Michalův VAZ 2101
Moderátor: Moderátoři
No teda! Pěkně sis máknul. Dobrá práce chlape. Líbí se mě, jak sis pohrál s některými detaily. sice já osobně bych některé věci nedělal, nebo udělal trošku jinak, ale to nic nemění na věci, že jsi na autě nechal spoustu práce a výsledek vypadá dobře.
Tož Ti přeju, ať se dlouho těšíš z dobře vykonané práce a auto vydrží co nejdéle v takovémto pěkném stavu.
Tož Ti přeju, ať se dlouho těšíš z dobře vykonané práce a auto vydrží co nejdéle v takovémto pěkném stavu.
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Protože:dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
1. není mladej plašan. Mladej sice jo, ale ne plašan.
2. zachránil auto před pecí
3. je cítit, že si techniky váží a autu dal kus sebe.
4. navíc umí dělat
Tomuto dílu závodník, který si koupí opečovávanou 2107 s 20 000km na blbnutí, protože to má přeci zdravej skelet, nesahá ani po kotníky. Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
A Michal tady ukázal pěkně udělaný auto, nic na rasení. A i kdyby bylo na rasení, zrasí si jen svou práci, proti tomu nelze nic namítnout.
Bílý LADA a okřídlená spol.
250% souhlas! Líp bych to Teepee nenapsal, díky za vyjádření mých myšlenek.Teepee píše:Protože:dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
1. není mladej plašan. Mladej sice jo, ale ne plašan.
2. zachránil auto před pecí
3. je cítit, že si techniky váží a autu dal kus sebe.
4. navíc umí dělat
Tomuto dílu závodník, který si koupí opečovávanou 2107 s 20 000km na blbnutí, protože to má přeci zdravej skelet, nesahá ani po kotníky. Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
A Michal tady ukázal pěkně udělaný auto, nic na rasení. A i kdyby bylo na rasení, zrasí si jen svou práci, proti tomu nelze nic namítnout.
Končím s ladami....
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Boha jehoTeepee píše:Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
Analogicky: Když leštim auto, který jsem koupil v supr stavu, neleštim svojí práci, protože jsem si to nevyvařal.
Tuto mě před odchodem do školy celkem pobavilo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Laďo, co to meleš, nějak Tě nechápu.Laďuša píše:Analogicky: Když leštim auto, který jsem koupil v supr stavu, neleštim svojí práci, protože jsem si to nevyvařal.
Strojvedoucí taky musí vědět co se mu děje v mašině, stejně tak závodník (též tunner) by měl znát své auto do šroubku a umět si ho po všech stránkách opravit. Proto jsou fírové přeci napřed v dílnách, aby znali to s čím jezdí a uměli do toho sáhnout.
A leštění není ničení. V tom je rozdíl od "Přijít k hotovýmu a tupě to zničit."
Ničit bychom měli jen to, co jsme si vybudovali, nebo to, co nahradíme něčím lepším.
Pak je tu ještě používání a míra používání s kterou je přímou úměrou spojené opotřebení používané věci.
Koupit si 25 let starý auto s 20 000km a dát se do tunningu hodnotím stejně, jakobys ty hodnotil sprejerovo vylepšení novýho Messerschmitta.
Nebo snad, mám Tě ohodnotit? Nejsme tu v poklábosme a můj příspěvek, který shrnul způsob přijetí Michalových úprav, starého auta po dědovi, širším publikem ještě k tématu byl
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Velice pěkné, ta preciznost je obdivuhodná, inu kdo umí ten umí, vynikající. Jen tedy ten nápis teda moc nepasuje, chtělo by to něco střízlivějšího. Nicméně i tak si to zaslouží absolutorium.
Jen bych si dovolil odbočit ke "sporu" Láďuša vs. Teepee. Při vší úctě, Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.
Jen bych si dovolil odbočit ke "sporu" Láďuša vs. Teepee. Při vší úctě, Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Auto vypada hezky
Ano, přesně tak to vidím i jaKoko Loko píše:Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Správný je to tak, že si každej použíje vůz podle jeho uvážení. Takže, chce-li někdo zachovalej kus leštit, prosim, je to správný. Chce-li někdo zachovalej kus transformovat na rallye auto, prosim, je to správný. Neni správný to odsuzovat ani z jedný strany.Teepee píše: Co je to správný
Jistě, fíra musí techniku znát, proto je napřed na dílně. Naučí se tomu rozumnět, aby moh maximum případných poruch cestou opravit. To ale neznamená, že když s mašinou pak najede do stromu, že dostane kladivo a vyklepe si pluh. A nebo že si převine shořelej trakční motor.Teepee píše:Strojvedoucí taky musí vědět co se mu děje v mašině, stejně tak závodník (též tunner) by měl znát své auto do šroubku a umět si ho po všech stránkách opravit. Proto jsou fírové přeci napřed v dílnách, aby znali to s čím jezdí a uměli do toho sáhnout.
Z toho plyne, že i závodník by měl autu rozumnět, což ale neni vykoupený nutností si to auto sám svařit.
Tupě to zničit... Jistě, že když si pořídim auto, abych ho dojezdil na poli během 14 dnů, tak to špatný je. Ale co je špatnýho na tom udělat si z auta závoďáka? Je tupý ničení používání aut na historických závodech? Na amatérských rallyech? Třeba takovej Martin R9 a vůbec ty klucí z Mělníka, myslíš, že auta tupě ničí? Ne, dělají správnou věc, baví je to a reprezentujou. Jako ty, když leštíš, což se taky nemusí všem líbit, když takový auto, ukázku fabrickýho stavu, odmítneš vyvézt na sraz kvůli hrozícímu dešti a přetočení tří koleček měřiče vzdálenosti na tachometru.Teepee píše:A leštění není ničení. V tom je rozdíl od "Přijít k hotovýmu a tupě to zničit."
Koupit si 25 let starý auto a dát ho do tuningu hodnotim kladně, když z toho vznikne něco jako tady Michalův VAZ 2101. Sprejeřinou na železnici nikdy nic pěknýho nevzniklo, ale hlavně se jedná o poškozování cizí věci. A věř tomu, že tuner svýho starýho leštěnkovýho žigula je přesvědčenej o tom, že svoje auto vylepšuje, i když ostatním se jeho styl nemusí líbit.Teepee píše:Koupit si 25 let starý auto s 20 000km a dát se do tunningu hodnotím stejně, jakobys ty hodnotil sprejerovo vylepšení novýho Messerschmitta.
Prostě neni jedinej pohled na věc a z každýho toho úhlu je správnej názor. Byť odlišnej od tvýho.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Teda Láďušo , bravo Mistře! Bravo!
Jinak dotaz na majitele vozítka? Jak to chladí? Nespouští moc často vrtule? Nějak se mi vrtá to "hermetické" uzavření prostoru kolem vrtule, jen tak mne to napadlo. U klasiky je též něco podobného, ono by to bez toho ani pořádně nechladilo, ale má to více míst kudy může táhnout luft.
Jinak dotaz na majitele vozítka? Jak to chladí? Nespouští moc často vrtule? Nějak se mi vrtá to "hermetické" uzavření prostoru kolem vrtule, jen tak mne to napadlo. U klasiky je též něco podobného, ono by to bez toho ani pořádně nechladilo, ale má to více míst kudy může táhnout luft.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rád, že jsi to napsal, je to daleko lepší, než to spláchnout slovy Mimo mísu a Tak to vidím i já.Laďuša píše:Prostě neni jedinej pohled na věc a z každýho toho úhlu je správnej názor. Byť odlišnej od tvýho.
Asi mám některé stroje v příliš velké úctě. Jsou to sice všechno jenom věci, který nám mají sloužit, ale některé z nich mi přijdou o něco vzácnější než-li jiné běžné konzumní věci a podle toho se k tomu stavím. A ta 2107 s 20 000km mi přijde vzácnější, než běžná LADA.
Měl jsem dědu, a ten měl Škodu 1100MB, pečoval o to auto, co mu síly stačily, nakupoval drahé nářadí, dělal generální opravy motoru, byli s tím s babičkou v Rakousku, s námi (dětmi) na dovolené. Pak děda umřel, já si vzal motorku, bratránek tohle eMBéčko. Postavil ho na ulici před barák ke křoví a tam stojí už asi pět let, na prázdných gumách, chrom se změnil v rez, lak ve vyšedlou barvu. Neskutečně mi to vadí, ta neúcta k dědově práci, neúcta k tomu úsilí co do toho děda dal. I peněz ho to dost stálo. A pak to někdo vezme a lhostejně zničí. Jiný by byl nadšený mít eMBéčko, kterému neukápne olej, motor je čistý jak talíř a jde jak švýcarské hodinky.
Zkusím to přehodnotit, nebo si svůj názor nechávat pro sebe, ale prostě mám ty stroje rád.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Ad chlazení. Z fotografií dělaného krytu vrtule usuzuji, že účinnost chlazení při zapnutí vrtule bude vyšší než u série, ale při stojící vrtuli bude chlazení samovolným prouděním vzduchu naopak horší než u série, neboť na chladiči není místo nezakryté plechem, přes které může vanout samovolný proud vzduchu při jízdě. Tolik teoretická premisa.