Výfuk
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nechci vás nějak otravovat, ale potřebuju pomoct s dalším faux pais CS AutoLada (a mým taky, páč jsem si to nezkontroloval včas):
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=293046
Výfuk je originál. 2110-1200010 B10 (to "b" je fonetický přepis z azbuky )
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=293046
Výfuk je originál. 2110-1200010 B10 (to "b" je fonetický přepis z azbuky )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Sehnal jsem na Koněvce ten kroužek výfuku mezi KAT a svody. cena 160kč. Ovšem na účtence čtu "Těsnení výfuku Euro3+Kalina 21100120302112 "
Je tedy Euro2 i Euro3 kroužek totožný? Zítra to tam zkusím .
Měli jeden starší (ten jsem si koupil) a jeden novější.Rozdíl je v tom že z toho staršího čuměj ještě nějaký drátky, kdežto novější vypadá uhlazenější a jako čistej grafit.
Je tedy Euro2 i Euro3 kroužek totožný? Zítra to tam zkusím .
Měli jeden starší (ten jsem si koupil) a jeden novější.Rozdíl je v tom že z toho staršího čuměj ještě nějaký drátky, kdežto novější vypadá uhlazenější a jako čistej grafit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Inu dal jsem tam ten kroužek a nestačil se divit. Trubka měla průměr 54,1 mm a kroužek měl vnitřní průměr 55,5 mm , takže tam šel docela navolno. Tak jak oni to vyrábějí, když jednou tam ten kroužek nejde vůbec narvat (u hradní střely) a podruhý je volnej?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?
když je kroužek menší než roura
Ano v prvním případě jsem to zkusil i kladívkem, ale tak dlouho jsem to taˇm naťukával, až to ruplo vejpůl.dmatej píše:Když to nejde silou, chce to větší kladivoplavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
no řekl bych že by to tam v mínus 15ti a tmě narvalo jen pár vyvolených kouzelníků, navíc v případě když ten kroužek měl malej průměr...dmatej píše:Tobě prostě manuální práce nejsou souzený
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Dalo se to poté demontovat?Petr HC píše:Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?