Asi som to prehnal az moc :D a su starosti
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Do teď jsem byl vůči takovým to tématům imunní,ale už mi to nedá:Úplně mě fascinují borci,kteří by ze žigula chtěli udělat drsnou káru,která driftuje ledva se ťukne o plyn a všechno vidí stršně zjednodušeně.Jakože motor nevydržel,ale to neva,protože tam křápnu turbomotor z Lancie nebo zavařit diferák,hlavně aby to driftilo.
Ale ptám se,kolik z těchto mnoha lidí,kteří tu pokládali své dotazy,opravdu dospělo do stádia,že nám všem tady vytřeli zrak a předvedli káru,která stojí za to a je dotažená do konce?Asi by se to dalo spočítat na prstech(možná obou rukou).
A to ani nemusím být zarytý originalista jako Teepee nebo Hurikán,abych řekl,že to chce ke všemu přistupovat uvážlivě a s rozumem.A né hned bláznit.Ale možná se mýlím,třeba je to tím,že mi není dvacet,kdo ví.
Ale ptám se,kolik z těchto mnoha lidí,kteří tu pokládali své dotazy,opravdu dospělo do stádia,že nám všem tady vytřeli zrak a předvedli káru,která stojí za to a je dotažená do konce?Asi by se to dalo spočítat na prstech(možná obou rukou).
A to ani nemusím být zarytý originalista jako Teepee nebo Hurikán,abych řekl,že to chce ke všemu přistupovat uvážlivě a s rozumem.A né hned bláznit.Ale možná se mýlím,třeba je to tím,že mi není dvacet,kdo ví.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
neviem preco ale preco si tu zvas kazdy mysli to ze ze sami mlady sem pisu a nevedia vymenit ani vyfuk skade ty alebo ostani viete kolko mam rokou a ako som na to finacne ze zatazujem alebo iny chalani domcu penazenku ja som zamestani uz 4 roky tak ziadnu domcu penazenku nezatazujem co si zarobim stym si robim co chcem druha vec dal sem nikto z vas odkaz na ten prispevok ohladom yokodrift kazdy mu tam vycita ze aby tu 07 nenicil a ze sa to neoplati a nikdy to nebude take ako chce alebo take ake by ste to chceli vy lebo do toho neda 5000e ani ono a ani vy tak to nebude madarska 07 no nebude pokusit sa o to moze on aj ja aj vsetci ostatny a lepsie sa bavit takto ako sediet v krcme alebo neviem kde ked to aj nebude mat 200ps a ked vies ze si si to robil sam a pomohly kamrati atd tak je to urcite lespsi pocit aj ked to bude mat 100ps ako seriova 01 napr dalsia vec ty je vas tu urcite viacej takych co uz maji rodinu a straju sa atd tak je tazsie usetrit tie penizky na take upravy a je to ja luto potom a mlady co su slobodny a maju len pracu tak v podstate maju vsetky peniaze na to aby vyzil a na ten konicek tak urcite je vetsia sanca ze maldy si skor spravy ladu na drift tam mu to netreba zakazovat skor poradit lebo kto ma vetsie skusenosti ty co su starsi a maju vetsie skusenosti aj ked nie s upravami na drift ale ma a vie pomoct podporit ty starsi maju urcite iny citovy vstah k lade ako mladym tak povodny stav je pre tych ludi taky ako ma byt ja vam to neberiem kazdemu sa paci nieco ine 100 lidi 100 chuti nikoho tu nechcem urazat len som si siem napisal svoj nazor na to cele ze lada na drift to vse zatim
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Svoje názory si sem piš, od toho je tu prostor.
To co se tě asi dotklo, jsou zkušenosti s některými lidmi z fora, tak se nediv, že se někteří lidi projeví kriticky. Záleží na tom co chceš - jestli řešit svůj problém s motorem, nebo si stavět auto na blbnutí. To první tě přivede nejspíš k funkčnímu autu a získání zkušeností,což ve výsledku může být velkým důvodem k radosti, kterou ti tady každej přeje.
Když se pustíš druhou cestou, hodně záleží na tom, jaké máš možnosti. Můžeš se dočkat velkého (a drahého) zklamání. Nebo taky ne. Vševědoucí není nikdo.
Vidím na sobě (rodinu ještě neživím), že budu rád za uspokojivý stav svých vozů. Na nějaké zlepšování čehokoliv (mimo pokusu o stavbu palubního počítače - jako projektu do školy) vidím na později, pokud tedy vůbec někdy.
Nezlob se tedy na nás, jsou tu lidi, kteří ti rádi poradí, ale třeba tě taky sprdnou za písemný projev, bez čárek, bez členění do vět a podobně, protože přečíst to dalo i mně fušku.
Stejně tak se já můžu dočkat sprda za moje dlouhý souvětí.
Co je nového, jak jsi pokročil s motorem?
To co se tě asi dotklo, jsou zkušenosti s některými lidmi z fora, tak se nediv, že se někteří lidi projeví kriticky. Záleží na tom co chceš - jestli řešit svůj problém s motorem, nebo si stavět auto na blbnutí. To první tě přivede nejspíš k funkčnímu autu a získání zkušeností,což ve výsledku může být velkým důvodem k radosti, kterou ti tady každej přeje.

Když se pustíš druhou cestou, hodně záleží na tom, jaké máš možnosti. Můžeš se dočkat velkého (a drahého) zklamání. Nebo taky ne. Vševědoucí není nikdo.
Vidím na sobě (rodinu ještě neživím), že budu rád za uspokojivý stav svých vozů. Na nějaké zlepšování čehokoliv (mimo pokusu o stavbu palubního počítače - jako projektu do školy) vidím na později, pokud tedy vůbec někdy.
Nezlob se tedy na nás, jsou tu lidi, kteří ti rádi poradí, ale třeba tě taky sprdnou za písemný projev, bez čárek, bez členění do vět a podobně, protože přečíst to dalo i mně fušku.


Co je nového, jak jsi pokročil s motorem?
Enico Tady nejde o to, že kritizujem mladý. My kritizujem ty, co se sem registrujou, jejich první příspěvek je že se mu vys..lo auto a co s tím má dělat, ale hned v druhým příspěvku vykřikuje, že to vlastně nevadí, že ten motor stejně vyhodí a nacpe tam Lancii turbo. A pak jde a založí několik dalších témat, ve kterých se ptá na jednoduchý opravy, který by měl člověk, co chce nacpat do Lady turbomotor z Lancie dávno umět udělat. A ve finále tady stejně nikdo z nás žádnej výsledek neuvidí. Chtělo by to míň tlouct hubou a předvést nějaký výsledky. To si neber osobně, není to myšleno proti tobě, jen už se tu na fóru takovýhle témata objevujou podlě mě až moc často a jsou vesměs pořád to samý = o hovně (slušný slovo adekvátního významu mě nenapadlo
).

enico, ze způsobu tvého projevu v příspěvku je zřetelně vidět, že věci řešíš spíše emocionálně a to není nejlepší způsob, jak se dobrat kvalitního výsledku při tak naročné činnosti, jakou jsou úpravy auta.
Nikdo nekritizuje mládí a jeho nadšení a potřeby, bez nich by se pokrok zastavil. Kritika zřejmě směřovala ke způsobu, jakým se věci řeší. Tudíž jde o kritiku věcnou, u které by se měl každý zastavit a nad ní v klidu popřemýšlet.
Při zásadních úpravách aut, které jsou mnohdy i nevratné, je třeba zvláště pečlivě rozmýšlet, zda-li přinesou zymýšlený (někdy nereálný) efekt, jímž je právě uspokojení z výsledku snažení. A ti zkušení zde, a je jich tu mnoho, kteří si prošli podobným procesem a mají již jistý nadhled nad věcí, všem velmi ochotně a hlavně nezištně předávají své zkušenosti a názory. Nemusí se jimi nikdo řídit, nicméně je důležité se nad nimi bez emocí zamyslet.
Bude mi brzy padesát, také jsem v šestnácti či osmnácti chtěl vytunit svůj vozový park. Udělal jsem z nedostatku znalostí a zkušeností rovněž mnoho chyb a je naprosto zřejmé, že většina by se jich nestala, kdyby již tenkrát existoval internet a takováto skvělá fora s komunitou lidí, kterým není nikdo lhostejný.
Proto i kritika je vyjádřením zájmu ostatních a nebral bych ji jako nevraživost, či nepřátelství. Kritika je důležitým prvkem v systému rozhodování, má vést k zamyšlení a objektivnímu zvážení vlastních možností a potřeb tak, aby bylo dosaženo uspokojivého výsledku. Proč opakovat chyby druhých.
Nikdo nekritizuje mládí a jeho nadšení a potřeby, bez nich by se pokrok zastavil. Kritika zřejmě směřovala ke způsobu, jakým se věci řeší. Tudíž jde o kritiku věcnou, u které by se měl každý zastavit a nad ní v klidu popřemýšlet.
Při zásadních úpravách aut, které jsou mnohdy i nevratné, je třeba zvláště pečlivě rozmýšlet, zda-li přinesou zymýšlený (někdy nereálný) efekt, jímž je právě uspokojení z výsledku snažení. A ti zkušení zde, a je jich tu mnoho, kteří si prošli podobným procesem a mají již jistý nadhled nad věcí, všem velmi ochotně a hlavně nezištně předávají své zkušenosti a názory. Nemusí se jimi nikdo řídit, nicméně je důležité se nad nimi bez emocí zamyslet.
Bude mi brzy padesát, také jsem v šestnácti či osmnácti chtěl vytunit svůj vozový park. Udělal jsem z nedostatku znalostí a zkušeností rovněž mnoho chyb a je naprosto zřejmé, že většina by se jich nestala, kdyby již tenkrát existoval internet a takováto skvělá fora s komunitou lidí, kterým není nikdo lhostejný.
Proto i kritika je vyjádřením zájmu ostatních a nebral bych ji jako nevraživost, či nepřátelství. Kritika je důležitým prvkem v systému rozhodování, má vést k zamyšlení a objektivnímu zvážení vlastních možností a potřeb tak, aby bylo dosaženo uspokojivého výsledku. Proč opakovat chyby druhých.
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Výhoda právnických slohů je ta, že jsou tam čárky v souvětích


Spíš mívam opačnej názorenico píše:lepsie sa bavit takto ako sediet v krcme

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ještě bych to zkrátil (u mě neobvyklé, což?):
1) Nauč se udržovat auto a běžné opravy
2) Turbo a jiné blbinky montuj, až když už budeš vědět, jak to auto pokud možno celý rozebrat a složit, aniž by ti cokoliv přebejvalo nebo chybělo, a až budeš vědět, jak to udělat, abys po 100km jízdy s turbem nepotřeboval celej novej motor.
1) Nauč se udržovat auto a běžné opravy
2) Turbo a jiné blbinky montuj, až když už budeš vědět, jak to auto pokud možno celý rozebrat a složit, aniž by ti cokoliv přebejvalo nebo chybělo, a až budeš vědět, jak to udělat, abys po 100km jízdy s turbem nepotřeboval celej novej motor.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).