Nebudu spamovat Marťasovo téma, schválně jestli bude číst i tuto
Jen rekapitulace (co se odehrálo v minulém díle

): Zjistil jsem, že Stenly mi zavařil matku na pás spolujezdce ...
MartasBrno píše:dmatej,

to se stává. Jen tam je (nebo má být) ta matice, tu je fakt vhodné zachovat...

Tak ta matice tam dost možná není, nebo je pod plechem.
Tudíž zítra budu muset dokoupit pár drobností. Flexy kotouč je moc velkej, navíc Stenly navařil "bobek" na B-sloupku a pak mi odřezal kus zadních dveří při snaze ten bobek zmenšit, což se mu stejně nepovedlo. Takže buď seženu nějakej malej kotouček, nebo jsem koukal, že teď mívaj brusnej kamínek do vrtačky, nějakým menším bych se tam mohl dostat.
Každopádně podlaha je natřená Penetrátorem, další fáze je udělat tyhle věci, podlahu zevnitř vylaminuju a zespoda přijde další nátěr Penetrátorem a pak barvou a Tlumexem.
Osadím brzdy, osadím nový pravý krajní čep řízení (poslední nevyměněný), nový pomocný čep s ložiskem (nakřečkován někdy kolem r. 2007?

). Tyč spojující L a P stranu vypadá, že už byla měněná, ale mám jednu nakřečkovanou, takže jí tu možná pak nabídnu.
Včera jsem si pořídil taky 3T panenku, páč pojízdný hever se jaksi moc nehodí na zvedání auta do metrové výšky. Ta investice se mi moc nelíbila ... asi 400 Kč ... ale což, až budu zbudovávat lis na jabka, dojde dalšího využití.
Laďce jsem tedy včera zvedl čumák asi do metrové výšky - hned se dole líp dělá.
Menší souhrn, co ještě musím pořídit:
- motor 2101 s "uni" hlavou
třetí díl výfuku (starý zrezlý a ulomený - tenký plech , možná 0.5mm?!, fuj kvalita!)
hadice od expanzky k chladiči
voda do chlazení (Fridex Eko Extra + destilka)
kapalina DOT4 - spojka a brzdy
kabeláž centrálu a alarmu (polámané dráty)
žárovka na kontrolku rozsvícení světel (minule si toho na STK ani nevšimli, ale ...
)
autobaterii (StarLine nyní spolehlivě slouží v Berušce. Dočasně si jí asi budou půjčovat
Menší souhrn, co mám a chybí namontovat:
- chladič (původní)
převodovka (původní)
setrvačník(? záleží na tom, co dostanu s motorem)
přítlačák (původní)
spojka (původní, najeto cca 5000 km)
pravý krajní čep řízení (nový)
pomocný čep řízení (nový)
přední blinkry (jeden měl prasklé sklíčko, mám celé těleso, které jsem kdysi dostal odměnou za dopravu)
zadní světla (jako nová! Taky odměna
)
plastové podběhy (původní, resp. finské 2006)
oba nárazníky (nové, nutno ošetřit lakem, evidentně budou reznout)
Co bylo kontrolováno a nejeví se nutnost výměny:
- brzdové destičky
startér
čepy (krom jednoho starého ale bez vůle Fenox nebo u řídících "no-name").
gumy (Kumho KW7400 165/80/13)
siréna alarmu (:D měl jsem u ní hlavu a omylem škrtl o baterku "nesprávným" způsobem)
Mým přáním jest, abych tuhle zimu mohl "zakonzervovat" Berušku a jezdit Laďkou.
Beruška pak na jaře, kdyby byla nějaká pauza v práci na baráku, projde druhým kolem boje s korozí (šrouby, držící blatníky a kapotu). Jo a taky svou první technickou
Apropos, chtěl bych Laďce vystříkat prahy a sekery ideálně tím Penetrátorem, ale ten je hustý a bude třeba i nějaká silnější tryska a pořádný tlak, nebo aspoň červenou základovkou a pak voskem nebo nějakým jiným svinstvem.
Nemám ale ani kompresor, ani pistoli, resp. hadičku s tryskou - nebylo by mi z Ladaklubu pomoci?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).