Nemá sílu, špatně startuje
Moderátor: Moderátoři
Nemá sílu, špatně startuje
Zdravím nedávno se mi na 2107 LPG vyskytl problém. Po výměně vzduchového filtru a svíček (L15YC) začal dělat problémy.
Když startuju za studena musím točit motorem cca 10 vteřin a mačkat obohacovač směsi LPG když ty chytne tak to musím držet v otáčkách minimálně 2000ot. Jinak to okamžitě chcípne na sytič to nejde, až když se to zahřeje na provozní teplotu tak sytič udrží tam 2500ot. ale po zahřátí drží i volnoběh. Ale pořád když přidám plyn tak než se otáčky přehoupnou přes 2000 tak se to jako kdyby zadusilo a pak to jde pomalu do otáček, když se dostane přes 2000ot. tak už jede normálně, ale pořád nemá takovou sílu, jakou měl před výměnou. Kopce, které jsem jezdil na 4 a otáčky se zvyšovali tet jezdím na 3 a otáčky pořád klesají. Navíc to má zvuk jako sekačka na trávu.
Ještě mám příhodu, když jsem jel tak náhle to přestalo jet drželo to volnoběh, ale po přidání plynu stoupli otáčky asi na 2000ot. a víc nic, tak jsem vyměnil indučku a zlepšilo se to na stav který popisuji víš.
Zkusil jsem tam dát staré svíčky o trochu se to zlepšilo tak jsem je tam nechal dále jsem vyměnil tu indučku dále už mě nenapadá co vyměnit nebo čím by to mohlo bít prosím o pomoc.
Když startuju za studena musím točit motorem cca 10 vteřin a mačkat obohacovač směsi LPG když ty chytne tak to musím držet v otáčkách minimálně 2000ot. Jinak to okamžitě chcípne na sytič to nejde, až když se to zahřeje na provozní teplotu tak sytič udrží tam 2500ot. ale po zahřátí drží i volnoběh. Ale pořád když přidám plyn tak než se otáčky přehoupnou přes 2000 tak se to jako kdyby zadusilo a pak to jde pomalu do otáček, když se dostane přes 2000ot. tak už jede normálně, ale pořád nemá takovou sílu, jakou měl před výměnou. Kopce, které jsem jezdil na 4 a otáčky se zvyšovali tet jezdím na 3 a otáčky pořád klesají. Navíc to má zvuk jako sekačka na trávu.
Ještě mám příhodu, když jsem jel tak náhle to přestalo jet drželo to volnoběh, ale po přidání plynu stoupli otáčky asi na 2000ot. a víc nic, tak jsem vyměnil indučku a zlepšilo se to na stav který popisuji víš.
Zkusil jsem tam dát staré svíčky o trochu se to zlepšilo tak jsem je tam nechal dále jsem vyměnil tu indučku dále už mě nenapadá co vyměnit nebo čím by to mohlo bít prosím o pomoc.
Lada 2107, 1,5 4q LPG
Na funkci LPG zařízení má zásadní vliv filtr vzduchu . Jeho "odpor" vlastně řídí plynový reduktor . Pokud je nový filtr velmi prodyšný a neklade vzduchu takový odpor tak reduktor dává málo plynu . Bude nutné reduktor přenastavit (citlivost a množství) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Vyfoť reduktor , je jich více a nastavují se různě . Jinak tu na fóru je o LPG hodně
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak mám noví oběv skusil jsem tam át staý vzduchový filtr, a startování se zlepšilo zdá se. Vrátilo se i nedržení vonoběhu za studena, akorád to má pořád zvuk jako sekačka ale jestli se to vrátilo tak jak to má být to poznám až po několika dnech ježdění tak zatím budu zkoušet a pak řeknu co a jak
Lada 2107, 1,5 4q LPG