Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
Toho ťukance jsem si taky všiml.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Zapomněl sem podotknout, že ty ťukance sem si tam vybrousil sám, když sem to skládal. V těch místech se to potkávalo(bez těsnění), tak sem udělal trochu víc místa. Jinak ty čistý místa sou v okolí sacích ventilů, takže nepředpokládám nejvyšší teplotu v těch místech. Spíš bych jí očekával na vejfukovejch ventilech, který podle toho taky vypadaj. Je pravda, že zkoušku těsnosti ventilů sem ještě nedělal, teprv se na to chystám, ale nepředpokládám, že by se s něčim potkaly a byly ohnutý. Ze spodu sou netknutý.
VAZ 1800kk na prvočinitele
podla testov je Shell V-power v CR dost ochudobneny oproti tomu v SR, ale ako kukam na fotky mozno ani nie. Mam rovnaku skusenost - kade tecie tade cisti, po cca 5000km boli piesty a ventily u mna ocistene skoro ako nove.... Jazdil som na V-power Racing/100okt/
Preco sa povolil zotrvak? Slabo dotiahnuty, alebo...?
Kadial to straca tlak zistis lahko. Ventily prekontrolujes naliatim benzinu do sacich a vyfukovych kanalov a piestne kruzky zas naliatim do valcov. Osobne by som tipoval tesnenie, kedze si stratil aj tlak oleja...
Drzim palce
Preco sa povolil zotrvak? Slabo dotiahnuty, alebo...?
Kadial to straca tlak zistis lahko. Ventily prekontrolujes naliatim benzinu do sacich a vyfukovych kanalov a piestne kruzky zas naliatim do valcov. Osobne by som tipoval tesnenie, kedze si stratil aj tlak oleja...
Drzim palce
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
No ja som asi tak 3 mesiace tankoval V-Power 98, najazdil asi 650 km a raz, ked som sa s privesom vracal zo Zahoria, tak po prejazde zeleznicnym priecestim tesne pred Trnavou, tak motor vysadil a hotovo. Zotrvacnou hybnostou som este zisiel z cesty. Benzinu bolo dost, ale nie a nie naskocit.Majo píše:- kade tecie tade cisti,
Skratka - auto slo do dielne a mechanik mi po tyzdni vola, ze uplne bola ucpana palivova sustava. Vraj sa odlucil vnutorny lak (ano, raz som v Terchovej riadne oplieskal nadrz, ked som schadzal z vysokeho obrubnika). Takze ano, kade tecie, tade cisti - len ked je spiny prilis vela, tak moze ucpat.
Doplnim - mam 21043 z roku 1995 - karburator+ RJ, system AXTEC/hadicovac.
Ten setrvačník sem asi málo dotáh. Nějak si nevybavuju, že bych ho bral momenťákem... Kliku stejně rozhodim, abych se ujistil, že je vše ok. Ta záhada s tim tlakem oleje mě ale trápí nejvíc. Vypadalo to, jako by na chvilku došel olej. Prostě ručička byla najednou na nule a hned jak sem vyřadil, tak zas tlak naskočil zpátky ke čtyřem barům. Ještě přeměřim hlavu, jestli se nepokroutila, utahoval sem jí asi na 150Nm...
VAZ 1800kk na prvočinitele
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hele .... podle popisu ... "neříznul" jsi náhodou trochu rychleji levou zatáčku a nepřesypal se ti olej na pravou stěnu vany a sací koš natáhl trochu vzduchu? Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Spolehlivé - hlavně pokud je olej studený a nestíhá stéci zpět do vany . Podle téhle "signalizace" jsem měnil olej .Luděk Musil píše:Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" . L.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
... sorry, znova jsem si to přečet...
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne pát říj 08, 2010 17:05, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: