranzistor. V lepším případě přerušený vodič od ŘJ k tomuto obvodu. Ovšem pokud to trvalo déle, nejspíš to odnesl i kat.jjenik píše:zdravím mám problém s výfukovým potrubí při mé cestě sem najednou stratil výkon motor divně bručel jako by na dva válce nemohl sem auto rozjet skoro na jedničku po té začlo všechno smrdět z jistil sem že mám podsvícenej spodek auta od rozžhavenýho katalizátoru do ruda i další díl byl úplně rudej nevíte někdo čím to je ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??
Když ses ani na 1ku nerozjel, tak to hraje zas na váhu vzduchu, nebo zapalovaí blok, Lambdu či tak něco Ale že by kvůli tomu palivo hořelo až ve výfuku ? Co svíčky? Nejni některá v háji? Mě se třeba jedna svíčka dočista rozlomila vejpůl za jízdy.
Ten katalyzátor shořel předpokládám.
EDIT: Tak PetrHC stihl odpovědět dřív a přesnějc.
Ten katalyzátor shořel předpokládám.
EDIT: Tak PetrHC stihl odpovědět dřív a přesnějc.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
vejfuk nebo katalyzátor?jjenik píše:že se mi proopálil vejfuk
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tipuju, že tam hořelo nespálený palivo.Za jízdy se to takš takš třebas chladilo náporem vzduchu.Ale když si zastavil, tak se to už neuchladilo
Pak to šlo normálně, páč už to shořelo a bylo průchozí.
jsou to jen tipy laika, co se v tom nevyzná.
Pak to šlo normálně, páč už to shořelo a bylo průchozí.
jsou to jen tipy laika, co se v tom nevyzná.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Výfuk
Dnes jsem si pomocí záplaty o velikosti asi 5x10 cm nechal COčkem zavařit tři malé dirky v tlumiči výfuku. Budu se snažit ten výfuk udržet co nejdýl, přeci jen je to pořád originál. 9,5 roku a 47000 km.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Výfuk
Nojo, první výfuk držel přes 7 let, taky jsem ho pospravoval (malá dírka na plášti) a pak mi na dálnici v Rakousku upadnul a v první slovinské vesnici ho u FIATA nechal zavařit. Konkrétně trubka na vstupu do tlumiče. 13 Euro a dva český lahváče. Ještě téhož roku jsem dal raději nový Polmostrów, přesto, že Slovinec to zavařil dobře. Pohliníkovaný Polmostrów pak vydržel 4 roky.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Výfuk
Taky bych pak šel do Polmostrówa. Přeci jen je za pár peněz a 4 roky už celkem jdou. A nebo koupím na UA až tam pojedu, vůbec nemám představu za kolik tam jsou...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Výfuk
na UA maju(minimalne) 3 druhy vyfukov, teda aspon na prioru. Najlacnejsie sa vam asi rozpadnu este pri prevoze, pretoze ja som kupil cenovy stred a vydrzalo to neohnite asi pol roka. Netvrdim ze to ide odpadnut, ale vyzera priserne. Takze rozhodne chodte po tom, co vyzera najkvalitnejsie, hoci to uz aj na UA stoji pomerne dost(i ked vzdy menej nez shit v CR/SK). Ja som do toho investovat nechcel lebo som vedel, ze tam aj tak pojde vyfuk MADE IN JANODOB HUNGARY
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Výfuk
zadní díl Polmostrów za 770 http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... uk#p321948
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Výfuk
Dneska umřel zadní díl, objednán Polmostrow za 645 peněz. Původní vydržel přesně 50000km a skoro 10 let.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24