SAMARA vs. FAVORIT
Moderátor: Moderátoři
DJ Majk, Pěknej kousek. Ty modře podsvícený budíky se mě moc líběj.. Jeden čas jsem měl i budíky obložený růžovým mramorem. Nekecám. Vytvářelo to velmi zajímavej efekt. Škoda že tenkrát jsem ještě neměl čím to vyfotit.
Michal Pokorný, Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?
Michal Pokorný, Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Neřekl bych přímo složitý, ale je to trochu nezvyk. Spínačka nalevo, ten posez "jako na koze" a hukot ze zadu (z diferáku) je pro favoritáře poněkud neobvyklý. Neříkám že by se na to nedalo zvyknout, ale přesednutí z fáva do žigula je docela znát. FAvorit mi zas příjde línější. A možná blbej dotaz: Ten pedál plynu ukrutně vysoko to tak maj všecky?Cooper píše: žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jo jo, taková nějaká tvrdá folie, stejná jako okolo skla na 5.dveřích. Však to byl stroj 135 GLXiplavec píše:Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Mě se to tam docela líbí. Celkovej vzhled je prostě jinej. Lepší.zelvotron píše:Michal Pokorný napsal:
stejná jako okolo skla na 5.dveřích
To je tuzing největší,
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tak zblízka je to takový "prapodivný".zelvotron píše:ale když k tomu přijdeš blíž tak to vypadá dost blbě
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak já si užil jen minimum - Tu něco teče, tu něco vrže, tu nechodí tlumiče, no a s tím výfukem je to do slova a do písmene ono. Ale to tečení byla vodní pumpa s vymletým ložiskem a krátký spoj k termostatu - někdo totiž neměnil kapalinu a termostat netermostatoval, tudíž byl opravován lehkým poklepáním, tedy podle těch důlků usuzuju že se opakovalo se zvyšující se tendencí několikanásobně. Po výměně jeden ze spojů sákne furt, ale řešení existuje a není nesnadné.vintera píše:u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj.
osobně si myslím, že na typu auta záleží z hlediska provozních vlastností - tedy jestli to dobře drží na silnici, jestli je to ovladatelný a podobně.
Že se to někomu sype a někomu ne, je u verků se 100 000 a víc s nejistou minulostí prostě osud. Dokonce bych řekl že na těch kilometrech vlastně nesejde, je to dost pofiderní ukazatel.