Ale pamatuj si kde ty kopřivy rostly, pro případ, že by polovodič selhal .Roman píše:Prosm ta krabicku s oznacenim P 380 hod do kopriv a namiesto nej tam nasroubuj to co si kupil!
Niva-nedobiji.
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
To že se ti to hřeje bych viděl na nějaké jiné problém než na saharu, sám na své staré 1,6 Nivě ji taky nemám a dokonce tam je jenom 4 lopatková vrtule a nemám s tím problém ani v parnu natož teď, když už je celkem zima. U mě byl problém ve vodní pumpě, taky se mě to pořád přehřívalo, furt sem měnil termostaty , až sem se naštval a podíval se na pumpu a ona byla jakási divná (nevím z čeho byla, ale měla jakýsi malý lopatky) po její výměně za novou byl klid.
jj ja puvodne myslel ze to schovam do ty krabicky,ale nic dam to misto toho a ok.
spis me zlobi to prehrivani,dokonce jsem myslel jestly tam neni bordel ale kdyz jsem vypoustel fridex tak byl hezky modrej cistej,takze asi fakt zbyva ta pumpa i kdyz bych to mu neveril.
hledal jsem nejaky inzerce s fotem motoru a opravdu nekdo to tam ma nekdo ne.
spis me zlobi to prehrivani,dokonce jsem myslel jestly tam neni bordel ale kdyz jsem vypoustel fridex tak byl hezky modrej cistej,takze asi fakt zbyva ta pumpa i kdyz bych to mu neveril.
hledal jsem nejaky inzerce s fotem motoru a opravdu nekdo to tam ma nekdo ne.
1.tak to byla ta hadice,ted jsem to dodelal.
2.jeste jsem vymenil rele dobijeni a oizoloval vodice ktery vedou podel baterky az dopredu
aby z nich byl jeden velkej svazek,a ted mi motor nebezi pravidelne jakoby prdi
a houpe a i svetla poblikavaj ve stejny intenzite a nevim kde jsem udelal chybu jestli se mi
zlomil nektery drat nebo jestli to dela nove rele-nevim,jedno jsem vyresil a na druhy strane
muzu zacit.
2.jeste jsem vymenil rele dobijeni a oizoloval vodice ktery vedou podel baterky az dopredu
aby z nich byl jeden velkej svazek,a ted mi motor nebezi pravidelne jakoby prdi
a houpe a i svetla poblikavaj ve stejny intenzite a nevim kde jsem udelal chybu jestli se mi
zlomil nektery drat nebo jestli to dela nove rele-nevim,jedno jsem vyresil a na druhy strane
muzu zacit.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
a jeste k dobijeni dal jsem nove rele dobiji to 14,8 V se svetly i bez to je ok.
ale furt sviti kontrolka dobijeni ale to uz resit nebudu kdyz to dobiji tak se do toho nebudu hrabat jenom to obcas premerim.
[ Komentář přidal: Laďuša: so říjen 30, 2010 19:12 ]
Piš víc myšlenek do jednoho příspěvku!
ale furt sviti kontrolka dobijeni ale to uz resit nebudu kdyz to dobiji tak se do toho nebudu hrabat jenom to obcas premerim.
[ Komentář přidal: Laďuša: so říjen 30, 2010 19:12 ]
Piš víc myšlenek do jednoho příspěvku!
Naposledy upravil(a) mergl dne sob říj 30, 2010 18:14, celkem upraveno 1 x.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No a jak je tam řešená dodávka paliva? Jestli je tam normální AC pumpa na bloku motoru jako u sedanů, tak má špatné ventilky a palivo padá zpět do nádrže. Taky startuju po několika dnech tak 2x až 3x, druhý den 1x až 2x. Pouze v průběhu jednoho dne to klapne na poprvé. Oba ventilky jsou v tom vrchním tělese s nátrubky na hadice. Když to sundáš a otevřeš, uvidíš, třeba pomůže jen proplach nebo vyčištění... ale asi spíš výměna.mergl píše:JJ konecne jsem to vychytal,dneska uz jsem jezdil v terenu a parada.
jediny co me jeste trochu vadi ze uplne studeny auto chytne tak na po čtvrté.
jinak kdyz to hned chcipnu a za 5 minut nastartuju tak to chyta ihned
taktez i behem dalsich startu.
K té kontrolce - furt nevím, jestli je to stará niva, nebo nějaké novější překopaná na starej systém dobíjení - ale to je jedno. S tím altíkem co máš a s tím reglerem co máš má být ještě namontovaný takový speciální relátko, které právě ovládá tu kontrolku. jeden drát toho relátka je zapojený (má být zapojený) do altíku na jednu z těch svorek.
Funguje to tak, že ta svorka je střed vinutí altíku, a na něm se během provozu altíku objeví nějaké napětí. Toto napětí myslím rozepne to relátko a to zhasne kontrolku. Typ relátka ti teď neřeknu...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Zdar.
taky mám hokej v dobíjení.
r.v: 1995
kabelú 3 p....
už jsem si koupil i knížku, ale v tom aby se prase vyznalo v těch jejich nákresech...
pro změnu když otočím klíčkem, tak mi kontrolka dobíjení nesvítí a když nastartuju, tak se rozsvítí.
Tlustej kabel vede na baterku
jedn vede do toho relátka a z toho to vede na cívku?
a co ten třetí?
ten je zapojene odkud kam? jkou má mít barvu?
taky mám hokej v dobíjení.
r.v: 1995
kabelú 3 p....
už jsem si koupil i knížku, ale v tom aby se prase vyznalo v těch jejich nákresech...
pro změnu když otočím klíčkem, tak mi kontrolka dobíjení nesvítí a když nastartuju, tak se rozsvítí.
Tlustej kabel vede na baterku
jedn vede do toho relátka a z toho to vede na cívku?
a co ten třetí?
ten je zapojene odkud kam? jkou má mít barvu?