Martasova nuladvojka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Takže bez demontáže zadní sedačky to nejde. Dobrá. Možná by stačilo vyndat jen zadní opěradlo... a sklopit přední opěradla do roviny se zadním sedákem...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ved ty meras 170cm, ked sklopis operadlo a vyklopis sedak musis sa tam vojst :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

MartasBrno píše:Možná by stačilo vyndat jen zadní opěradlo... a sklopit přední opěradla do roviny se zadním sedákem...
To by šlo jen by se musel trošku upravit spodní závěs sedáku . Nyní je přišroubován dvěmi závěsy každý se třemi šrouby a né lehce jdou vrátit zpět . Dal by se ale udělat výsuvný držák a pak by demontáž trvala pár vteřin . Horní závěs pokud je už kovový by mohl zůstat původní .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Tak mě napadá, že ten karb (solex) byl ode mne pro Marťase tak trochu dacanskej (teda danajskej) dar...jinak, Martine, děkovat mi nemusíš, říkal jsem ti to, pro mě jsou tyhle věci celkem samozřejmý...jak jsi dojel? A jaká je momentální okolostojíčná situace okolo 02?
Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?

Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Řekl bych, že je jednak hladina v plovákovce ouplně mimo, druhak to díky vysoké hladině přisává benzín z plovákové komory přes rozbletané těsnění do difuzorů, nejhorší neopravitelná varianta je pokřivené víko karbu (i když to nepředpokládám, tam by potom bylo na emisích díky přisávání i hafo kyslíku), ale to by mělo jít stáhnout na magnetce, akorát se ti po tom rovnání změní hodnoty pro seřízení hladiny...a ještě bych skontroloval, jestli tam jsou opravdu všechny trysky, které mají být...

Přepis bez ekodaně lze zařídit, píšu ti SZ, ale je třeba se předtím informovat na OD, jestli to respektují...
S ručením ti nepomůžu, v tomhle jsem jen obyčejný ovčan....

EDIT: ještě může propouštět jehlovej ventil u plováku...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak jen drobné info, co jsem ještě nenapsal - nejde vypnout topení :-D na zimu dobrá vychytávka, samotný kohout jsem neměl čas a náladu zkoušet, z hnací soustavy není slyšet nic, co by značilo nějaké potíže vyjma převodovku, která si při řazení trojky a čtyřky z déledobého vykvaltu neodpustí zavrčení, nicméně funkční je uspokojivě.
Interiér vyžaduje zásah úklidové čety s jistou dávkou trpělivosti, exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Pomalu se schází na hromádce povinná výbava. Popravdě, nejvíc mne z celého auta nadchla ta původní rezerva s původní ruskou gumou, která je kupodivu radiálka a má ještě všechny chlupy.
Jistou obavu mám ještě z motoru, je v něm o centimetr na měrce víc "oleje" než se sluší a patří. Jestli to bude jako s tou baterkou a prázdným kolem, tak to teda potěš klobás, ani nemyslet.
Ale nepředpokládám, že je v něm půllitr vody, emulze nenalezena, pouze páry jde ze značně netěsného víčka dost... Snad v tom nebude benzín, pumpa na kontrolu teprve čeká. Jo a víko se musí přetěsnit, teče z toho olej jak z olejničky. Snad to neznamená nic horšího, než výměnu těsnění, maximálně víka. Oboje samo mám.

Jo a jedna věc mne ještě nenadchla, a to nemožnost zasunout originální nabíječku k navigaci Garmin One v.3 do zásuvky zapalovače, protže její tělo se rozšiřuje tak brzo, že se středový kontakt nemá šanci dostat ke kontaktu zásuvky. Zkrátka, dělaj to blbě, pasuje to asi jen do některých aut. "hluboký" "zapalovač" nemá totiž jenom lada staré řady, ale i některé dnešní stroje. Ale, jak jsem již naznačil, je toto řešitelné kusem dvojlinky a šikovnýma rukama řízenýma bystrou myslí, tedy u lady, kde je dostupné kde co pouhým hmatem a zrakem. Neodvedu si moc představit, že tahám drát někde z nového tranzita, oktávky, nebo caddyho.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

MartasBrno píše:exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Prooč? Vždyť se můžeš inspirovat v tématu "Koroze " v oddělení nové řady. Nejrychlejší a nejlevnější technologie oprav korodujícíh a děravých plechů jsem už vymyslel a aplikoval na dvou vozech. :D
MartasBrno píše:Zkrátka, dělaj to blbě
Jo, naprosto souhlasím. Zásuvka zapalovače byla problematická v obou mých ladách. Neměl jsem chuť s tím laborovat, tak jsem ji odpojil a natáhl dvojlinku rovnou do zakoupený "roztrojky" Zapalovač jako takovej stejně použiju jednou do roka. Takže řeším jen nabíječku pro navigaci (málo kdy) a napájení CB.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak docela to naštvalo, myslel jsem si bláhově, že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry... Ale svým způsobem to chápu, dělat 40 let takovou věc pořád stejně... Ikdyž by měli.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

MartasBrno píše:že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry...
Rusko jde prostě skoro ve všem proti proudu. :|
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

plavec píše:
MartasBrno píše:že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry...
Rusko jde prostě skoro ve všem proti proudu. :|
no ale mně to udělal jen ten Garmin. Nokia třeba ne.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jasné. U desítky třeba považuju za běžný, že když chceš vytáhnout zástrčku (nebo zapalovač) ze zásuvky, vyjede Ti i zásuvka jako taková. Bejt Tebou tak normálně natáhnu kabílek a rovnou tam strřím roztrojku , nebo rozdvojku, to už je jedno. Přinejhorším si v krámě zkusíš jestli Ti to bude bungovat nebo ne ještě před koupí. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

MartasBrno píše:
Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?

Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.[/quote

tak ať ti slouží, 02 mám nejraději, snoubí se v nich krása klasiky a užitku.
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

veď len pootoč tým ventilom na kohúte a máš kúrenie vypnuté. :P
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

vintera, děkuji. Sám jsem ze sebe tak trochu na rozpacích :-) Jsem stále jediný na ulici kdo má v opatrovnictví 3 žiguláky = pacient :mrgreen:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“