Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
To LRRH: Rachotilo to furt a jako prase. Neboj se, že bys to nepoznal. Jiank ty kusy setrváku na klice přeleštim pilníkem a prdim na to. To s mazáním nebyl poplach ikdyž se všechno jeví, jakože přežilo. Viděl sem, co sem viděl. Tlak tam nebyl. Musim rozhodit čerpadlo a zkontrolovat ho. Nejvíc mě serou ty tlaky ve válcích. Hlavu sem zalil, změřil rovinu, kontroloval těsnění, válce, písty, kroužky, šály, čepy, ojnice, kliku a všechno vypadá ok. Jediný, co mě napadá, je zkusit nový těsnění. Jinak už nevim.
VAZ 1800kk na prvočinitele
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jenž to je asi trošku problém. Jestli mě paměť nešálí, tak Pája kliku leštil, setrvačník asi lehčil a vyvažoval to proti sobě ... . L.Majo píše:80mm kluk je na mraky, ja by som ju vymenil za druhu aj so zotrvakom
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Těžko říct, ale tak nějak to skutečně bývá. Čím víc se do věcí rýpe, tím bývají zajímavější výsledky. Doopravdy, ale někdy se to zas může i povést.Pája píše:Na pětku při 5000 otáčkách za minutu zatáčky neřežu.
Navíc bych řekl, že pokud lada dostává takové "kapky", musí se pak taky počítat s menší životností motorových dílů. Tzn. bez častější repase to prostě nejde. Asi už se na to dívám moc usedle, osobně to tolik nehoním a cítím s historickým motorem. Kdysi jsem sice s 02 1200 bez úprav taky jezdil po dálnici 155, to je pravda , ale už je to moc dávno....bohužel. Zase mi tedy motor drží.
Takže každý si tohle musí řešit sám podle citu - vazácké motory nikdy moc "závodní" nebyly, pokud pominu úpravy ve stylu VFTS. Na rychlost tu dnes jsou určitě jiná auta, nebo pro experimentátory lze doporučit fiaťácké machiny s vyšší kubaturou. Co na to pak ale řekne STK, těžko říct.
Pokud je kontrolka tlaku ok, elměřák už nekolísá a ukazuje dobré hodnoty, je to spíš jen na sledování a častou kontrolu. Nezapomeň nám pak sdělit, jestlis na něco přišel.
k tomu Fiatu mi neda sa nevyjadrit. Lada kluka je neporovnatelne kvalitnejsia ako Fiatacka, ojnicne loziska u Fiatu su mazane z jednehokanalika, zatial co u lady je to dvoch kanalikov a ked zacnes Fiata honit k 6000 otackam tak ta kluka pojde rychlo do prdele. Nebodaj to tocit nad 6000 tak rovno sa poobzerat po kovanej kluke. Ja som tocil cez 9000 a kluka je ako nova, roztopil sa mi akurat piest(kedze som pouzil nekvalitny, na nieco take nestavany..)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Lada 1800 kk
zdravim
mam otazku ohladne leštenia ojnic.. ty ked si to leštil, tak si ich aj vyvažoval alebo nie? lebo tá ojnica, tak vyzerá, že tam treba dosť materiálu odobrať, či sa neoslabí potom.. a hore ako je piestny čap, tak ja tam mám to oko nie okrúhle, ale hranaté, proste tam je to take odliate, nad tym otvorom ako je piestny čap je tá ojnica hranatá nie oblá. že či to odbrúsiť alebo čo s tým.. aby tá ojnica ako tak vyzerala. Nechcem do toho zasahovať zatiaľ, kým sa neporadím radšej s niekym kto má skúsenosť.. a
vopred dík za info
mam otazku ohladne leštenia ojnic.. ty ked si to leštil, tak si ich aj vyvažoval alebo nie? lebo tá ojnica, tak vyzerá, že tam treba dosť materiálu odobrať, či sa neoslabí potom.. a hore ako je piestny čap, tak ja tam mám to oko nie okrúhle, ale hranaté, proste tam je to take odliate, nad tym otvorom ako je piestny čap je tá ojnica hranatá nie oblá. že či to odbrúsiť alebo čo s tým.. aby tá ojnica ako tak vyzerala. Nechcem do toho zasahovať zatiaľ, kým sa neporadím radšej s niekym kto má skúsenosť.. a
vopred dík za info
Nejazdim rychlo no lietam nizko!
Re: Lada 1800 kk
Tak jak ty, dám to i sem... :
Ahoj,
ty ojnice jsem měl původně tak jak popisuješ. Odbrušoval jsem ten hranatej vrch tak, aby síla stěny nebyla slabší než na stranách toho horního oka ojnice. Stejně tak sem to dělal i na spodnim oku ojnice.
Následně jsem se pokusil dohnat stejnou váhu všech ojnic. Nejen celkovou hmotnost, ale i hmotnosti horní části a dolní. Je potřeba mít gramovou váhu na kterou si položíš nějakej čep, hřídel nebo delší šroub a na něj položíš střed horního nebo dolního oka, podle toho, kterou stranu chceš vážit. Druhym šroubem podložíš druhý oko ojnice tak, aby byla ve vodorovné poloze a samozřejmě naležato. Vybereš tu nejlehčí a podle ní odlehčíš ostatní ojnice. No i s leštěním na několik dní práce.
Jo a hlavně abys měl ty ojnice z 1,7i, ty maj to plovoucí uložení pístního čepu, což je podle mě lepší a hlavně při lisování čepu bys moch to horní oko roztrhnout.
Ahoj,
ty ojnice jsem měl původně tak jak popisuješ. Odbrušoval jsem ten hranatej vrch tak, aby síla stěny nebyla slabší než na stranách toho horního oka ojnice. Stejně tak sem to dělal i na spodnim oku ojnice.
Následně jsem se pokusil dohnat stejnou váhu všech ojnic. Nejen celkovou hmotnost, ale i hmotnosti horní části a dolní. Je potřeba mít gramovou váhu na kterou si položíš nějakej čep, hřídel nebo delší šroub a na něj položíš střed horního nebo dolního oka, podle toho, kterou stranu chceš vážit. Druhym šroubem podložíš druhý oko ojnice tak, aby byla ve vodorovné poloze a samozřejmě naležato. Vybereš tu nejlehčí a podle ní odlehčíš ostatní ojnice. No i s leštěním na několik dní práce.
Jo a hlavně abys měl ty ojnice z 1,7i, ty maj to plovoucí uložení pístního čepu, což je podle mě lepší a hlavně při lisování čepu bys moch to horní oko roztrhnout.
VAZ 1800kk na prvočinitele