Neidentifikovatelne casti z bloku motora.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Zdravim, Takze klukovy hriadel je von aj z mojho bloku aj s flamovho, cakalo ma prekvapko (vid fotky) potrebujem dakeho odbornika ktory mi vybere tu spravnu kluku na montaz :-D Bud moja (klzne plochy OK) , odjebana plocha kde tlacila axialna podlozka ALEBO flamova klzne plochy maju otlacene saly ale tam kde mala byt axialna vymedzovacia podlozka je to OK Pozrite fotky tu:

KLUKOVKY FOTKY TU.

a este jedna otazka dnes som nalial do sacich a vyfukovych kanalov v hlave riedidlo a jeden vyfukovy ventil 2 heho valca absolutne netesnil pretieklo skoro hned , a vyfukovy ventil 1 valca presiakal ostatne vyzerali za tu chvilku OK. tak sa pytam ci mohol byt prave toto zdroj modreho dymu a zralok oleja ked netesnili vyzera len 2 gufera??? alebo su to piestne kruzky cca ked som zrovnal piesty do polky zdvihu a nalial som tam brzdovku tak 2 pretiekli a dva nie potom som kukol a tie co pretiekli boli cca o 4-5 mm nizssie od tych co nepretiekli = mohol byt aj toto zdroj modreho dymu???

DAKUJEM za odpovede Mišo.
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Dnes som cistil flamov klukovy hriadel a zistil som ze je prasknuty... :-( tu je foto :

FOTO prasknuteho Klukoveho h.

dalej mi praskol jeden stieraci kruzok , konkretne prveho piestu... zistil som ze motor nemal este vybrus ma 150K km... a pustil som sa do cistenia bloku a hlavy...
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

MAGO píše:aj ja uvazujem nad "novym" motorom... asi to bude spravna volba... ale stale nerozumiem preco ten motor bol tak strasne moc tichy a mal napodiv aj vykon...
Říká se, že moto rpřed smrtí jede nejlíp.
Laďka se na své poslední jízdě hnala do do kopce přes 140 GPS za meďákem.
Až budu na baráku, zkusím vyndat kliku, na tu jsem se ještě nepodíval. Píst mi proběhl blokem, jsou díry na obou stranách a je prostřelená i vana. Tak to nepodceňuj ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Takze zhanam 1500vku motor co nezere olej, kludne aj 1600 alebo 1700

:prayer: :prayer: :prayer:

Dik za pripadne nabidky M.
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Poškozená je jen klika, nebo i blok a ostatní části? Sorry za blbou otázku.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Nazdar Martas no klika je poskodena ...ako tie axialne vymedzovacie podlozky vypadli ofrezovala klika aj seba aj blok no a ked chcem tam dat podlozky tak nemaju rovnu plochu a vlastne neviem ani ako tam drzia lebo mam taky pocit ze su tam prilepene olejom :-D ....
s toho bloku by mozno este cosi bolo lebo sak tie podlozky priliehaju k samotnemu bloku len z polovice potom je tu druha polovica - viko hlavneho loziska klikoveho h. -to mam druhe, neobrusene lenze jednak neviem ako to tam ma drzat a druha vec je ze ten blok by potreboval uz vybrus... ked som vlozil do valca piest (bez kruzkou) tak tam mal volu asi tak na 0,35-0,40mm listkovu merku..a pokial viem uz pri 0,25 by sa mali valce prebrusit a dat vacsie piesty spolu skurzkami... mimochodom ked som dal kruzok do valca zamok mal tak 1mm fugu ? ak nie aj viac nemeral som to BY oko ... :) blba otazka to nebola... :) dalej treba ojnicne a klikove panve spolu s olejovym cerpadlom,tesnenie pod hlavu dalej domec vacky s vackovym h vsetky vahadla a este zhora ventilov ako tlacia vahadla su cca 1mm prihlbyny v tvare "U" takze zrejme aj ventily a gufera... no a jasne ze setky tesnenia , gufera na prsa , silentbloky...

M.
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak to už je jasné. Proto ti to taky asi tak dýmilo. OK.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

MAGO píše:a este zhora ventilov ako tlacia vahadla su cca 1mm prihlbyny v tvare "U" takze zrejme aj ventily
taký detail, toto stačí ak zrovnáš obyčajnou stolovou brúskou :) nieje to úplne košer, ale ventily tak či tak nastavíš podľa mierky :wink:
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Puhi máš pravdu :-) neuvedomil som si...
Zlepšiť prístup.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“