Ano,modrá,nikoliv zelená planetaLaďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje
Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
mozna do zigula kolem volantove tyce, ale v oktavii II tece voda kolem tesneni prednich dveri jak u ridice tak u spolujezdce a to na to staci stredni dest po dobu 120 minut aktualni zkusenost dnesniho dneMarek píše:To budeš mít i v Ladě, když projedeš hlubší louží. Volantová tyč není nijak účinně těsněna a valí kolem ní voda jako z konve.
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ty seš taky dobrej demagog - FIGHT! Ty a Hurikán jste provokatéři přímo excelentníLaďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje, takže obhajovat to vypouštěním ňákých plynů je z tutoho hlediska úplně mimo. Jedině kvůli zdraví lidí ve městech bych to byl schopnej pochopit, že ano. Ale nic se nemá přehánět a ono se to přehání.
Souhlasím s Želvotronem. A i s Markem 8:10.
vik2 - to je sice pěkný, ale pořád to neřeší blbovzdornost a trvanlivost součástek, jak velký "úpadek" bude při zanedbání údržby, špatném zacházení. To je totiž to, co na prvním místě zdegraduje emise a to dost brutálně. Přitom na kontrole se na nic přijít nemusí, protože motor se zkouší bez zátěže. To bych řekl, že je ve výsledku největší slabina malolitrážních motorů s turbem a v podstatě i těch větších. Není stříbrná kulka, vždycky je to v něčem lepší a v něčem horší.
Myslím si, že to nikdo ještě dlouho nerozštípne, jestli je lepší benzín nebo nafta. Obojí má výhody a nevýhody - jen si myslím, že je dobrý o nich vědět.
Na cx nevěřím, moje stará Laďka tuhle pověru dávno a opakovaně prolomila
Počet kvaltů převodovky se v kombinovaném provozu projevuje určitě dost zásadně, resp. vůbec zpřevodování. Pokud s Kalinou budu jezdit na čtyřku 50, můžu mít průměr kolem 4.6. Na pětku 70 to bude 5.0, ale na čtyřku 70 5.6. Když se držím kolem 90, Plzeň - Michalovy Hory a zpět mám s průměrem 5.4. Kdybych jezdil na čtyřku, na takovou spotřebu bych se při 90 nedostal ani omylem.
Zkus si to
Jezdívali jsme Sharanem, dost vyběhlým (žral olej po litrech), šestikvalt. O šestým kvaltu jsem klukům řekl já, když jsem se podíval na řadičku . Přitom s tím jezdili snad měsíc. Už nevím o kolik, ale poznat to bylo.
P.S.: Do fabie mi neteče, do Kaliny taky ne a do Laďky kolem tyče taky ne, je tam guma . Horší je to u Laďky kolem dveří a oken (myčka je ideální místo pro pozorování těchto jevů)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Třeba když sklopíš zadní opěradlo, tak ti začne blikat kontrolka na palubce, sem prvně myslel, že je to nějakej engine failure . A taky mě štve, že nejde vzhledem k pomalejší reakci plynu dávat meziplyn, což je škoda, jelikož sportovní charakteristika motoru k tomu vybízíVeverka píše:Uveď
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
zelvotron píše:, jelikož sportovní charakteristika motoru k tomu vybízí
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ty se řehníš, ale to auto vydává zvuk jak závoďák, dneska jsem se fakt snažil na jedničku dvojku rozjet co nejrychlejc, a vsadím se, že ta Hodna co jsem jí měl celou dobu za prdelí se rozjížděla lážo plážo a nešla přes 2 tisíce otáček
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
To dmatej: ja sem se vyjadroval k tomu, ze teoreticky by slo dosahnout spotreby 4,8l/100 s BMW 320i. Diky technologicke vypiplanosti motoru a celeho auta. To ze zivotnost bude mala a nachylnost na obsluhu velka nepopiram.
Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana
Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Ja so svojim bmw pri tempomate 100km/h idem za 6litrov okamzita, kedze cesta nie je uplna rovina, tak plus minus 7litrov na 100km sa da dosiahnut, ale to treba ist fakt celych 100km plynule bez vecsieho vyuzivania plynoveho pedala ..... v reale tazko dosiahnutelne.vik2 píše:To dmatej: ja sem se vyjadroval k tomu, ze teoreticky by slo dosahnout spotreby 4,8l/100 s BMW 320i. Diky technologicke vypiplanosti motoru a celeho auta. To ze zivotnost bude mala a nachylnost na obsluhu velka nepopiram.
Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana
320i s priamym vstrekom by to za nejakych 5 nieco tiez vedelo, ale to by boli treba podobne podmienky ako som napisal vyssie.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Zítra jedu pro naší firmu koupit "Fobiji" kombi (r.v. 2007) 1.4 ... nevím co ale je to diesel 3 válec ! Tož su zvědav jak to pojede a kdy se na tom co podělá .
Naposledy upravil(a) Saša dne pát zář 03, 2010 19:38, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Vybíralo vedení a na návrhy našeho automechanika že je lepší 1.9 nebyl brán zřetel . Zvítězilo vedení a cena . Já u toho nebyl , jen pro něj jedu .
Na co mám kouknout a co se na tam kazí ?
Na co mám kouknout a co se na tam kazí ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!