Neidentifikovatelne casti z bloku motora.
Moderátor: Moderátoři
Neidentifikovatelne casti z bloku motora.
Ahojte tak upresnim mam vaz 2103 1500vka engin siel som menit gufera - to bol dovod preco som zhodil hlavu ako som ju zhodil zistil som ze gufera su ako tak OK ale domec a vacka su pass + 6 vahadiel a ventile opalene okarbonovane pozeram na piesty- cerne jak vrana -maju volu tak si vravim ej tady je neco spatne... vybral som blok odtiahol olejovu vanu na sacom kosi nalepene 2 obruce (obrazok) dake ulomene uchyty dake zmlete casti.. cca 10 kuskov 5x5mm klukovka ma volu asi 8mm v smere od prevodovky ku maske a nspet olejove cerpadlo som chcel menit no s tym ze blok ostava na aute malo to tlak cca 1 bar na volnobehu...mohol by mi nekdo pomoct identifikovat tie zmlete diely? dakujem
ak by nezobrazilo obrazok tu je link HQ :
MišoNiečo
ak by nezobrazilo obrazok tu je link HQ :
MišoNiečo
Zlepšiť prístup.
No tak nějak to bude To vypadá, že opěrný kroužek klikovky je ve vaně, část napínáku řetězu taky..dle ostatních popisků, možná i část šál a pístních kroužků. nechci malovat čerta na zeď, ale ten motor bude po smrti.Puhi píše:ten plech s dierou je na beton časť tlmiču kmitočtov reťaze
tie "obruce"- axialne loziska kluky? ale pravdu povediac, este som ich (našťastie) nevidel. To je iba tip ano
diki
ako motor siel velmi pekne pred rozobratim, na podiv najtichsia 1500vka aku som kedy pocul a vykon mala tiez slusny ak mam porovnat, teda so zrepasovanov kamaratovov 1500vkov na plyn tak urcite tam bolo citit o dost vacsi tah... ako som uz pisal siel som menit gufera jediny problem co mal tak bol modry dym a dost vela papal oleja... (kto by to bol povedal), preto tie gufera---(neckal som takyto vred)
Puhi aj ja som mal najprv ten pocit ze to bude cast loziska no ked som tam citil tu volu klukoveho h. v smere jazdy a naspet zmenil som nazor ze to bude asi nieco co malo tu volu vymedzit... takze Martin H. si myslim ze mas pravdu
Co odporucate? zhanat novy motor alebo dat sa do opravy. hlavu nieje problem dat do 100% stavu ... no a ten blok... nemam dobry pocit tam manipulovat s tymi klznymi loziskami ... ako rozobrat neje problem ale poskladat to tak aby sa mi to nezadrelo po 100metroch
Dik za vas cas
ako motor siel velmi pekne pred rozobratim, na podiv najtichsia 1500vka aku som kedy pocul a vykon mala tiez slusny ak mam porovnat, teda so zrepasovanov kamaratovov 1500vkov na plyn tak urcite tam bolo citit o dost vacsi tah... ako som uz pisal siel som menit gufera jediny problem co mal tak bol modry dym a dost vela papal oleja... (kto by to bol povedal), preto tie gufera---(neckal som takyto vred)
Puhi aj ja som mal najprv ten pocit ze to bude cast loziska no ked som tam citil tu volu klukoveho h. v smere jazdy a naspet zmenil som nazor ze to bude asi nieco co malo tu volu vymedzit... takze Martin H. si myslim ze mas pravdu
Co odporucate? zhanat novy motor alebo dat sa do opravy. hlavu nieje problem dat do 100% stavu ... no a ten blok... nemam dobry pocit tam manipulovat s tymi klznymi loziskami ... ako rozobrat neje problem ale poskladat to tak aby sa mi to nezadrelo po 100metroch
Dik za vas cas
Zlepšiť prístup.
Neumím ti takhle poradit. Neznám totiž ceny na Slovensku. Já u nás v čechách bych šel do opravy i když by to bylo dražší než sehnat nějaký jetý motor. Teda pokud to máš do auta s kterým chceš ještě nějaký rok jezdit. Už jenom proto, že budeš vědět, žes to dělal pro sebe, tedy pořádně a nebude to "ojebané". Když půjdeš koupit nějaký jetý motor, tak může být v podobném stavu, což na první pohled nepoznáš, vyhodíš peníze a budeš tam kde seš. I když to taky tak být nemusí. Kupovat jetý motor je vždy sázka do loterie. Je to také žrebovanie, jak vravja moji kamaráti zo slovenska.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Mám tu motor s podobnou závadou, akorát axiální vůle kliky není 8mm ale asi 3mm. Ještě jsem to nerozebíral, ale i to přijde, dříve či později. Ty půlkruhy jsou axiální polokroužky které vymezují osovou vůli klikového hřídele. Dělají se myslím ve dvou tloušťkách pro vymezení správné vůle. Jeslti chodí klika 8mm, rád bych viděl jak to v motoru vypadá, tedy stav hlavních a ojničních ložisek. To osové posunutí tomu muselo nějak ublížit. Jak vypadá klika? Budu sám rád za tvoje zkušenosti.
Jak byla na autě nastavená spojka?
Jak byla na autě nastavená spojka?
Jestli šla spojka těžko, tak jsi právě díky ní odjebal tyto vymezovací kroužky na klice. Jak psal MartasBrno, ty vymezují axiální (osovou) vůli klikovky. Takže to je v podstatě na generálku motoru. Ale vedle postele ji neuděláš..sice jsem něco podobnýho dělal v mládí se škodováckým motorem a dopadlo to dobře, ale je to docela rasovina. A hlavně poslouchat ty neuvěřitelný kecy spolubydlícíchMartasBrno píše: Jak byla na autě nastavená spojka?
ak je ten blok prilis v prdeli, pozreme moj stary, ci by sa z neho nedalo nieco pouzit. Na nom iba odpalilo kruzky na jednom valci, takze ak mas nieco s klukou, alebo tak, tak to skusime nejak skombinovat.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
vypadlé axiální ložisko znamená, že se točící klikovka opírala přímo o blok. Opravoval jsem motror krátce po GO, kde jaksi zapoměl "mechanik" axiální kroužky vůbec dát. Blok byl v místech bočního vedení nepěkně sedřený, a klika byla KO, nebylo kam už přebrušovat. Co bude s tímto motorem se pozná po rozebrání.
Tak tu su dalsie fotky dnes som to pozrel dokladnejsie a z minulych 8mm vole som dnes zistil ze su len 4mm co odpoveda hrubke vymedzovacich "podloziek" dalej som siel pozret ten napinak ci na nom je ta upevnovacia cast co som nasiel na sacom kosi prilepenu no na napinaku bola - to znamena ze ho niekto predpmonou uz menil no do vane odlomene casti hladat nesiel (foto) Viac fotiek neslo pridat ... tak tu je odkaz na album kde su HQ :
Odkaz na album
Martin H. Nazdar nevies nahodou preco ta spojka sla tak tuho? lebo odkedy som kupil auto tak bolo na nu treba posobit o dost vacsou silou ako u inych zigulov...
vintera Nazdar praveze na bloku som nevidel dake znamky opotrbenia... ( mozno preto ze to nieje kompletne rozobrane este, a mozno to akurat prdlo poslednu jazdu pred demontazou
Mišo
Odkaz na album
Martin H. Nazdar nevies nahodou preco ta spojka sla tak tuho? lebo odkedy som kupil auto tak bolo na nu treba posobit o dost vacsou silou ako u inych zigulov...
vintera Nazdar praveze na bloku som nevidel dake znamky opotrbenia... ( mozno preto ze to nieje kompletne rozobrane este, a mozno to akurat prdlo poslednu jazdu pred demontazou
Mišo
Zlepšiť prístup.