Martasova nuladvojka
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ved ty meras 170cm, ked sklopis operadlo a vyklopis sedak musis sa tam vojst
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
To by šlo jen by se musel trošku upravit spodní závěs sedáku . Nyní je přišroubován dvěmi závěsy každý se třemi šrouby a né lehce jdou vrátit zpět . Dal by se ale udělat výsuvný držák a pak by demontáž trvala pár vteřin . Horní závěs pokud je už kovový by mohl zůstat původní .MartasBrno píše:Možná by stačilo vyndat jen zadní opěradlo... a sklopit přední opěradla do roviny se zadním sedákem...
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Tak mě napadá, že ten karb (solex) byl ode mne pro Marťase tak trochu dacanskej (teda danajskej) dar...jinak, Martine, děkovat mi nemusíš, říkal jsem ti to, pro mě jsou tyhle věci celkem samozřejmý...jak jsi dojel? A jaká je momentální okolostojíčná situace okolo 02?
Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Řekl bych, že je jednak hladina v plovákovce ouplně mimo, druhak to díky vysoké hladině přisává benzín z plovákové komory přes rozbletané těsnění do difuzorů, nejhorší neopravitelná varianta je pokřivené víko karbu (i když to nepředpokládám, tam by potom bylo na emisích díky přisávání i hafo kyslíku), ale to by mělo jít stáhnout na magnetce, akorát se ti po tom rovnání změní hodnoty pro seřízení hladiny...a ještě bych skontroloval, jestli tam jsou opravdu všechny trysky, které mají být...
Přepis bez ekodaně lze zařídit, píšu ti SZ, ale je třeba se předtím informovat na OD, jestli to respektují...
S ručením ti nepomůžu, v tomhle jsem jen obyčejný ovčan....
EDIT: ještě může propouštět jehlovej ventil u plováku...
Přepis bez ekodaně lze zařídit, píšu ti SZ, ale je třeba se předtím informovat na OD, jestli to respektují...
S ručením ti nepomůžu, v tomhle jsem jen obyčejný ovčan....
EDIT: ještě může propouštět jehlovej ventil u plováku...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak jen drobné info, co jsem ještě nenapsal - nejde vypnout topení na zimu dobrá vychytávka, samotný kohout jsem neměl čas a náladu zkoušet, z hnací soustavy není slyšet nic, co by značilo nějaké potíže vyjma převodovku, která si při řazení trojky a čtyřky z déledobého vykvaltu neodpustí zavrčení, nicméně funkční je uspokojivě.
Interiér vyžaduje zásah úklidové čety s jistou dávkou trpělivosti, exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Pomalu se schází na hromádce povinná výbava. Popravdě, nejvíc mne z celého auta nadchla ta původní rezerva s původní ruskou gumou, která je kupodivu radiálka a má ještě všechny chlupy.
Jistou obavu mám ještě z motoru, je v něm o centimetr na měrce víc "oleje" než se sluší a patří. Jestli to bude jako s tou baterkou a prázdným kolem, tak to teda potěš klobás, ani nemyslet.
Ale nepředpokládám, že je v něm půllitr vody, emulze nenalezena, pouze páry jde ze značně netěsného víčka dost... Snad v tom nebude benzín, pumpa na kontrolu teprve čeká. Jo a víko se musí přetěsnit, teče z toho olej jak z olejničky. Snad to neznamená nic horšího, než výměnu těsnění, maximálně víka. Oboje samo mám.
Jo a jedna věc mne ještě nenadchla, a to nemožnost zasunout originální nabíječku k navigaci Garmin One v.3 do zásuvky zapalovače, protže její tělo se rozšiřuje tak brzo, že se středový kontakt nemá šanci dostat ke kontaktu zásuvky. Zkrátka, dělaj to blbě, pasuje to asi jen do některých aut. "hluboký" "zapalovač" nemá totiž jenom lada staré řady, ale i některé dnešní stroje. Ale, jak jsem již naznačil, je toto řešitelné kusem dvojlinky a šikovnýma rukama řízenýma bystrou myslí, tedy u lady, kde je dostupné kde co pouhým hmatem a zrakem. Neodvedu si moc představit, že tahám drát někde z nového tranzita, oktávky, nebo caddyho.
Interiér vyžaduje zásah úklidové čety s jistou dávkou trpělivosti, exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Pomalu se schází na hromádce povinná výbava. Popravdě, nejvíc mne z celého auta nadchla ta původní rezerva s původní ruskou gumou, která je kupodivu radiálka a má ještě všechny chlupy.
Jistou obavu mám ještě z motoru, je v něm o centimetr na měrce víc "oleje" než se sluší a patří. Jestli to bude jako s tou baterkou a prázdným kolem, tak to teda potěš klobás, ani nemyslet.
Ale nepředpokládám, že je v něm půllitr vody, emulze nenalezena, pouze páry jde ze značně netěsného víčka dost... Snad v tom nebude benzín, pumpa na kontrolu teprve čeká. Jo a víko se musí přetěsnit, teče z toho olej jak z olejničky. Snad to neznamená nic horšího, než výměnu těsnění, maximálně víka. Oboje samo mám.
Jo a jedna věc mne ještě nenadchla, a to nemožnost zasunout originální nabíječku k navigaci Garmin One v.3 do zásuvky zapalovače, protže její tělo se rozšiřuje tak brzo, že se středový kontakt nemá šanci dostat ke kontaktu zásuvky. Zkrátka, dělaj to blbě, pasuje to asi jen do některých aut. "hluboký" "zapalovač" nemá totiž jenom lada staré řady, ale i některé dnešní stroje. Ale, jak jsem již naznačil, je toto řešitelné kusem dvojlinky a šikovnýma rukama řízenýma bystrou myslí, tedy u lady, kde je dostupné kde co pouhým hmatem a zrakem. Neodvedu si moc představit, že tahám drát někde z nového tranzita, oktávky, nebo caddyho.
Prooč? Vždyť se můžeš inspirovat v tématu "Koroze " v oddělení nové řady. Nejrychlejší a nejlevnější technologie oprav korodujícíh a děravých plechů jsem už vymyslel a aplikoval na dvou vozech.MartasBrno píše:exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Jo, naprosto souhlasím. Zásuvka zapalovače byla problematická v obou mých ladách. Neměl jsem chuť s tím laborovat, tak jsem ji odpojil a natáhl dvojlinku rovnou do zakoupený "roztrojky" Zapalovač jako takovej stejně použiju jednou do roka. Takže řeším jen nabíječku pro navigaci (málo kdy) a napájení CB.MartasBrno píše:Zkrátka, dělaj to blbě
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Rusko jde prostě skoro ve všem proti proudu.MartasBrno píše:že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry...
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jasné. U desítky třeba považuju za běžný, že když chceš vytáhnout zástrčku (nebo zapalovač) ze zásuvky, vyjede Ti i zásuvka jako taková. Bejt Tebou tak normálně natáhnu kabílek a rovnou tam strřím roztrojku , nebo rozdvojku, to už je jedno. Přinejhorším si v krámě zkusíš jestli Ti to bude bungovat nebo ne ještě před koupí.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?MartasBrno píše:Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.[/quote
tak ať ti slouží, 02 mám nejraději, snoubí se v nich krása klasiky a užitku.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno