Neidentifikovatelne casti z bloku motora.
Moderátor: Moderátoři
- Freedom
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
- Bydliště: Brno Kr.Pole
- Kontaktovat uživatele:
řešil sem podobnou událost u svého escorta RS, musel sem přebrousit válce jelikož měli křivý chod písty, klepalo to jak prase, též vypadlé vymezovačky, poškozený dekl rozvodů, klikovka KO, hlava na předělání, tehdá sem to řešil sehnánim jiného motoru a to co sem chtěl dělat za úpravy na svém sem nakonec udělal na nepoškozeném a ten šel zpátky do mého RS, vytahané poměrně zdravé díly ze sehnaného motoru ( písty s ojnicema a klikovku olejový čerpadlo, šály atd atd) sem nasoukal na zkoušku do poškozeného, sehnal sem kryt rozvodů, vodící lištu řetězu, kámoš mi prodal za pakatel jetou hlavu a světe div se motor fungoval tak šel nakonec na prodej a eště sem si částečně vrátil pár financí objetovaných do stavby nového motoru ale je to pakárna nedoporučuji to dělat moje rada sehnat jinej a ten si dát do kupy a na druhej kašlat
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
zloz ho a jazdi dalej
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Motor 1500
Než ho ale budeš skládat, tak tam musíš ty vymezovací kroužky na tu kliku dát! Jinak ti klika odpochoduje za pár km do bloku a bude vymalováno. Taky ten napínák řetězu musiš dát nový. Mě není z fotek jasný, co to máš za drážku na pístu 3. válce, je to na 5. fotce. Ta drážka tam nemá co dělat a skoro mi to připadá, že máš prasklý píst. Nefoukal vzduch z víčka oleje, když bylo otevřené při spuštěném motoru? Nebo nebyl olej vyházený okolo vzduch. filtru? (Je tam hadice odvětrávání klik. skříně). To, že ti šla spojka těžko, je způsobené špatným přítlačným talířem. Je buď nějaký zarezlý, nebo se posunuly lamely, nebo se tam něco pojebalo..spojky u všech motorů nejsou stejný. 1200 a 1300 mají menší sílu přítl. pružiny a opěrný axiální kroužek z míň kval. materiálu. 1500 má silnější lamely a 1600 ještě silnější, proto se nesmí spojky zaměňovat. Nic se nestane, když se dá do 1600 spojka z 1200 nebo 1300, jen to bude dřív "klouzat". Ale když se dá do 1200 nebo 1300 silnější spojka třeba z 1600, tak to právě nevydrží tento opěrný kroužek a rozjebe se to, jak to máš ty. Takže když skládat, tak novej přítlačák a na motor 1500!
Jinak přeju mnoho zdaru při skládání. Sežeň si knížku od Tůmy, tam je všechno popsaný. Myslím, že je i tady někde na fóru.
Jinak přeju mnoho zdaru při skládání. Sežeň si knížku od Tůmy, tam je všechno popsaný. Myslím, že je i tady někde na fóru.
To je pekne ale daj foto 4 kluky a piateho loziska kluky, dalej je otzne ako to prezili capy a pisty... hlavne ci nedoslo k nejakym deformaciam na ojnici alebo vytahanie ulozenia pre capy v piestoch ...ta kze hor sa do rozoberania... a nezabudni triedit na hinik a liatinu.
Kontrolna otazka.... olej co tam bol je kde....trebalo by pozriet ci boli piliny pripaddne kolko a z coho...na vypustacej zadke nebolo nič ?
P.S. mozno z toho este nieco bude....
Kontrolna otazka.... olej co tam bol je kde....trebalo by pozriet ci boli piliny pripaddne kolko a z coho...na vypustacej zadke nebolo nič ?
P.S. mozno z toho este nieco bude....
Takze dnes som bol kupit 38micku orech spolu s redukciou na 1/2" momentak -19€
Ak sa mi podari stiahnut dnes remenicove kolo tak nafotim tie loziska
Vymedzovacie kruzky bud kupim nove alebo dam z druheho bloku, uvidi sa v akom je stave...ak by som kupoval nove tak urcite na 1600vku a ak dam z druheho bloku (1500vka) tak vymenim aj pritlacak za 1500vkovy, lebo ten co tam mam vyzera ze je z 1600vky alebo 1700vky (neviem ale ci je rozdiel medzi pritlacakmi 1700 a 1600) , napinak retaze / tlmic kmitov necham stary ten je funglovka uz ho niekto menil predomnou (ten ulomok co som nasiel vo vani bol z predosleho , no ten kto ho menil nevybral z vane tuto cast... Piesty su v pohode ten zarez/drazka na foto je po jemnom poskrabani srobovakom , TEN pritlacak pozrem ked zhodim remenicove koleso. Knizku mam "Jak na to lada" aj wordovsku podobu aj obrazkovu a mam este kopec literatury v hmotnej podobe
Dusan - Olej co tam bol mam vo vedre mozem vyfotit je to celkom cerny olej bez pilin dufam ze s toho cosi vykuzlim ale vidim to nadejne ta podlozka musela odist poslednych par km pred demontazou...fotky toho loziska a vsetko nafotim vecer ak sa mi to podari rozobrat... a budem sa snazit nepomiesat liatinu z hlinikom
Dakujem všetkym!!
Ak sa mi podari stiahnut dnes remenicove kolo tak nafotim tie loziska
Vymedzovacie kruzky bud kupim nove alebo dam z druheho bloku, uvidi sa v akom je stave...ak by som kupoval nove tak urcite na 1600vku a ak dam z druheho bloku (1500vka) tak vymenim aj pritlacak za 1500vkovy, lebo ten co tam mam vyzera ze je z 1600vky alebo 1700vky (neviem ale ci je rozdiel medzi pritlacakmi 1700 a 1600) , napinak retaze / tlmic kmitov necham stary ten je funglovka uz ho niekto menil predomnou (ten ulomok co som nasiel vo vani bol z predosleho , no ten kto ho menil nevybral z vane tuto cast... Piesty su v pohode ten zarez/drazka na foto je po jemnom poskrabani srobovakom , TEN pritlacak pozrem ked zhodim remenicove koleso. Knizku mam "Jak na to lada" aj wordovsku podobu aj obrazkovu a mam este kopec literatury v hmotnej podobe
Dusan - Olej co tam bol mam vo vedre mozem vyfotit je to celkom cerny olej bez pilin dufam ze s toho cosi vykuzlim ale vidim to nadejne ta podlozka musela odist poslednych par km pred demontazou...fotky toho loziska a vsetko nafotim vecer ak sa mi to podari rozobrat... a budem sa snazit nepomiesat liatinu z hlinikom
Dakujem všetkym!!
Zlepšiť prístup.
ozaj, chces odomna aj hlavu, ci len blok?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/