koupil jsem si krasnou Ladu 2101 vypadá zachovale, má to LPG už deset let (nová bomba) takže nevim kolik to bude mít najeto, každopádně se mi s tím jezdí dobře, sice je to takový hlučný (bohužel tam je laďák na laďě

Koupil jsem si náhradní membrány - do karburátoru (ac pumpa) podle mě je přístupná napravo na karbci - čtverec 4 šrouby a druhou to nevim jiste, je trojúhelníková asi do palivového čerpadla, zkoumal jsem manuály a dočetl jsem se, že karburátor je složitej a pokud neni duvod nema se do nej hrabat. Tak teď nevím jestli je měnit, nebo ne, teď jak je zima, tak na LPG to nastartovat nejde, musi se dat benzin a docela dlouho tocit starterem, plnej sytic, plnej plyn, snad to delam spravne, pochopil jsem ze toto je normální chování, než se nasaje benal do plovakovky. Jakmile bezi motor uz se da prepnout na LPG a jede... Tak poradte mam je vymenit?
2)Další věc co mi není jasná, vyměníl jsem vzduchový filtr a vyčistil ty trysky na plyn a ještě jsem tam doplnil takovou papírovou hadici na teplej vzduch na zimu, stává se občas teď, že je dost nízkej a nejistej volnoběh a občas i chcípne, ještě než jsem toto udělal spočítal jsem spotřebu první vyjetý nádrže LPG a vyšlo mi něco přes 14litrů na sto, je to normální? Docela jsem sem tam i šlapal na plyn, nesnažil jsem se o úplně úspornou jízdu.
Neměla by se seřídit bohatost směsi LPG vzduch?
3)Koupil jsem olejovej filtr (BOSCH) a ten je takovej nižší a širší než ten co tam je, půjde tam nasadit? co jsem se dival uplně stejně vypadá filtr na Skodu 120 ale asi to bude pasovat ne?
4) chci vyměnit i hadice k předním brzdám, pakny vzadu jsem už vyměnil, dobrý harakiri. Když pročistim ty pístky brzd, neměly by se něčím speciálním namazat? nový prachovky mám
5) časem chci autorádio, vyndal jsem si ho z fabie, sice je moc moderní, designově se tam fakt nehodí ale možná ho schovám do kastlíku, jak řešíte anténu, viděl jsem nalepovací na sklo, nechci vrtat do karoserie, myslíte, že to bude mít dobrej příjem? Poslouchám Radio 1 a to moc dobrý pokrytí nemá.
6) olej v motoru vyměním, mám i olej do převodovky litr a litr hypoidáku, v obchode mi rekli ze je muzu smichat aneb do prevodovky dat ten normalni a dolejt hypoidakem, a zbytek nacpu do diferencialu, tak aby mel co nejvic novyho oleje.. je to dobra uvaha? radsi se ptam nez neco poseru
Dik predem za rady, dival sem se po foru a odpovedi na my otazky jsem dostal bud jen castecne a nebo nejednoznacne, tak jsem zalozil nove tema, jsem uplny Lada zacatecnik

