Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Hurikán píše:
Marek píše:Zlaté staré oktávky.....
Tak tak. Ale opravdu zlaté jsou jen ty z rv 59-66 ;) 8)
Ty "zlaté" skončily v červnu 1968 ve Kvasinách současně s MB1000 v MB. Měl jsem 18 let jednu z dubna 1968 a chválu potvrzuji.
Pak byly ještě nějaký čas vyráběny v BAZ Bratislava (Trnava), kde prišly o "ploutvičky",pěkná koncová světla, otevírací prostor pro rezervu a kulaté budíky. Už to nebylo "ono".
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Laďuša píše:
zelvotron píše:Laďuša: co hlava, původní?
Teď si fakt nejsem jistej, jak moc ironicky to myslíš... :scratch:
Samozřejmě mluvím o motoru na nic jinýho bych si ani nedovolil pomyslet :)

Jsem zvědavej na tohle, hlavně co tam daj za motory a jak vysokej bude práh kufru :-D To bude zase nejspíš 1,6 V8 a 1,4 16v.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Hurikán píše:
Marek píše:Zlaté staré oktávky.....
Tak tak. Ale opravdu zlaté jsou jen ty z rv 59-66 ;) 8)
Třeba jako tato? :P
Přílohy
Svatováclavská jízda září 2010 005.jpg
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

slintám a slzím
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Jojo, kombík je moc krásný, praktický a přitom jednoduchý stroj, jeden z posledních z dob, kdy se ještě auta dělala ze železa.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jsem zvědavej na tohle, hlavně co tam daj za motory a jak vysokej bude práh kufru :-D To bude zase nejspíš 1,6 V8 a 1,4 16v.
Jsem tam zapomněl dát odkaz: http://www.novinky.cz/auto/212856-skodo ... licie.html

Ale koukám, že jsem se trefil 8) , škoda, že VW v poslední době nevyrábělo nějakej rozumnej atmobenzín. Škoda, že tam nebudou dávat 2,0 SDI :P

http://www.novinky.cz/auto/212922-skoda ... -tour.html
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Tron:Novej tour nemá vzadu navíjecí pásy??? :shock:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

viz: http://www.skoda-auto.cz/cze/model/tour ... afety.aspx

Trošku jsem to zdezinformoval :-P Ale jako chlubit se tím, že vůz má halogenový světla se seřízením sklonu z místa řidiče (ono bez toho by to ani nešlo homologovat) a tříbodový pásy v roce 2010 mě přijde poněkud mimo :)

Ale zase jinak proč ne, ale aspoň ty přední okna v elektrice to v základu mít mohlo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

zelvotron píše:viz: http://www.skoda-auto.cz/cze/model/tour ... afety.aspx

Trošku jsem to zdezinformoval :-P Ale jako chlubit se tím, že vůz má halogenový světla se seřízením sklonu z místa řidiče (ono bez toho by to ani nešlo homologovat) a tříbodový pásy v roce 2010 mě přijde poněkud mimo :)

Ale zase jinak proč ne, ale aspoň ty přední okna v elektrice to v základu mít mohlo.
Asi si berou příklad z Lady :D

Jinak kamarád má Volvo s nějakým 1.9 TDI pětiválcem od VW a leje do něj fritovací olej :lol: , když už jste zmiňovali ten přístup k levné naftě. ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Veverka

Příspěvek od Veverka »

takže vzadu samonavíjecí nejsou?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nuže, Králíčka (krátká Fabie nového vzhledu s motorem 1.2 HTP) byla dnes s velikým štěstím (málem jsem ji impozantně rozstřelil do stojících dodávek v levém pruhu) odevzdána a místo ní mi konečně svěřili funglovku Fábku 1.2 TSI 77kW v kombajnu. Není to zas, až tak špatné svezení. Čekal jsem sice razantní tlačení do sedačky což se tedy nekonalo, ale i tak je to svižné. Pravá noha mi kupodivu nenaráží kolenem do středového panelu, i když o chlup. Špatně se s tím drží 130 neb ručička je i při pouhém lechtání často na 150ti. Volant se mi zdá jakýsi menší, což mi tedy zrovna moc nevyhovuje. Řízení je za jízdy kupodivu subjektivně tužší než v sedmičce, možná díky tomu volantíku a "papučím" co na to cpou. Hlučnost v normě, na slabší výhled přes A sloupek jsem si již zvykl, jinak výhled bez připomínek. Nepochopil jsem "asistenta" co mi neustále radil, ať přeradím o stupeň výše v okamžiku kdy jsem do lehkého kopce při 2200 otáčkách plyn jen lechtal, neb samozřejmě po přeřazení to jde výkonově do kytek. Na to, že jsem se s tím v podstatě jen seznamoval a jelo se v podstatě jen po dálnici je spotřeba 6,9l myslím v normě. Toliko zatím první dojmy.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Asistent Ti radil záměrně. Tyto motory disponují maximem točivého momentu 175 Nm již při 1500 otáčkách (což je hodnota srovnatelná s naftovými motory). Nicméně pocitově bych mu do kopce vyšší kvalt určitě nedával (a asistenta bych vyhodil z auta obloukem do kopřiv).

Jinak s tímto motorem jsem měl tu čest se seznámit v Octavii se šesti rychlostmi. Po německé dálnici na nejvyšší rychlost ve dvou dospělých plnorostlých lidech průměrnou rychlostí cca 140-150 km/h na tempomatu (asi 3500-3800 otáček) jsem se dostal spotřebou pod šest litrů.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Osobně si myslím, že to auto bude jezdit dosti úsporně. Každopádně budu muset změnit svůj "vytáčivý" styl jízdy, který jsem praktikoval u 1,4 a 1,2 tříhrnku, neb u tohoto motoru se zdá zbytečným. Na 1500 rpm to, ale trápit nehodlám.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Marek píše: Jinak s tímto motorem jsem měl tu čest se seznámit v Octavii se šesti rychlostmi. Po německé dálnici na nejvyšší rychlost ve dvou dospělých plnorostlých lidech průměrnou rychlostí cca 140-150 km/h na tempomatu (asi 3500-3800 otáček) jsem se dostal spotřebou pod šest litrů.
tzn. šestka v octě s turbomotorem odpovídá pětce v ladě s postarší atmosférou...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“