Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Nejsem žádný specialista na oleje, něco jsem tu našel, ale radši bych se ještě ujistil.
Do převodovky by tedy stačil http://eshop.paramo.cz/produkty/Katalog ... tu=V032149 je to tedy minerál, syntetika je snad zbytečná.
Do diferenciálu http://eshop.paramo.cz/produkty/Katalog ... tu=V032150 , nebo snad http://eshop.paramo.cz/produkty/Katalog ... tu=V032151 ? Tím si nejsem jistý. Díky za radu.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

O olejích je hodně napsáno v Technické sekci - viz:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6058
Ale obecně lze říci, že do převodovky stačí 80W90 (API GL-4), do rozvodovky stačí PP 90 H (API GL-5). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Díky, přiznám se, ty PDF jsem jen tak prolítnul, spíš jsem si koukal do tématu sem http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0 . Už mam nakoupeno tak to tam naleju a doufam, že to pojede aspoň tak jako doteď.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Je to normálne aby som na voľnobehu mal tlak oleja 4 a pri zvýšených otáčkach niečo okolo 6 ? Nezdá sa mi ten budík oleja.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Buď rád, že to něco ukazuje. Jak dlouho už?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

cca mesiac, ale keď zapnem zapaľovanie, tak ručička klesne na cca 1.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

A stalo se to zničehonic a nebo po výměně oleje? Klesne na cca 1 jako z nuly? To by moh bejt dobrej filtr, co udrží olej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Z ničoho nič, jj klesne, ale to motor ešte nebeží. Skúsim vymeniť tlakomer a uvidím.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Marek89 píše:cca mesiac, ale keď zapnem zapaľovanie, tak ručička klesne na cca 1.
Nejspíše "hnutá" ručička na ose.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Typl bych si na špatnou kostru budíku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Chci se zeptat,zda je nějaký rozdíl mezi vodní pumpou na žigulika a na íčkovou Nivu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

A ja sa hlupo opytam, ako sa da otestovat kondenzator ci je dobry. Mam domacu vodaren a motor sa niekedy nechce rozbehnut,iba "bzučí". V predajni mi poradili, ze to moze robit kodenzator. Ten elektromotor je na 220V. Nechcem kupovat 500korunovy kondik skusmo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:A ja sa hlupo opytam, ako sa da otestovat kondenzator ci je dobry. Mam domacu vodaren a motor sa niekedy nechce rozbehnut,iba "bzučí". V predajni mi poradili, ze to moze robit kodenzator. Ten elektromotor je na 220V. Nechcem kupovat 500korunovy kondik skusmo.
Tak na okraj - 500 korun za rozběhový kondenzátor je zlodějina. Za druhé - tento druh závady u jednofázového asynchronního motoru bývá častěji způsoben tím, že kondenzátor není během rozběhu motoru sepnut odstředivým spinačem na hřídeli motoru. A spolehlivou zkoušku kondenzátoru lze provést pouze nabitím stejnosměrným napětím minimálně 350 V a toto napětí musí zůstat na kondenzátoru minimálně několik desítek vteřin. Ale POZOR ! není vhodné pro laiky.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Petr HC píše:500 korun za rozběhový kondenzátor je zlodějina
je fakt ze som sa pytal v znackovom servise,tak to moze byt tymto
Petr HC píše:tento druh závady u jednofázového asynchronního motoru bývá častěji způsoben tím, že kondenzátor není během rozběhu motoru sepnut odstředivým spinačem na hřídeli motoru
skusim sa na to pozriet
Petr HC píše:A spolehlivou zkoušku kondenzátoru lze provést pouze nabitím stejnosměrným napětím minimálně 350 V a toto napětí musí zůstat na kondenzátoru minimálně několik desítek vteřin. Ale POZOR ! není vhodné pro laiky.
To radsej necham na odbornika, ak by som na problem neprisiel sam

Dakujem :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Petr HC píše:Za druhé - tento druh závady u jednofázového asynchronního motoru bývá častěji způsoben tím, že kondenzátor není během rozběhu motoru sepnut odstředivým spinačem na hřídeli motoru.
Motory nejsou pro mne to pravé , ale těch s vypínašem je dnes asi pomálu . Já vyděl pouze jeden . Většina má dvě vinutí a jedno je přes kondík . Zrovna dnes jsem jeden na vodním čerpadle (EBRRA) spravoval . Za poslední rok asi 4 různé a všechny takto zapojené .

Cory Rozběhový kond za 500je opravdu dost , ale jestli mohu poradit koukni na hodnotu toho původního a skoč na šroťák kde jich v pračkách a na starých motorech bude plno a skus ho vyměnit (na skoušku může být hodnota klidně + - 1 mikrofarad)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“