Snímač rychloměru Niva 1,7i
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1518
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Třeba tady: http://www.ges.cz/konektory/konektory-p ... /XBGG.htmlProblem je,co s konektorom na kabel. Da sa niekde zohnat?
VAZ 1117
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Tak sa mi konecne dostal novy kus do ruky a hned som pochopil,ako je namontovane na starych prevodovkach aj s lankom tachometru:)
Ale k veci. Megaproblem. Ako som uz spomenul,mame ucvaknuty konektor a iba kable trcia. Riesenie je cvaknut aj na cidle a zaletovat ich. Lenze cidlo ma iba cierne draty,tak neviem,ktory ide kam. Viete to niekto zistit,pliiiiz?
Ale k veci. Megaproblem. Ako som uz spomenul,mame ucvaknuty konektor a iba kable trcia. Riesenie je cvaknut aj na cidle a zaletovat ich. Lenze cidlo ma iba cierne draty,tak neviem,ktory ide kam. Viete to niekto zistit,pliiiiz?
Na straně snímače je 1 +12V (přes spínačku), 2 výstup snímače, 3 kostra. Na straně auta můžeš kostřicí vodič prozvonit na kostru. 12V můžeš naměřit proti kostře po zapnutí zapalování. Zbývající vodič je výstup snímače vedoucí do řídicí jednotky. Na straně auta by tedy identifikace vodičů měla být bez problému. Na straně snímače záleží na tom, jestli jsou vodiče skutečně očíslovány (popř. barevně odlišeny) tak, jak je vidět na obrázku. Pokud bys s identifikací neuspěl, o víkendu si pod to lehnu a ještě to zpřesním. Mám ale MPi, takže nemohu vyloučit nějakou odlišnost. Pro izolaci sletovaných vodičů doporučuji použít smršťovací bužírku, kterou smrštíš pomocí horkovzdušné pistole.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Tu je ten problem,ze kable su vsetky cierne a neni su ani cislovane. Zo strany RJ problem neni,tam farby sedia. S tym MPi by som to asi neriskoval. Podla vsetkeho je tam aj iny konektor. Nerad by som senzor za 33e nespravnym zapojenim zlikvidoval.
Este pripomienka: Nejedna sa o moju Nivu,ale o tu,co ma Matelko22. Ja som jeho druhy mechanik/hlavny elektrikar. Ja mam karbec bez tychto hovadin.
Este pripomienka: Nejedna sa o moju Nivu,ale o tu,co ma Matelko22. Ja som jeho druhy mechanik/hlavny elektrikar. Ja mam karbec bez tychto hovadin.
Citroen Evasion 2.1TD
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
No jo no...
Ja som to vyriesil tak,ze nahodou sme nasli na konektore cisla vyvodov(boli velke cca 0.5mm a velmi tazko citatelne aj pod dobrym svetlom),tak som ich zaletoval podla schemy a zaizoloval zmrstovackou. Bohuzial som si nepoznacil,ktory kabel kde bol a rozobratie toho za ucelom ich zistenia by bolo dost pracne a casovo narocne. Takze sa ospravedlnujem,ze nepomozem,aj ked som mohol,len ma to nenapadlo.
Mimochodom,kedze som origos funglnovy odcvakol a teraz sa mi vala na stole,keby mal niekto zaujem,kludne ho posuniem dalej. Snad ma Matelko za to nezprdne,kedze ta investicia bola jeho:)
Jo a este dodam,ze ten snimac zda sa pomohol. Tusim prestala blikat kontrolka motora a udajne to uz nedusi v tom najnevhodnejsom momente.
Ja som to vyriesil tak,ze nahodou sme nasli na konektore cisla vyvodov(boli velke cca 0.5mm a velmi tazko citatelne aj pod dobrym svetlom),tak som ich zaletoval podla schemy a zaizoloval zmrstovackou. Bohuzial som si nepoznacil,ktory kabel kde bol a rozobratie toho za ucelom ich zistenia by bolo dost pracne a casovo narocne. Takze sa ospravedlnujem,ze nepomozem,aj ked som mohol,len ma to nenapadlo.
Mimochodom,kedze som origos funglnovy odcvakol a teraz sa mi vala na stole,keby mal niekto zaujem,kludne ho posuniem dalej. Snad ma Matelko za to nezprdne,kedze ta investicia bola jeho:)
Jo a este dodam,ze ten snimac zda sa pomohol. Tusim prestala blikat kontrolka motora a udajne to uz nedusi v tom najnevhodnejsom momente.
Citroen Evasion 2.1TD
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Tak chlapi,oprava. Dnes som riesil pristrojovku a zistil som,ze kontrolka "CHECK ENGINE" nebola zapojena spravne,teda ked svietila,urcite nesvietila kvoli motoru,ale kvoli comusi inemu. Totiz zhruba pred rokom som tam letoval jeden kabel,aby som nahradil odpalenu plosku plosaku(odpalena nejakym skratom) a dnes som zistil,ze som ten kabel omylom naletoval uplne inde,kamsi ku kontrolke dobijania. Uz som to dal do poriadku a uz svieti tak,ako ma,cize pred nastartovanim svieti a ked natoci,zhasne. Cize vsetko,co som doteraz pisal o kontrolke berte s rezervou.
Citroen Evasion 2.1TD
Čau chlapi.Rupla mi hardyna a jak letěl nějakej kus ven tak mi vzal sebou celej konektor na tom snímači rychlosti vozidla. Na snímači mi zůstali pouze 2 černý dráty a to na krajích. Ten prostřední je úplně pryč a tak ho napájím. No ale z auta mi vedou 2 hnědý z bílým pruhem a jeden zelenej. Poradíte někdo jak to zapojit? Díky.
Ps:Tady jsem to pročetl celý a nejsem z toho buh ví jak chytrej.
Ps:Tady jsem to pročetl celý a nejsem z toho buh ví jak chytrej.
fuha, ono do toho moc nevidiet kym sa neodtrhne. Ja mam doma jeden rozobraty, ale z toho uz tiez nie je jasne ktory kabel kam viedol. Obavam sa ze si budes musiet tipnut 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4