Cory píše:Tento karburator ma vyvod na vracacku, takze teoreticky by to ten ihlovy ventil mohol udrzat, nie?
Nespekulujte . Kupte stavebnici pulzího řízení otáček stejnosměrného motorku , nebo již sestavený modul (cena do 200kč) . Potenciometrem nastavíte tlak a je nadosmrti pokoj . Chce to ale tu vracečku , NÉ proto že se nedá v případě El. regulace nastavit správný tlak , ALE kvůli chlazení čerpadla a odnosu nečistot .Saša píše:Věřím že i odpor samotné zpátečky (hadice) bude dostatečný na to aby tlak spolehlivě tuto hranici překonal .
Třeba tenhle http://www.flajzar.cz/regulace/regulator-ss-motorku.htm nebo http://www.flajzar.cz/regulace/vykonovy ... ulator.htm
To by muselo být také řízeno . Škodovka 105 a výše měla na ostřikovač čelního skla zubové čerpadlo (kolečka z bronzu) a tyto čerpadla dávali slušný tlak (odhadem 1-1.5bar) i když v malém litrovém množství .Marek píše:Optimální by bylo použít něco jako čerpadlo ostřikovačů ze škodovky, jenže to konkrétně asi nesnese přítomnost benzinu (má plastová kolečka i obal). Ale výtlakem by zhruba odpovídalo.