Náhodou takhle to vypadá taky pěkně.Marťas píše:No to ne

Moderátor: Moderátoři
Náhodou takhle to vypadá taky pěkně.Marťas píše:No to ne
no právě.zelvotron píše:I když by to bylo krapet dražší než použitý díly z desítky.
Zakázková výroba jako u ferrari??Fišer Jiří píše:Od 15.11.2010 budou mít Kombíka jako předváděcí v Sadské,v Mostě jí chtěl udajně taky,ale zatím jsou asi v pořadí nebo co
Ani ne tak zakázková výroba, ale načekáš se podobně dlouho.Patrac píše:Zakázková výroba jako u ferrari??Fišer Jiří píše:Od 15.11.2010 budou mít Kombíka jako předváděcí v Sadské,v Mostě jí chtěl udajně taky,ale zatím jsou asi v pořadí nebo co
zde se nabizi temer makroekonomicka otazka: chce opravdu lada prodavat a prosperovat? vubec bych se nedivil, kdyby vedeni VAZu melo za vcasny krach slibene slusne gubernije.Hurikán píše:Ani ne tak zakázková výroba, ale načekáš se podobně dlouho.Patrac píše:Zakázková výroba jako u ferrari??Fišer Jiří píše:Od 15.11.2010 budou mít Kombíka jako předváděcí v Sadské,v Mostě jí chtěl udajně taky,ale zatím jsou asi v pořadí nebo co
Když jsem byl v létě na srazu v Drážďanech, tak tam přišla, mimo jiné, řeč na prodej nových aut. Na srazu bylo plno lidí z mnoha spolkových zemí. A teď se podržte. Všichni mají prakticky stejnou zkušenost a to tu samou, jako my v ČR/SR!!!Prodejců lady je tam plno. Skoro všichni prodejci si objednali právě vyšlou Prioru, protože o ni byl docela zájem a výsledek? Do každé spolkové země přišla slovy JEDNA Priora!!!
![]()
Časem se stav lehounce zlepšil, ale v zásadě je to pořád strašná bída.
Je to fakt hrozně zajímavé, že přestože jde o maximálně rozvinutý trh, kde tržní principy fungují desetiletí, tak pokud jde o Ladu, je výsledná situace úplně stejná jako třeba u nás. Přitom v Toljatti stojí kolem fabriky statisíce vyrobených aut, které by fabrika ráda prodala, ale přitom je nejsou schopní dodat ani prodejcům.![]()
Tyjo to vypadá jako když se fabrika nedokáže přizpůsobit trhu. A dělaj tam jen 6 hodin denně.Hurikán píše: Do každé spolkové země přišla slovy JEDNA Priora!!!
Tak buď nefunguje u nich oddělení prodeje, nebo je to všechno pro východ (což mi přijde blbost, že by tam byl až tak velkej zájem o nový atrapy na auta)Hurikán píše:Přitom v Toljatti stojí kolem fabriky statisíce vyrobených aut, které by fabrika ráda prodala, ale přitom je nejsou schopní dodat ani prodejcům.