Sašova Lada 2106
Moderátor: Moderátoři
Ano bez poškození . Pouze sem je sundal , vyčistil pod něma dosedací plochy a dostaly koupel v Regumu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Takže zpráva dvou dnech volna . Přední levá hadička ještě nepraskla a je pořád na původním místě .
U paneláku není místo na zaparkování , natož na poravu auta tak jsem využil situaci (spíše) se nabídnul že budu pro firmu kde teď dělám sušit písek kterého je přechodně potřeba hodně . Sušíme si ho sami , ale teď ho je potřeba víc a nestíhá se . Proto se v hlavě zrodil nápad jak zabít dvě (tři) "mouchy" jednou ranou . Na place se u nás otočí hravě kamión s návěsem , čili problém s místem vyřešen . 2. Jsem od přírody línej a dosáhl jsem jateční váhy (100kg) a říkám si že je načase s tím něco dělat . Troca práce nezaškodí a u házení lopatou není potřeba uvažovat . 3. A to hlavní že zbude trocha času na opravu auta .
V sobotu byl mazací den , prostě když jsem zrovna neházel písek (čekal jsem až se várka usuší) mazal vše od stěračů až po kolejničky sedadel , včetně kontroly utažení snad všeho . A k tomu poslouchal rádio BEAT.
Na neděli jsem celkem neměl nic v plánu , jen auto umejt , zvednout a kouknout na spodek . Vyrazím z domova a hned na prvním zabržděním se ze zadní nápravy ozve zadrnčení . No nic kouknu na to . Kupuji svačinu a jedu sušit .
Odpoledne krásně svítí sluníčko , teplo jako v létě zvedám ještěrkou auto a jdu se kouknout do zadních bubnů . Sundání bubnu je otázka minut (vyndat vodící "kolíky" nastartovat zajedna a brzda)
Co ovšem nalézám pod levým bubnem jsem nečekal . Na jedné pakně není až na cca 5délkových cm obložení vůbec a z druhé pakny je obložení odtrženo a po sundání bubnu padá na zem ! Čumím jak vůl , poněvač jsem nikdy se zadníma brzdama neměl starosti . Navíc je vše jemně od brzdovky .
Vše vracím zpět a do druhého bubnu se raději nedívám , stejně musí vše na výměnu . Pakny mám v garáži , tak hurá pro ně . Po cestě se mi ale rozsvěcuje kontrolka hladiny brzdovky a u garáže zjišťuji poloprázdnou nádobku .
Po příjezdu zpět Teče LZ kolo jako dunaj . Prostě se s tím hlo a je zle . Teď ale nevím kdy to stihnu do srazu vyměnit . Ono to nemusí skončit válečky .... trubka ...kostka a když se to posere tak až po HBV . Navíc ta přední hadička .
No alespoň že není zima a písku jsem usušil dost ( něco přes 12 tun suchého) Výrobní proces je jednoduchý : Lopatou mokrý dovnitř sušičky - vysypat a pak lopatou suchý do žoků . Kolik váží mokrý písek raději nezjištuji . Kdyby 1:1 což je nesmysl tak je to přelopatováno 24 tun .
U paneláku není místo na zaparkování , natož na poravu auta tak jsem využil situaci (spíše) se nabídnul že budu pro firmu kde teď dělám sušit písek kterého je přechodně potřeba hodně . Sušíme si ho sami , ale teď ho je potřeba víc a nestíhá se . Proto se v hlavě zrodil nápad jak zabít dvě (tři) "mouchy" jednou ranou . Na place se u nás otočí hravě kamión s návěsem , čili problém s místem vyřešen . 2. Jsem od přírody línej a dosáhl jsem jateční váhy (100kg) a říkám si že je načase s tím něco dělat . Troca práce nezaškodí a u házení lopatou není potřeba uvažovat . 3. A to hlavní že zbude trocha času na opravu auta .
V sobotu byl mazací den , prostě když jsem zrovna neházel písek (čekal jsem až se várka usuší) mazal vše od stěračů až po kolejničky sedadel , včetně kontroly utažení snad všeho . A k tomu poslouchal rádio BEAT.
Na neděli jsem celkem neměl nic v plánu , jen auto umejt , zvednout a kouknout na spodek . Vyrazím z domova a hned na prvním zabržděním se ze zadní nápravy ozve zadrnčení . No nic kouknu na to . Kupuji svačinu a jedu sušit .
Odpoledne krásně svítí sluníčko , teplo jako v létě zvedám ještěrkou auto a jdu se kouknout do zadních bubnů . Sundání bubnu je otázka minut (vyndat vodící "kolíky" nastartovat zajedna a brzda)
Co ovšem nalézám pod levým bubnem jsem nečekal . Na jedné pakně není až na cca 5délkových cm obložení vůbec a z druhé pakny je obložení odtrženo a po sundání bubnu padá na zem ! Čumím jak vůl , poněvač jsem nikdy se zadníma brzdama neměl starosti . Navíc je vše jemně od brzdovky .
Vše vracím zpět a do druhého bubnu se raději nedívám , stejně musí vše na výměnu . Pakny mám v garáži , tak hurá pro ně . Po cestě se mi ale rozsvěcuje kontrolka hladiny brzdovky a u garáže zjišťuji poloprázdnou nádobku .
Po příjezdu zpět Teče LZ kolo jako dunaj . Prostě se s tím hlo a je zle . Teď ale nevím kdy to stihnu do srazu vyměnit . Ono to nemusí skončit válečky .... trubka ...kostka a když se to posere tak až po HBV . Navíc ta přední hadička .
No alespoň že není zima a písku jsem usušil dost ( něco přes 12 tun suchého) Výrobní proces je jednoduchý : Lopatou mokrý dovnitř sušičky - vysypat a pak lopatou suchý do žoků . Kolik váží mokrý písek raději nezjištuji . Kdyby 1:1 což je nesmysl tak je to přelopatováno 24 tun .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Hmmm, tak to je fakt pech. Sice se v principu jedná o triviální opravu, z vlastních zkušeností ale vím, že možných komplikací může nastat opravdu dost. Rozhodně tedy nedoporučuju nechávat opravu na poslední chvíli. Chce si to nechat min. jeden den k dobru. Otázkou ale je, kdy se k tomu kvůli pracovnímu vytížení dostaneš. Ty seš ale kluk šikovný a my vůbec nepochybujeme, že bys nastalou situaci nezvládnul.
Ze Sasa na zraz dosiel na bicykli. to snad nie nahodenie brzd az take zlozite neni vymeni zadne trubky, hadicku, to "T" co spaja trubky a hadicku. Len to chce cas a ked ten cas nie zle sa to robi a aj to dlho trva.Marťas píše:prý rád jezdíš na kole
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nepříjemná situace, pokud se podaří povolit trubku na praseti bude vyhráno. Pro jistotu bych již poléval kostku a konec zadní hadice u trubky brzdovkou, stát se může cokoliv. A pokud dojde na výměnu kostky, tak preferovat mosaznou, ale to vše jistě Saša ví.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kolikrát i jediná fungující fintadvk píše:Ad. sundávání bubnů - dobrá finta !
Jinak Sašo, rozhodně držim palec, přece by jsi nenechal Fenoxkalíšek zahálet
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pakny už mám v autě , Válečky skusím pohledat . Spíš mi jde o ty přední hadičky (zatím jsem našel jednu) . Skusím hodit řeč se šéfem zdali by šlo že bych si vzal volno (tedy peněžně) a byl v práci ale dělal na autě a pokud by bylo potřeba něco opravit tak bych to udělal . Zatím opravu nevydím černě , ale pátek se kvapem blíží .
Sušení písku není moje náplň práce . Tuhle "zábavu" jsem si vymyslel na sobotu a neděli abych si k platu přilepšil a něco peněz ušetřil pro firmu . Tryskáme totiž jeden velký most a je potřeba cca 100tun písku Jinak by se musel koupit suchý jinde a za nemalý peníz .
Sušení písku není moje náplň práce . Tuhle "zábavu" jsem si vymyslel na sobotu a neděli abych si k platu přilepšil a něco peněz ušetřil pro firmu . Tryskáme totiž jeden velký most a je potřeba cca 100tun písku Jinak by se musel koupit suchý jinde a za nemalý peníz .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Ač jsem se snažil tak v týdnu čas nebyl . Doufám že se máte v Jedovnici pohodově , ale s tím co uvidíte se fakt jet nedalo . Navíc oprava není hotová protože se oběvil nečekaný problém . (Kdo pozná jaký)
Za hukotu hořáku , rachotu deště o plechovou střechu a o chvilkách mezi lopatováním jsem se pustil do opravy . Brzdí to výborně , ale bude se tam muset ještě jednou
Takže trocha fotek http://alxsasa.rajce.idnes.cz/Akce_saha ... rava_brzd/ Jméno ladaklub , Heslo sahara .
Za hukotu hořáku , rachotu deště o plechovou střechu a o chvilkách mezi lopatováním jsem se pustil do opravy . Brzdí to výborně , ale bude se tam muset ještě jednou
Takže trocha fotek http://alxsasa.rajce.idnes.cz/Akce_saha ... rava_brzd/ Jméno ladaklub , Heslo sahara .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Koukaje na fotku ... no nevím naživo se to nezdálo , ale na fotce to má divnou polohu , ještě tam budu muset tak na to mrknu . Ručka ale brzdí jak
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!