Zdravím Nivaře.
Stane se málokdy,že bych přispíval do sekce Niva.Přesto bych rád slyšel Váš názor.Mám možnost koupit a dovézt si Nivu z Belgie.Cena 400 euro(10 000 kč).Doprava vyjde zhruba 5000 kč,vzhledem k tomu,že si můžu půjčit podval i vhodné auto na tažení a dovezl bych si to sám.K té Nivě je jen belgický TP,značky už asi nemá.
Nevím,jestli je pojízdná,ale po obhlédnutí vypadá kompletní,jen trochu ošuntělá.Karoserie je dobrá,kromě koroze předního čela (viz foto).Je v ní 5 kvalt.
Otázka je,zda se to vyplatí dotáhnout sem a eventuelně přepsat na papíry z nějaké vrakoidní Nivy.
fota zde: http://radekmb.rajce.idnes.cz/Niva_z_Belgie/
Niva z Belgie
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Niva z Belgie
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
No je to z těch fotek, docela načatý. Ale jestli se ti chce si stím dát práci a máš na to možnosti, tak si myslím, že by se z toho auto udělat dalo. Je to starej typ 1600, já ho mám taky a myslím že to je na Nivu ta nejlepší klasika. Všechno mechanický, žádný elektronický problémy. A dostat to na papíry, asi nebude taky moc problém.
Končím s ladami....
no záleží co od toho čekáš,nerad bych tě zklamal,ale.... je to již dost načatý až vrakoidní, dáš za to 15tis.czk a kolik do toho vrazíš a strávíš na tom času?(a čas jsou taky peníze) ,plechy+lak +nějaké ty další ND tak dvacku do toho klidně nasypeš. Dostaneš se na 35 tis.czk.No a kdyby jsi přihodil dalších 15 tis.czk tak máš Nivu 1.7i(1996) a bez práce s eurem 1 a komfortnější, při troše štěstí i bez starostí.Poněvadž jak je známo motory 1.7i jsou dříči s malými nároky na údržbu apd.
Ale je to jen můj názor,stejně tak může někdo mít 100důvodů proč to vzít.
Ale je to jen můj názor,stejně tak může někdo mít 100důvodů proč to vzít.
Naprosto souhlasím, pokud by to bylo jenom za odvoz tak snad, ale jinak bych ji tam nechal stát. Nevyplatí se to. Ty blatníky sou hotový, čelo nebude lepší a prahy a nápravnice ..... Pokud máš dílnu a uděláš si všechno sám - plechy, lak ... - a tak snad, ale ještě potom za všechno platit?FOMA píše:no záleží co od toho čekáš,nerad bych tě zklamal,ale.... je to již dost načatý až vrakoidní, dáš za to 15tis.czk a kolik do toho vrazíš a strávíš na tom času?(a čas jsou taky peníze) ,plechy+lak +nějaké ty další ND tak dvacku do toho klidně nasypeš. Dostaneš se na 35 tis.czk.No a kdyby jsi přihodil dalších 15 tis.czk tak máš Nivu 1.7i(1996) a bez práce s eurem 1 a komfortnější, při troše štěstí i bez starostí.Poněvadž jak je známo motory 1.7i jsou dříči s malými nároky na údržbu apd.
Ale je to jen můj názor,stejně tak může někdo mít 100důvodů proč to vzít.
hush píše:Naprosto souhlasím, pokud by to bylo jenom za odvoz tak snad, ale jinak bych ji tam nechal stát. Nevyplatí se to. Ty blatníky sou hotový, čelo nebude lepší a prahy a nápravnice ..... Pokud máš dílnu a uděláš si všechno sám - plechy, lak ... - a tak snad, ale ještě potom za všechno platit?FOMA píše:no záleží co od toho čekáš,nerad bych tě zklamal,ale.... je to již dost načatý až vrakoidní, dáš za to 15tis.czk a kolik do toho vrazíš a strávíš na tom času?(a čas jsou taky peníze) ,plechy+lak +nějaké ty další ND tak dvacku do toho klidně nasypeš. Dostaneš se na 35 tis.czk.No a kdyby jsi přihodil dalších 15 tis.czk tak máš Nivu 1.7i(1996) a bez práce s eurem 1 a komfortnější, při troše štěstí i bez starostí.Poněvadž jak je známo motory 1.7i jsou dříči s malými nároky na údržbu apd.
Ale je to jen můj názor,stejně tak může někdo mít 100důvodů proč to vzít. 8)
před nějakým rokem bychdo toho šel ale dnes ? asi ne a koupil bych hotovou jak píšou nademnou. Já koupil rok 99,platnou STK po GO motoru ale nepojizdnou a počítam převodovku,poloosy,zadní dif, elektrika,topení a troška koroze + obutí . Dal jsem 15tis za auto a kolik času a peňez na opravu raději nepíšu. Měl jsem koupit dražší a hotovou vyšlo by to lépe jak toto