závady/problémy 1118

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

0 ošibok, pánové, nechci se vytahovat, ale kdo z vás to má :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

zelvotron píše:0 ošibok, pánové, nechci se vytahovat, ale kdo z vás to má :P

Já. :lol:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Já nevím co s tím je Tak to slýchám často. a pak taky jak v tom filmu: "Já se z toho zblázním. "
Majiteli bych doporučil jediné. Do servisů nejezdit, neb tu není jeden, kterej by byl normální a pro lidi. Až to řachne, prodat na východ.Koupit nějaké "normálnější auto" Který umějí opravit i garážníci. Bez legrace prosím.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Hele to je těžký, ono obecně kvalita servisů je tristní, takže když se sere jiná značka obvykle taky neví co s tím a přehazujou si to jak horkej brambor (z vlastní zkušenosti, připomeň mě to někdy, povím). Samozřejmě to že jinde je těch závad třeba míň je věc jiná.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Komor
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 30, 2010 15:18
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Komor »

Docela mě to mrzí že nikdo neví co s tím je... Až na tuhle závadu jsem s tím autem spokojenej...
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

zelvotron píše:0 ošibok, pánové, nechci se vytahovat, ale kdo z vás to má
Já to mám.172 tisíc a taky 0 chyb.Vlastně chybička tam je,ta zkroucená ojnice :roll: Ale to zas není v ŘJ.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Komor
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 30, 2010 15:18
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Komor »

Zdravím, tak už to zase nesvítí... Chtěl jsem se zeptat zda to čidlo na vačce má nějakej důležitej významnam? Jde o to jestli mám čekat až skončí záruka že dám auto pryč a koupím nové nebo to bude jezdit dál...
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Komor píše:Zdravím, tak už to zase nesvítí... Chtěl jsem se zeptat zda to čidlo na vačce má nějakej důležitej významnam? Jde o to jestli mám čekat až skončí záruka že dám auto pryč a koupím nové nebo to bude jezdit dál...
Toto čidlo určuje řídící jednotce (ŘJ), kdy má dojít ke vstřiku paliva do kterého válce - ve správný okamžik během saciho cyklu podle pořadí zapalování. Pokud čidlo přestane dávat impulzy, přejde ŘJ do nouzového režimu a před každý sací ventil je vstřiknuta 2x poloviční dávka, jednou v kompresním cyklu a jednou v sacím (vstřik je řízen pouze čidlem na klikové hřídeli). Následkem je mírné snížení výkonu motoru a mírně zvýšená spotřeba. V počátcích vývoje MPI takto pracovala ŘJ normálně (bez čidla) a zavedením tohoto čidla MPI pracuje s t.zv. sekvenčním vstřikem. Snad jsem to popsal trochu srozumitelně. Pokud nepracuje správně nové čidlo, hledal bych závadu v příliš velké vzdálenosti čidla od clonky na vačkové hřídeli.
Komor
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 30, 2010 15:18
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Komor »

Petr HC píše:
Komor píše:Zdravím, tak už to zase nesvítí... Chtěl jsem se zeptat zda to čidlo na vačce má nějakej důležitej významnam? Jde o to jestli mám čekat až skončí záruka že dám auto pryč a koupím nové nebo to bude jezdit dál...
Toto čidlo určuje řídící jednotce (ŘJ), kdy má dojít ke vstřiku paliva do kterého válce - ve správný okamžik během saciho cyklu podle pořadí zapalování. Pokud čidlo přestane dávat impulzy, přejde ŘJ do nouzového režimu a před každý sací ventil je vstřiknuta 2x poloviční dávka, jednou v kompresním cyklu a jednou v sacím (vstřik je řízen pouze čidlem na klikové hřídeli). Následkem je mírné snížení výkonu motoru a mírně zvýšená spotřeba. V počátcích vývoje MPI takto pracovala ŘJ normálně (bez čidla) a zavedením tohoto čidla MPI pracuje s t.zv. sekvenčním vstřikem. Snad jsem to popsal trochu srozumitelně. Pokud nepracuje správně nové čidlo, hledal bych závadu v příliš velké vzdálenosti čidla od clonky na vačkové hřídeli.
Ju to je jak ve škole... díky... Asi si to vytisknu a zajedu stím do brna aby stím něco udělali... Ještě jednou děkuji za vysvětlení...
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Komor píše:Ju to je jak ve škole
Zrovna u Petra mě to až tak nepřekvapuje :lol:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Komor
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 30, 2010 15:18
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Komor »

No, vysvětlil to moc dobře, tak nevím proč to nenapsat... nesouhlasič?
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole. :wink:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole. :wink:
Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Petr HC píše:
radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole. :wink:
Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.
Právě upadající úroveň vzdělání zapříčinila v brněnském servisu, že opravář neví jak auto opravit.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Petr HC píše:
radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole. :wink:
Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.
K takovým lidem mám skoro zbožnou úctu! A neber to jako servilnost, prostě lidé, kteří UMÍ a JSOU OCHOTNÍ něco srozumitelně vysvětlit, se u mě těší snad největší obliby. Mimochodem taky proto, že já tenhle dar nemám, ehm ... :oops:

vintera: I to už beru jako pokrok, že si to aspoň přizná :-D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“