Ano,modrá,nikoliv zelená planetaLaďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje

Moderátor: Moderátoři
mozna do zigula kolem volantove tyce, ale v oktavii II tece voda kolem tesneni prednich dveri jak u ridice tak u spolujezdce a to na to staci stredni dest po dobu 120 minutMarek píše:To budeš mít i v Ladě, když projedeš hlubší louží. Volantová tyč není nijak účinně těsněna a valí kolem ní voda jako z konve.
Ty seš taky dobrej demagog - FIGHT!Laďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje, takže obhajovat to vypouštěním ňákých plynů je z tutoho hlediska úplně mimo. Jedině kvůli zdraví lidí ve městech bych to byl schopnej pochopit, že ano. Ale nic se nemá přehánět a ono se to přehání.
Třeba když sklopíš zadní opěradlo, tak ti začne blikat kontrolka na palubce, sem prvně myslel, že je to nějakej engine failureVeverka píše:Uveď
zelvotron píše:, jelikož sportovní charakteristika motoru k tomu vybízí
Ja so svojim bmw pri tempomate 100km/h idem za 6litrov okamzita, kedze cesta nie je uplna rovina, tak plus minus 7litrov na 100km sa da dosiahnut, ale to treba ist fakt celych 100km plynule bez vecsieho vyuzivania plynoveho pedalavik2 píše:To dmatej: ja sem se vyjadroval k tomu, ze teoreticky by slo dosahnout spotreby 4,8l/100 s BMW 320i. Diky technologicke vypiplanosti motoru a celeho auta. To ze zivotnost bude mala a nachylnost na obsluhu velka nepopiram.
Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana