závady/problémy 1118
Moderátor: Moderátoři
Já nevím co s tím je Tak to slýchám často. a pak taky jak v tom filmu: "Já se z toho zblázním. "
Majiteli bych doporučil jediné. Do servisů nejezdit, neb tu není jeden, kterej by byl normální a pro lidi. Až to řachne, prodat na východ.Koupit nějaké "normálnější auto" Který umějí opravit i garážníci. Bez legrace prosím.
Majiteli bych doporučil jediné. Do servisů nejezdit, neb tu není jeden, kterej by byl normální a pro lidi. Až to řachne, prodat na východ.Koupit nějaké "normálnější auto" Který umějí opravit i garážníci. Bez legrace prosím.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Hele to je těžký, ono obecně kvalita servisů je tristní, takže když se sere jiná značka obvykle taky neví co s tím a přehazujou si to jak horkej brambor (z vlastní zkušenosti, připomeň mě to někdy, povím). Samozřejmě to že jinde je těch závad třeba míň je věc jiná.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Toto čidlo určuje řídící jednotce (ŘJ), kdy má dojít ke vstřiku paliva do kterého válce - ve správný okamžik během saciho cyklu podle pořadí zapalování. Pokud čidlo přestane dávat impulzy, přejde ŘJ do nouzového režimu a před každý sací ventil je vstřiknuta 2x poloviční dávka, jednou v kompresním cyklu a jednou v sacím (vstřik je řízen pouze čidlem na klikové hřídeli). Následkem je mírné snížení výkonu motoru a mírně zvýšená spotřeba. V počátcích vývoje MPI takto pracovala ŘJ normálně (bez čidla) a zavedením tohoto čidla MPI pracuje s t.zv. sekvenčním vstřikem. Snad jsem to popsal trochu srozumitelně. Pokud nepracuje správně nové čidlo, hledal bych závadu v příliš velké vzdálenosti čidla od clonky na vačkové hřídeli.Komor píše:Zdravím, tak už to zase nesvítí... Chtěl jsem se zeptat zda to čidlo na vačce má nějakej důležitej významnam? Jde o to jestli mám čekat až skončí záruka že dám auto pryč a koupím nové nebo to bude jezdit dál...
Ju to je jak ve škole... díky... Asi si to vytisknu a zajedu stím do brna aby stím něco udělali... Ještě jednou děkuji za vysvětlení...Petr HC píše:Toto čidlo určuje řídící jednotce (ŘJ), kdy má dojít ke vstřiku paliva do kterého válce - ve správný okamžik během saciho cyklu podle pořadí zapalování. Pokud čidlo přestane dávat impulzy, přejde ŘJ do nouzového režimu a před každý sací ventil je vstřiknuta 2x poloviční dávka, jednou v kompresním cyklu a jednou v sacím (vstřik je řízen pouze čidlem na klikové hřídeli). Následkem je mírné snížení výkonu motoru a mírně zvýšená spotřeba. V počátcích vývoje MPI takto pracovala ŘJ normálně (bez čidla) a zavedením tohoto čidla MPI pracuje s t.zv. sekvenčním vstřikem. Snad jsem to popsal trochu srozumitelně. Pokud nepracuje správně nové čidlo, hledal bych závadu v příliš velké vzdálenosti čidla od clonky na vačkové hřídeli.Komor píše:Zdravím, tak už to zase nesvítí... Chtěl jsem se zeptat zda to čidlo na vačce má nějakej důležitej významnam? Jde o to jestli mám čekat až skončí záruka že dám auto pryč a koupím nové nebo to bude jezdit dál...
Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole.
Právě upadající úroveň vzdělání zapříčinila v brněnském servisu, že opravář neví jak auto opravit.Petr HC píše:Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
K takovým lidem mám skoro zbožnou úctu! A neber to jako servilnost, prostě lidé, kteří UMÍ a JSOU OCHOTNÍ něco srozumitelně vysvětlit, se u mě těší snad největší obliby. Mimochodem taky proto, že já tenhle dar nemám, ehm ...Petr HC píše:Trochu upřesním : Povoláním jsem byl vývojář elektronických zařízení od školy až do r. 1990. Poté jsem byl vedoucím technického odboru velké textilní firmy do r. 2002 a teprve posledních 8 let externím učitelem na elektroprůmyslovce . Letos jsem již skončil, poněvadž studentů ubývá (vystududuje každý blb) a na ten "bordel" ve školství se nemohu dívat.radek mb píše:Komorovi.To není ,že bych se posmíval.Jde o to,že Petra znám a on je povoláním učitel.Proto se mi zalíbilo,jak si napsal,že to je vysvětleno jako ve škole.
vintera: I to už beru jako pokrok, že si to aspoň přizná
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).