http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=293046
Výfuk je originál. 2110-1200010 B10 (to "b" je fonetický přepis z azbuky
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Moderátoři
Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?
Ano v prvním případě jsem to zkusil i kladívkem, ale tak dlouho jsem to taˇm naťukával, až to ruplo vejpůl.dmatej píše:Když to nejde silou, chce to větší kladivoplavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?
no řekl bych že by to tam v mínus 15ti a tmě narvalo jen pár vyvolených kouzelníků, navíc v případě když ten kroužek měl malej průměr...dmatej píše:Tobě prostě manuální práce nejsou souzený
Dalo se to poté demontovat?Petr HC píše:Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat?