Ozon

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

jaj to je automaticky sytic?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Jany_RS, ANO, klapka (sytič) není ovládána lankem z kabiny, ale touhle věcičkou podle teploty vody která tím prochází.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jany_RS píše:jaj to je automaticky sytic?
Rodiče jsou bohatí, že? :D ... Že ti koupili tak dlouhé vedení :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Koko Loko píše:
Jany_RS píše:jaj to je automaticky sytic?
Rodiče jsou bohatí, že? :D ... Že ti koupili tak dlouhé vedení :lol: .
hej,a tebe nekupili,co?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Já pocházím z chudých poměrů :P .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

tenhle karb byl na "dovozové" ladě z Německa, ponejprv jsem nemohl pochopit jak je možné, že startuje dobře i bez sytiče než jsem pochopil tu vychytávku, když jsem umyl motor. Můžu říci, najel jsem s tím motorem asi 20 t km, skvělý starty, spotřebu jsem nikdy neřešil, tak nevím.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Je otazkou, jestli za skvele starty mohl ten automaticky sytic nebo to, ze dost mozna to auto melo elektronicke zapalovani (coz auta na zapad casto mela).
VAZ 2104 1.3 1989
Cenek
Příspěvky: 51
Registrován: pon lis 19, 2007 18:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Cenek »

V bazaru jsem neuspěl, zkusím zde...Nedaří se mi sehnat šroub bohatosti směsi na OZONa. Nemáte někdo v syslátech nebo nějaký mrtvý karburátor... V mototechnách to již není a ten karburátor se bez toho jaksi blbě seřizuje...
BA3 2107, 1988, sky blue
Uživatelský avatar
yokodrift
Příspěvky: 55
Registrován: pát srp 27, 2010 12:02
Bydliště: Vysočany-Nový Bydžov

2107 OZON

Příspěvek od yokodrift »

Zdravím.Pánové potřeboval bych poradit ohledně OZONU.Auto má 20tis najeto.Nastavil jsem hodnoty předstihu,odtrh karbec dle hodnot výrobce.Před nastavením motor při dojíždění zhasinal.Nedělal to ovšem pravidelně.Teď to nechcípá ale když je auto zahřáté a přidam plyn tak je to cukatúra jako svině,hlavně od spodu pak kolem 3tis to docela jede v pohodě.Ale i tak to nejede jak má.Taky v zatáčce když chci jet pod plynem to přestane jet.Dělalo to i předtím.Nevím jak se chová ozon ale co si pamatuju ze servisu tak takhle blbě to jezdit prostě nemúže.Neměl jsem ještě čas se do toho podívat,jsem pracovně vytížen.Měnil jsem jen podlakovou membránku,chcal s toho benál.Na autě co není origoš je altík z reglem na stareho žiga 1500 ale je to nově koupené,to by vadit určitě nemělo.Z mladých let co jsem jezdil z Ladou tak to byla střelba jak hovado,tohle je zdechlí hrozně.Motor je ok šlape jak hodinky.Možná to bude i rozdělovačem,nevím.V každém případě bych uvítal nějakou zkušenost která mi urychlí diagnostiku závady.Nemúžu auto nechat den jen tak stát.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

nastavuje sa nejak otvaranie druhej komory u ozona?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Re: 2107 OZON

Příspěvek od TomasNM »

yokodrift píše:Zdravím.Pánové potřeboval bych poradit ohledně OZONU.Auto má 20tis najeto.Nastavil jsem hodnoty předstihu,odtrh karbec dle hodnot výrobce.Před nastavením motor při dojíždění zhasinal.Nedělal to ovšem pravidelně.Teď to nechcípá ale když je auto zahřáté a přidam plyn tak je to cukatúra jako svině,hlavně od spodu pak kolem 3tis to docela jede v pohodě.Ale i tak to nejede jak má.Taky v zatáčce když chci jet pod plynem to přestane jet.Dělalo to i předtím.Nevím jak se chová ozon ale co si pamatuju ze servisu tak takhle blbě to jezdit prostě nemúže.Neměl jsem ještě čas se do toho podívat,jsem pracovně vytížen.Měnil jsem jen podlakovou membránku,chcal s toho benál.Na autě co není origoš je altík z reglem na stareho žiga 1500 ale je to nově koupené,to by vadit určitě nemělo.Z mladých let co jsem jezdil z Ladou tak to byla střelba jak hovado,tohle je zdechlí hrozně.Motor je ok šlape jak hodinky.Možná to bude i rozdělovačem,nevím.V každém případě bych uvítal nějakou zkušenost která mi urychlí diagnostiku závady.Nemúžu auto nechat den jen tak stát.
K tomuto som zalozil nove tema. Je to na sirsiu diskusiu. Mam podobny problem...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=302959#302959
Citroen Evasion 2.1TD
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“