
Tož Ti přeju, ať se dlouho těšíš z dobře vykonané práce a auto vydrží co nejdéle v takovémto pěkném stavu.

Moderátor: Moderátoři
Protože:dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
250% souhlas! Líp bych to Teepee nenapsal, díky za vyjádření mých myšlenek.Teepee píše:Protože:dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
1. není mladej plašan. Mladej sice jo, ale ne plašan.
2. zachránil auto před pecí
3. je cítit, že si techniky váží a autu dal kus sebe.
4. navíc umí dělat
Tomuto dílu závodník, který si koupí opečovávanou 2107 s 20 000km na blbnutí, protože to má přeci zdravej skelet, nesahá ani po kotníky. Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
A Michal tady ukázal pěkně udělaný auto, nic na rasení. A i kdyby bylo na rasení, zrasí si jen svou práci, proti tomu nelze nic namítnout.
Boha jehoTeepee píše:Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
Laďo, co to meleš, nějak Tě nechápu.Laďuša píše:Analogicky: Když leštim auto, který jsem koupil v supr stavu, neleštim svojí práci, protože jsem si to nevyvařal.
Ano, přesně tak to vidím i jaKoko Loko píše:Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.
Správný je to tak, že si každej použíje vůz podle jeho uvážení. Takže, chce-li někdo zachovalej kus leštit, prosim, je to správný. Chce-li někdo zachovalej kus transformovat na rallye auto, prosim, je to správný. Neni správný to odsuzovat ani z jedný strany.Teepee píše: Co je to správný
Jistě, fíra musí techniku znát, proto je napřed na dílně. Naučí se tomu rozumnět, aby moh maximum případných poruch cestou opravit. To ale neznamená, že když s mašinou pak najede do stromu, že dostane kladivo a vyklepe si pluh. A nebo že si převine shořelej trakční motor.Teepee píše:Strojvedoucí taky musí vědět co se mu děje v mašině, stejně tak závodník (též tunner) by měl znát své auto do šroubku a umět si ho po všech stránkách opravit. Proto jsou fírové přeci napřed v dílnách, aby znali to s čím jezdí a uměli do toho sáhnout.
Tupě to zničit... Jistě, že když si pořídim auto, abych ho dojezdil na poli během 14 dnů, tak to špatný je. Ale co je špatnýho na tom udělat si z auta závoďáka? Je tupý ničení používání aut na historických závodech? Na amatérských rallyech? Třeba takovej Martin R9 a vůbec ty klucí z Mělníka, myslíš, že auta tupě ničí? Ne, dělají správnou věc, baví je to a reprezentujou. Jako ty, když leštíš, což se taky nemusí všem líbit, když takový auto, ukázku fabrickýho stavu, odmítneš vyvézt na sraz kvůli hrozícímu dešti a přetočení tří koleček měřiče vzdálenosti na tachometru.Teepee píše:A leštění není ničení. V tom je rozdíl od "Přijít k hotovýmu a tupě to zničit."
Koupit si 25 let starý auto a dát ho do tuningu hodnotim kladně, když z toho vznikne něco jako tady Michalův VAZ 2101. Sprejeřinou na železnici nikdy nic pěknýho nevzniklo, ale hlavně se jedná o poškozování cizí věci. A věř tomu, že tuner svýho starýho leštěnkovýho žigula je přesvědčenej o tom, že svoje auto vylepšuje, i když ostatním se jeho styl nemusí líbit.Teepee píše:Koupit si 25 let starý auto s 20 000km a dát se do tunningu hodnotím stejně, jakobys ty hodnotil sprejerovo vylepšení novýho Messerschmitta.
Jsem rád, že jsi to napsal, je to daleko lepší, než to spláchnout slovy Mimo mísu a Tak to vidím i já.Laďuša píše:Prostě neni jedinej pohled na věc a z každýho toho úhlu je správnej názor. Byť odlišnej od tvýho.