Po zohriati nemaze :(
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Když se zamyslíš, tak Ti to určitě dojde. Utažením domečku vačky změníš její polohu. Obzvlášť pak v případě, kdy byl jeden šroub téměř nedotažený. Kdybys porovnal vůle na všech ventilech před dotažením domečku a po dotažení, tak bys určitě zjistil, že se vůle na některých ventilech změnila. Asi ne nějak tragicky, ale v každém případě bych doporučil si do střednědnědobého pracovního výhledu naplánovat kontrolu ventilové vůle. Lepší, než následně řešit podpálený ventil.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Obávám se, že hlubokého myšlení v této denní (vlastně spíše noční ) hodině již nejsem schopen.MartasBrno píše:čekal jsme nějakou hlubší myšlenku. Nebo třeba návrh, domek povolit a utáhout přesně podle postupu...
Zase to nedramatizuj. Zkusils dotažení šroubů a pokud jsem správně pochopil, byly všechny utaženy správně, až na jeden, který jsi dotáhnul. Dál to neřeš. Pouze někdy výhledově pro klid duše překontroluj vůle. Punkt.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Zachovej paniku . Jeden uvolněný šroub na vačici pokud není na kraji nic nespůsobí .Dosedací plochy jsou přesně obrobeny a domeček vačice je dost pevný . Tudíš není možnost aby ovlivnil ventilovou vůli . Na modré 06 mi jeden šroub chybí ůplně neboť na hlavě kterou jsem použil při opravě byl jeden šteft ukroucen a nemněl jsem čas to řešit . Byl to asi v druhé řadě od kola .
Je zajímavé že problémy s mazáním se "zde" vyskytují a to i u motorů s poměrně málo km. Na mé 02 i 043 s tlakem mazání nebyl za celou dobu jediný problém i po (02 490 000 km)
a 043 430 000 km .
Jen jeho spotřeba u 02 již byla značná 1-1.2L/100km !
Je zajímavé že problémy s mazáním se "zde" vyskytují a to i u motorů s poměrně málo km. Na mé 02 i 043 s tlakem mazání nebyl za celou dobu jediný problém i po (02 490 000 km)
a 043 430 000 km .
Jen jeho spotřeba u 02 již byla značná 1-1.2L/100km !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!